mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Wacht al 3 weken op mijn bestelling . Heb gebeld en schijn nog maar een week te moeten afwachten. Niet blij mee.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Mona
17 nov 2023
Levering duurt lang. En wanneer artikel niet op voorraad is duurt het ook lang voor je je geld terug hebt.
17 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
16 nov 2023
Artikelen kunnen vaak niet op tijd geleverd worden, of ze worden gewoon geannuleerd zonder bericht.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Artikelen op voorraad hebben, geen nee verkopen en de verpakking verbeteren. Is zeer slecht
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
1 jun 2023
slechte administratie, sturen aanmaningen voor reeds betaalde facturen, schandelijk !!!
2 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze excuses als u aanmaningen heeft ontvangen voor reeds betaalde factureren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
12 jul 2023
Veel te laat en verkeerd ,wel de goede stof maar t is geen 2 delige top !!! Schandig
13 jul 2023
Mijn schoenen bleken niet leverbaar, maar dat hoorde ik pas 2,5 week later.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u hier niet eerder over bent geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Mona
TV
Tiny v.
Badhoevedorp
7 nov 2023
Nog steeds geen bericht of mijn broeken nu echt onderweg zijn of niet
7 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen. Zou u alstublieft uw klantnummer of adresgegevens willen mailen naar: service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
11 okt 2023
Mij werd een heel ander model toegestuurd dan dat ik had besteld.
12 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te lezen dat u niet het juiste artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
BH
Ben H.
Sint Jansklooster
16 mei 2023
lange levertijden en waar je ook dan niet van op aan kan.
16 mei 2023
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Het Mona-mode team
heb het artikel na 4 weken nog niet ontvangen dus ....
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraging van uw pakket. DHL geeft aan dat het waarschijnlijk vandaag bij een DHL punt wordt afgegeven. U ontvangt bericht zodra het pakket klaar ligt om afgehaald te worden. Met vriendelijke groet, Team Mona
Ik heb geen kleding ontvangen en hoor niets van ze
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@mona-mode.nl met uw volledige adresgegevens? Dan kijken wij de status voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
De bestelling leveren. Ik wacht al zolang :(
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Team Mona
28 jun 2023
leveringstijd van 6 weken heel erg lang
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Mona
Bestelde kleding is nooit op voorraad.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
Bestelling wordt maar niet geleverd
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u ons een e-mail sturen met uw volledige naam-en adresgegevens en geboortedatum?Dan kijken wij de bestelling voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
3 okt 2023

veel te lang wachten op verzending

veel te lang wachten op verzoening
4 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
16 mei 2023
Ikheb mijn levering nooit ontvangen!
17 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u uw gegevens en de bestelling doorgeven via webcare@mona-mode.nl? Dan kijken wij de situatie graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
14 nov 2023
Bestelling nog niet geleverd :(
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Reeds eerder doorgegeven
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona