mona-mode.nlBeoordelingen

mona-mode.nl - Damesmode van MONA: tijdloos, stijlvol, exclusief

Modebewuste vrouwen kunnen in de online shop van MONA Mode hun hart ophalen. Dankzij het ruime aanbod exclusieve dameskleding kan voor elke individuele smaak en gelegenheid de perfecte outfit samengesteld worden. Of u nu een nette gelegenheid op de planning heeft staan, even een dagje ertussenuit gaat. Laat u verrassen door de uitgebreide en gevarieerde collectie van MONA. Van chique blouses en blazers tot de mooiste jurken, gebreide truien en vesten en comfortabele shirts. Wat u ook zoekt, bij MONA slaagt u altijd. Maak uw look ten slotte compleet met bijpassende schoenen en accessoires.
Mail Order Finance GmbH
Fascinatio Boulevard 248
3065 WB Rotterdam
A.J. Janse

Beoordelingen voor mona-mode.nl

4.36/5.00

1.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mona-mode.nl

Week levertijd (best lang) na retournering duurt het lang voordat je bevestiging hebt en je geld terug ontvangt
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de levertijden en retouren. Wij geven uw feedback door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
Levering na 2 weken,werd niet op juiste adres bezorgd artikelen waren goed.
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Uw feedback zullen wij doorgeven aan DHL. Met vriendelijke groet, team Mona.
Retourzending blijft bevestiging ontvangst uit
Antwoord van mona-mode.nl
Volgens onze gegevens is de retourzending al verwerkt. U kunt dit ook terug zien via Mijn Account. De retoursbevestiging zou vorige week verstuurd moeten zijn. We raden aan om uw spam/reclame/ongewenst mailbox te controleren. Met vriendelijke groet, team Mona
Slechts
Antwoord van mona-mode.nl
We vinden uw beoordeling minder prettig om te lezen. We vernemen graag wat meer informatie over uw beoordeling zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, team Mona
slechte modellen
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Levering;traag Product; niet duidelijk op de site Service;tel.klacht niet klantvriendelijk !!
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze levering en dienstverlening. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Mona
Had en jasje besteld echter tot tweemaal toe was de pasvorm iet goed doordat later bleek bij opmeten dat het linker achterpand ongeveer 1 1/2 cm smaller was dan het rechter dus het jasje trok erg. Jammer
Antwoord van mona-mode.nl
Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het jasje mag altijd omgeruid worden binnen twee weken. Met vriendelijke groet, team Mona
Mooi product,maat van model klopt m.i. niet,leek wel 2 maten te klein.
Antwoord van mona-mode.nl
U kunt altijd gebruik maken van ons maatadvies op onze website. Zo kunt u de juiste maat bestellen. Met vriendelijke groet, team Mona
Ich bin sehr zu frieden
Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona
na bestelling geen niet direct aangeven wel/ niet voorradig. Wel /niet verwachte zending.
Antwoord van mona-mode.nl
Tijdens het bestelproces wordt de verwachte levertijd aangegeven. Dit is ook terug te vinden in uw bestelbevestiging en u wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering. Met vriendelijke groet, team Mona
Duur veel te lang
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona
Twee verschillende bloezen besteld. In twee maten. Krijg één bloes!!!!!
Antwoord van mona-mode.nl
De rest van de bestelling is op dit moment onderweg naar u met DHL. Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder aan u toe te lichten. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Alles super goed gegaan En zijn geen problemen geweest
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Producten lijk niet op de gids afgebeelde producten
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling én uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Heb het 3-7-2020 op gehaald bij het afhaal punt. en op 7-7-weer terug gezonden via het afhaalpunt in de dorpstraat maat is veel te groot klop niet met de maat tabel valt tegen ik zie mijn aanbetaling zo snel mogelijk weer tegemoet
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat de maat niet juist is. Zodra de retourzending is verwerkt, betalen wij u automatisch het betaalde bedrag terug. U krijgt een bevestiging zodra de retourzending door ons is verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Mona
Snel geleverd
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Mona.
Als U op de bestelsite aangeeft dat de goederen DIRECT LEVERBAAR ZIJN, dan vind ik het uitermate zorgelijk dat ik Uw bevestiging krijg dat de goederen pas over 3 tot 5 dagen geleverd krijg.
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen. Artikelen die op voorraad zijn, hebben een levertijd zoals in de bevestiging is aangegeven drie tot vijf werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Mona
Nu heb ik al 2x gehad dat ik een hele verkeerde maat heb ontvangen. Dus niet de maat die ik heb gevraagd. Bv maat 46 krijg ik 38k. Ik ga liever naar een andere webshop.
Antwoord van mona-mode.nl
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak! Wellicht is er dan een fout ontstaan in het magazijn. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Mona.
Ik moet tot eind juli wachten totdat ik mijn bestelling mag ontvangen. Dan is de zomer al op de helft. Andere webwinkels leveren binnen 8 dagen.
Antwoord van mona-mode.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het vooruit te bestellen. De levertijd kan dan afwijken van onze standaard 5 werkdagen, excuses daarvoor! Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Mona.
Product voldoet totaal niet aan de verwachtingen. Stelt niets voor en is dus veel te duur.
Antwoord van mona-mode.nl
Spijtig dat de bestelling niet voldoet aan uw verwachtingen. We bieden de service aan om kosteloos te retourneren via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Mona