mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Bestelling gedaan niets meer gehoord.
21 jan 2024
niks ontvangen
23 dec 2023
maat 44 besteld ,een broek ,en kreeg een veel te kleine broek in een veel te grote doos waar een dekbed in past, en dat voor een broek van dik 100Euro waarvan de kwaliteit zeer tegen viel. U kunt voor andere klanten wat verbeteren maar voor mij hoeft het niet want ik bestel niks meer bij Mona , de vorige bestellingen vielen ook tegen wat kwaliteit en de kleuren van de kleding in verhouding tot de prijs van het bestelde.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
25 dec 2023
Mijn bestelling kwam veel te laat!!! Werd telefonisch niet bepaald vriendelijk te woord gestaan!! Werd ook in zijn geheel niet gerust gesteld wat betreft de bezorging van mijn bestelling! in z'n totaliteit zeer onvriendelijk!
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor beoordeling. Wat vervelend dat u niet juist te woord bent gestaan door onze klantenservice en uw pakket niet volgens de aangegeven levertijd bij u is aangeboden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
23 dec 2023
T gaat niet om mode op zich maar om de bezorging. Ik heb de bestelling van 5 december niet gekregen. Dhl is n vreselijk bedrijf zeggen meer mensen hier in t complex
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@mona-mode.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Iets retour gestuurd en nog niets gehoord
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan 2-3 weken duren. Mocht u het langer geleden retour hebben gestuurd, kunt u het retour bewijs mailen naar webcare@mona-mode.nl zodat wij een onderzoek kunnen starten. Met vriendelijke groet, Team Mona
6 jan 2024
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan 2-3 weken duren. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag automatisch weer teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Mona
5 jun 2023

Niet leveren van producten en als klant met een kluitje in het riet gestuurd worden.

5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden. Graag willen wij u vragen of u alstublieft een e-mail wilt een sturen naar service@mona-mode.nl graag met hierin uw klantnummer, adresgegegevens en uw IBAN rekeningnummer. Dan gaan wij het zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
11 jun 2023
De bestelling werd 4 dagen tegengehouden, omdat Mona-Mode de pakketjes via DHL laat leveren. Verlaat DHL en ga gebruik maken van PostNL. DHL is naar mijn mening de slechtste postbezorger.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
10 okt 2023

Mona, let op uw saeck!

Ik heb een broek teruggestuurd, die ik niet besteld had. Een bestelde blouse niet ontvangen en de betaling is teruggestort, terwijl de juiste maat nog op de website staat. Een andere blouse die te klein was geretourneerd en geen uitleg over eventuele nieuwe zending. Maten kloppen niet altijd. Zo heb je te vaak terugzendingen. Onnodig veel rompslomp. Administratie is niet op orde.
11 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Mona

Bij Mona kopen ? LET OP EN LAAT JE NIETS OP DE MOUW SPELDEN !!

1. Mona komt, 2x vlak achter elkaar! , afspraken / beloftes niet na over een bezorg- datum en over een terugbetaling ! 2. bepaald geen klantgericht personeel aan de telefoon: kort door de bocht, niet naar mij luisterend, maar me wel onderbrekend. 3. Ga ik Mona aanbevelen bij familie ? vrienden ? kennissen ? buren ? Jazeker, als ik ruzie met ze heb .
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft met Mona. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
22 aug 2023
Je besteld iets. Word op het adres van 4 jaar geleden geleverd. Bel je hier constant over , beloven ze dat ze het veranderen. Paar weken later weer een aanmaning voor iets wat niet geleverd is. Weer bellen. Weer word er van alles belooft. Bij deze wil ik alle adressen worden geanimeerd.
24 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het zo gelopen is. De catalogi hebben wij stopgezet.Door een voorselectie kan het voorkomen dat u nog enkele catalogi van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Mona
16 sep 2023

Waarom beoordelen terwijl je nog geen product hebt ontvangen!

Na een bestelling gedaan te hebben, met een levertijd van 7-9 dgn, 14 dagen terug een melding dat het wel eind september kan worden! Wel betaald! En nu een mail hoe wij of ik MONA beoordelen! Ik heb het product nog niet eens!
Antwoord van mona-mode.nl
Onze welgemeende excuses dat de bestelling is vertraagd en u deze e-mail heeft ontvangen. Deze e-mails worden automatisch verzonden. Met vriendelijke groet, Team Mona
12 jul 2023

Na weken nog geen levering gehad.

U vraagt een beoordeling maar we hebben nog steeds niet het artikel ontvangen en hebben al twee keer een andere leverdatum door gekregen nu maar hopen op 19 juli a.s. , wij zijn bang dat we in de boot zijn genomen.
13 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
29 jun 2023

Waar blijft mijn geld???

Mijn bestelde artikel bleek later niet te leveren. Mijn zou het geld terugstorten, maar nog steeds niets ontvangen. Wat een bedrog, dingen te koop aanbieden en laten betalen die niet te leveren zijn!!
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel niet meer leverbaar is. De terugbetaling is in werking gezet en staat binnen enkele werkdagen op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Mona
9 sep 2023
Als ik zelf moet uitzoeken waar de fout van de betaling ligt En een door van de verpakking zo groot is dat ik daar zelf maar iets moet op verzinnen.ik heb het wel gehad met bestellen
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u toch nog vragen heeft waarmee wij u verder kunnen helpen, kunt u een email sturen naar webcare@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, Team Mona
EV
Elsbeth v.
Capelle aan den IJssel
30 jul 2023

Blij maken met een dooie mus

Kleding besteld met een levertijd van 7/8 weken en dan na een week het bericht krijgen dat het toch niet leverbaar is…..kansloos voor wat betreft een volgende bestelling van mij.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij begrijpen dat het niet fijn is als een artikel achteraf uitverkocht blijkt te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
Een sale product besteld en krijg nu al 3 x de mededeling dat het product waarschijnlijk een week later wordt bezorgd
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Mona
AV
A V.
Steen
30 apr 2023
Jurkje besteld maar zou 9 tot 10 weken duren voordat er geleverd wordt. Dat vind ik erg lang. Bestelling geannuleerd.
1 mei 2023
26 nov 2023
Ik heb mijn bestelling niet geleverd gekregen !!!!! Weet niet waar het fout is gegaan , maar ik heb geen trui????
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet ontvangen is. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens via webcare@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, Team Mona