mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Mona
Dank u wel voor uw beoordeling Met vriendelijke groet, Team Mona
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Mona
23 dec 2023
maat 44 besteld ,een broek ,en kreeg een veel te kleine broek in een veel te grote doos waar een dekbed in past, en dat voor een broek van dik 100Euro waarvan de kwaliteit zeer tegen viel. U kunt voor andere klanten wat verbeteren maar voor mij hoeft het niet want ik bestel niks meer bij Mona , de vorige bestellingen vielen ook tegen wat kwaliteit en de kleuren van de kleding in verhouding tot de prijs van het bestelde.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona

Bij Mona kopen ? LET OP EN LAAT JE NIETS OP DE MOUW SPELDEN !!

1. Mona komt, 2x vlak achter elkaar! , afspraken / beloftes niet na over een bezorg- datum en over een terugbetaling ! 2. bepaald geen klantgericht personeel aan de telefoon: kort door de bocht, niet naar mij luisterend, maar me wel onderbrekend. 3. Ga ik Mona aanbevelen bij familie ? vrienden ? kennissen ? buren ? Jazeker, als ik ruzie met ze heb .
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft met Mona. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
25 dec 2023
Mijn bestelling kwam veel te laat!!! Werd telefonisch niet bepaald vriendelijk te woord gestaan!! Werd ook in zijn geheel niet gerust gesteld wat betreft de bezorging van mijn bestelling! in z'n totaliteit zeer onvriendelijk!
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor beoordeling. Wat vervelend dat u niet juist te woord bent gestaan door onze klantenservice en uw pakket niet volgens de aangegeven levertijd bij u is aangeboden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona