bodystore.nl

569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2018
bodystore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

Bonjour, Je n'ai pas encore reçu ma commande. J'aimerai la recevoir le plus tôt possible. Merci, Michel LEONG
EL
Elske L.
Rotterdam
Probleem met mijn account oplossen, zie mails en telefoontjes
19 mei 2023
Levering via PostNL sucks … thuis gebleven ivm aangegeven opgegeven leverings periode, … geen post besteller aan de deur geweest!! …., toen een bericht gekregen dat ze mij niet thuis hebben aangetroffen, … JUST BULLSHIT … , toen een bericht dat de levering later zou zijn …. Later een bericht dat ik het pakketje bij een afhaalpunt moest ophalen ……. En daar betaal ik dan verzendkosten voor??!!
DS
DI S.
Waterloo
23 sep 2023
BEDRIJF BODYSTORE IS MISCHIEN GOED MAAR TRANSPORTEUR POST NL VERSCHIKELIJK commande #000075623) N° POST NL 3SDKTN8509812 GEEN PHOTO VAN PAK WANT NIET GEKREGEN
Er stond dat er binnen 4 uur reactie zou komen op mijn mail. Inmiddels is er een week verstreken en heb ik nog geen reactie.
8 jun 2023
Verkeerde olie in de bestelling gekregen. Hier een mail over gestuurd waar nog niet op is gereageerd.
13 okt 2023

Seal kapot

Misschien zit het niet aan jullie, maar de seal van mijn bestelling heb ik wel kapot ontvangen.
13 mei 2023
Bestelling van 7/5/2023. Op vandaag nog steeds geen spoor van levering 😭
Nog niets ontvangen, ik wacht al 4 weken
RS
Randolph S.
Den Haag, Niederlande
GABA was één grote klont ipv poeder. :(
30 jul 2023
Verzending niet volgens afspraak
2 okt 2023
Heb nooit mijn bestelling gehad
19 apr 2023
Did not receive my package.
19 nov 2023
niets ontvangen