mona-mode.nlBeoordelingen

: 1.066GoedGecertificeerd

Details
Contact
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

mona-mode.nl - Damesmode van MONA: tijdloos, stijlvol, exclusief

Modebewuste vrouwen kunnen in de online shop van MONA Mode hun hart ophalen. Dankzij het ruime aanbod exclusieve dameskleding kan voor elke individuele smaak en gelegenheid de perfecte outfit samengesteld worden. Of u nu een nette gelegenheid op de planning heeft staan, even een dagje ertussenuit gaat. Laat u verrassen door de uitgebreide en gevarieerde collectie van MONA. Van chique blouses en blazers tot de mooiste jurken, gebreide truien en vesten en comfortabele shirts. Wat u ook zoekt, bij MONA slaagt u altijd. Maak uw look ten slotte compleet met bijpassende schoenen en accessoires.
Contact
Mail Order Finance GmbH
Fascinatio Boulevard 248
3065 WB Rotterdam
Nederland
Handelsregister
KvK 24269166
Gevolmachtigde
A.J. Janse

Beoordelingen voor mona-mode.nl

4.36/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

50 %
41 %
6 %
2 %
2 %
1.066 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over mona-mode.nl

Filter 
(63)
Gisteren
als ik de uitleg REDELIJK hierbij zie mag het voor mij 4 sterren worden
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
De levering via DHL waardeloos, heel onvriendelijke bezorger, niet op aangeven tijd, Producten goed
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
6 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat de bezorging van uw pakket niet als prettig wordt ervaren. Wij geven dit door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
9 dagen geleden
Schoenen met wijdte maat H besteld voor mijn moeder. Deze waren echter zo smal dat ik er met mijn zeer dunne voeten amper inkwam.
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
6 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat de wijdte van de schoenen niet naar wens is. Wij hopen u een volgende keer alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 dagen geleden
Kwaliteit niet wat ik verwachtte
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
10 dagen geleden
Spijtig om te vernemen. U mag het artikel na ontvangst binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
11 dagen geleden
Helaas was het geleverde product niet geheel naar mijn zin. Dus retour gestuurd. Dus lastig om dan beoordeling te geven
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Mona.
12 dagen geleden
Het duurt veel te lang. Materiaal is prachtig, maar model is niets voor mij helaas.
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
11 dagen geleden
Spijtig om te vernemen dat het niets voor u is. U mag het artikel na ontvangst binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
14 dagen geleden
Afwikkeling van retourzending is zeer teleurstellend en duurt bijvoorbeeld vezels te lang. En dan heb ik nog niet eens over het terugstorten van de betaling, die naar inmiddels meer dan twee weken, nog moet plaatsvinden.
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
11 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@mona-mode.nl, de chat op onze website of u kunt bellen naar 010 - 447 98 97. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
16 dagen geleden
Duur vest veel te kort ,op de foto mooier en langer!
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
11 dagen geleden
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling en feedback. U mag het artikel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren. Met vriendelijke groet, team Mona.
17 dagen geleden
Duurt veel gelang voor je het artikel krijgt
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
16 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona
20 dagen geleden
Ik heb het product retour gezonden maar nu na 3 weken nog geen terugbetaling ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
19 dagen geleden
We kunnen zien dat de terugbetaling al in gang is gezet vorige week. U heeft dit bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Mona
24 dagen geleden
Veel te grote doos Moeite met terug zenden als 1 artikeleruit hebt gehaald
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
23 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona
1 maand geleden
Weinig in grote maten
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Mona
1 maand geleden
Lang moeten wachten op hetkledingstuk. Werd gesteld dat de jas gevoerd was . Maar alleen de mouwen waren gevoerd .op emails werd laat gereageerd . Hoewel ik de jas gelijk bij bestelling had betaald zat er toch een rekening bij in . Niet verwacht van dit bedrijf . Jammer ..
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
1 maand geleden
Kleuren vallen mij soms tegen
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
1 maand geleden
Late levering, product voldeed niet aan de verwachtingen en terugbetaling laat op zich wachten
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
1 maand geleden
Oke
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Mona
1 maand geleden
Snel .betaalbaar makkelijke termijnen .
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
1 maand geleden
Super bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
2 maanden geleden
Nette blouse, maar gedateerd! Tevens zijn de knoopsgaten allemaal te klein t.o.v. dr knoop! Niet netjes! Ook niet zo tevreden! M.vr.gr. Trudy
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
2 maanden geleden
Hier kunt u het beste contact voor opnemen met onze klantenservice. Ze kijken graag na wat ze voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, team Mona
2 maanden geleden
Levering in tweeën ander artikel gekregen dan besteld(wel gehouden) maar toch
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
2 maanden geleden
U kunt hier het beste contact voor opnemen met onze klantenservice, onze medewerksters kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Mona
2 maanden geleden
Kwalitatief goed, valt wel wat groot
 Geverifieerde beoordeling|
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van mona-mode.nl
2 maanden geleden
Indien de maat niet goed is bieden we de mogelijkheid om kosteloos qua maat te ruilen. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Mona