mona-mode.nlBeoordelingen

mona-mode.nl - Damesmode van MONA: tijdloos, stijlvol, exclusief

Modebewuste vrouwen kunnen in de online shop van MONA Mode hun hart ophalen. Dankzij het ruime aanbod exclusieve dameskleding kan voor elke individuele smaak en gelegenheid de perfecte outfit samengesteld worden. Of u nu een nette gelegenheid op de planning heeft staan, even een dagje ertussenuit gaat. Laat u verrassen door de uitgebreide en gevarieerde collectie van MONA. Van chique blouses en blazers tot de mooiste jurken, gebreide truien en vesten en comfortabele shirts. Wat u ook zoekt, bij MONA slaagt u altijd. Maak uw look ten slotte compleet met bijpassende schoenen en accessoires.
Mail Order Finance GmbH
Fascinatio Boulevard 248
3065 WB Rotterdam
A.J. Janse

Beoordelingen voor mona-mode.nl

4.36/5.00

1.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mona-mode.nl

niet geleverd lang wachten geld terug
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Voor navragen over uw terugbetaling kunt u contact opnemen met: 010 447 98 97 of via service@mona-mode.nl. Mijn collega's kijken dit graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
Veel te lang moeten wachten op de levering alsook op mijn email!
Antwoord van mona-mode.nl
Als u vragen heeft over uw pakket kunt u ons ook bereiken via de chat op onze website of u kunt ons bellen via 010 - 447 98 97. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona.
Alles vlot en naar wens verlopen
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Bestelling werd nooit geleverd, pakket was zoek bij DPD en ipv levering retour gestuurd naar Mona.
Antwoord van mona-mode.nl
U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@mona-mode.nl, de chat op onze website of u kunt bellen naar 010 - 447 98 97. Dan zoeken wij graag naar een gewenste oplossing voor u. Bedankt. Met vriendelijke groet, team Mona.
slechte kwaliteit! slechte service. toen ik de schoenen bestelde waren div schoenen op voorraad, het duurde enkele dagen en toen waren ze niet meer leverbaar. Ook de levering laat te wens pakket is voor de deur gezet.
Antwoord van mona-mode.nl
We vinden het minder prettig om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Door verschillende redenen kan het helaas voorkomen dat een artikel toch uitverkocht blijkt te zijn waarvoor we onze excuses aanbieden. Het is niet de bedoeling dat het voor de deur geleverd wordt, dit wordt doorgegeven. Met vriendelijke groet, team Mona
Achteraf betalen is mogelijk totdat je hebt besteld. Dan moet je eerst betalen voordat ze leveren. Was voor mij reden bestelling te annuleren. Doe wat je belooft. (Nee, ik ben geen wanbetaler).
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Het kan zijn dat er een vooruitbetaling wordt gevraagd. Indien u de reden van vooruitbetaling wilt weten, kunt u hierover altijd informatie opvragen bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Mona
Prima kwaliteit . Maar afschuwelijke lange levertijd.
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling én feedback. Op dit moment kunnen sommige levertijden inderdaad langer zijn dan dat u van ons gewend bent. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Met vriendelijke groet, Team Mona
Weken geleden besteld, en wij horen niets!!
Antwoord van mona-mode.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het artikel vooruit te bestellen. De levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijf werkdagen, excuses daarvoor. U kunt de levertijd terug vinden in uw bestelbevestiging of u kunt contact met ons opnemen via 010 - 447 98 97 of via service@mona-mode.nl. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Wacht nu al veel te lang. Slechte zaak wat snelheid van leveren betreft.
Antwoord van mona-mode.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het artikel vooruit te bestellen. I.v.m. de omstandigheden rondom de coronacrisis hebben artikelen die niet voorradig zijn een langere levertijd, excuses daarvoor! Wij hebben u een e-mail gestuurd om het verder toe te lichten. Met vriendelijke groet, team Mona.
Veel beloven weinig nakomen .
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Mona.
Bestelling geplaatst, niets meer gehoord
Antwoord van mona-mode.nl
Wij hebben u een e-mail gestuurd om verder toelichting te geven over uw bestelling. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
tot op heden tevred
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Mona.
Heel lange levertijd en ongeïnteresseerde medewerker aan de telefoon gehad.
Antwoord van mona-mode.nl
Dat is zeker niet het gevoel wat wij u mee willen geven, wij bieden onze welgemende excuses aan voor de langere levertijd! Met vriendelijke groet, team Mona.
Ik kreeg na een week een mail dat het artikel uitverkocht was, toch vreemd.
Antwoord van mona-mode.nl
Jammer om te lezen! Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Mona
Ik wacht nog steeds op de levering van mijn bestelling.
Antwoord van mona-mode.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Mona
Veel te lang de maten kloppen niet met de gewone maten
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona