mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

27 jan 2024
De maten kloppen niet een broek maat 44 dat in al mijn vorige broeken staat zelfde broek nu te klein maat 46 besteld veel te groot dus nu geen mona broek meer bestellen
26 dec 2023
2 broeken besteld op korte lengte 1 broek is wel 6 cm langer dan de ander en de rits is totaal scheef ingezet. de bezorging was snel
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend dat de artikelen zo bij u zijn aangekomen. U mag ze uiteraard kosteloos retourneren met daarbij de klacht. Onze kwaliteitscontrole zal dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Team Mona
in december een bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen....
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat uw bestelling nog steeds niet is ontvangen. U kunt een e-mail sturen met uw volledige adresgegevens naar webcare@mona-mode.nl. Wij zullen de status voor u nakijken. Met vriendelijke groet, Team Mona
3 aug 2023
> Aub geen dozen sturen met (soms) 1 artikel erin. > Bestelling liefst in plastic zak toezenden. > Broeken in uw webshop passen vaak niet. Reden: pasvorm voor slanke bovenbenen. Wilt u is assortiment uitbreiden met pantalons voor de wat grotere maten? Dus hoge taille, wat breder bij heupen + bovenbenen? > Ik vind uw pumps 👠 in een veelheid van kleuren erg mooi, maar ik kan helaas niet (meer) op zulke hoge hakken lopen. Is het mogelijk dit model pump met een wat lagere hak (bijv. max 2,5 - 3 cm.) in uw shop op te nemen? Zou erg fijn zijn. Met vriendelijke groet, Mw P.H. vd Beek.
4 aug 2023
Dank u wel voor uw review en feedback over diverse aspecten. Uw tip over de pumps en de dozen gaan wij doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
12 sep 2023
Badpakken die uitverkocht zijn met 50% korting op de website aanbieden. Ik heb het laatste badpak gekocht en voordat ik deze ontvangen had was het artikel 50% goedkoper. Gevraagd of ik de korting nog kon krijgen. En dan een smoes ophangen dat cupmaat B wel de korting had gekregen (die was niet eens meer te koop). Daarna was het mailcontact ook ineens afgelopen, in mijn ogen niet erg professioneel/betrouwbaar.
22 sep 2023
Dank u wel voor uw feedback. De aanbiedingsprijzen kunnen slechts gelden voor bepaalde maten. Bijvoorbeeld als van een cup B slechts 1 of 2 maten nog beschikbaar zijn dan wordt hier vaker een korting op gegeven, echter geldt dit wel per cup-maat. Met vriendelijke groet, team Mona Mode

onbereikbaarheid

in ieder geval de bereikbaarheid van de zgn. service-afdeling; de verbinding werd iedere keer verbroken. Ik heb het toen maar, na een paar dagen, opgegeven. Ook de wachttijd bezorging van het artikel klopte niet en werd daarvan niet op de hoogte gehouden.
14 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Als ik bestel op 12-10-23 met levering 8-10 dagen, verwacht ik dat ook. Op 24-10-23 krijg ik een mail dat de verzending vertraagd is tot waarschijnlijk 06-11-23 Dat moet ik nog afwachten… Niet fijn dus.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij begrijpen dat het niet fijn is dat een artikel is vertraagd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
JV
Joke V.
De Krim
13 jul 2023
Heb al eerder gemeld, dat prijs en kwaliteit kleding niet meer in verhouding staan met elkaar. Jarenlang kleding besteld en met veel plezier gedragen. Nu gaat eigenlijk alles terug. Erg jammer.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met hierin uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Ik had dat broek pak en blouse besteld maar terug gestuurd ik vond het slechte kwaliteit voor wat ik moest betalen de blouse is van zo slechte kwaliteit het lijkt wel een poetsdoek ?
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de kwaliteit van de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 jun 2023
Ik moest helaas iets terugsturen maar heb niet gehoord of dit verwerkt is bij Mona en al helemaal geen terugbetaling ontvangen, dat zou een stuk sneller kunnen.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Een retourzending kan uiterlijk drie weken duren. U ontvangt een bevestiging zodra de bestelling retour is verwerkt. De betaling zal op dat moment automatisch worden teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Mona

Alles loop zo trag

Het winkelen bij Mona werkt veel te traag, retour na twee weken nog niet verwerkt,aantword op de e-mail kan je lang wachten. Dus trag, trag en trag .
13 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Een retour kan ongeveer 2 tot 3 weken duren voor deze is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
20 mei 2023
Een item in de gids niet terug te vinden op internet. besteld item uitverkocht. Shirt RABE 51634800 voor E49,99 in gids, voor E 55.99 op internet.
22 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas zijn sommige maten inderdaad uitverkocht. De catalogi worden namelijk al enige tijd geleden gemaakt voordat het bij u bezorgd wordt. Ondertussen gaat de verkoop online ook gewoon door. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel vandaag nieuw in de catalogus staat, maar helaas toch is uitverkocht. Mocht uw maat er toch tussen staan, neemt u dan contact op met webcare@mona-mode.nl dan kijken wij de prijs voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
9 aug 2023
De laatste ervaring kan ik alleen maar slecht noemen bestelde een blauwe jas kreeg een lelijke bruine gestuurd zat noch niet eens een label aan.
10 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u een heel ander artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier een e-mail over te sturen naar webcare@mona-mode.nl? Dank u wel alvast. Met vriendelijke groet, Team Mona
GK
In ieder geval controleren wat je wordt toegestuurd. En niet hetzelfde artikel drie keer toesturen in de kleur die je niet hebt besteld.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Mona
25 apr 2023
Ik heb eerder gevraagd levering in zo klein mogelijke verpakking te doen, maar u blijft helaas grote dozen sturen.
26 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
12 jul 2023

Artikel niet leverbaar

Artikel wel op website maar uiteindelijk niet leverbaar. Vooraf betaald bedrag nog niet terug ontvangen.
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn. Graag willen wij het bedrag wat u vooraf had betaald aan u terugstorten. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, team Mona Mode
AD
Anneke D.
Woerden
28 apr 2023
Producten zijn van goede kwaliteit. Helaas zijn de verzendkosten behoorlijk hoog
28 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
12 jul 2023
Broek waar stiksels al vóór 1e keer wassen loslieten. Geprobeerd te repareren.
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat is niet de bedoeling dat de stiksels loslaten. U mag de broek eventueel ruilen? Met vriendelijke groet, team Mona Mode
5 sep 2023
kwaliteit van broek valt erg tegen.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
28 apr 2023
gaf niet de gooie maat aan
1 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. U kunt het beste onze maattabellen raadplegen. Met vriendelijke groet, team Mona Mode