mona-mode.nlBeoordelingen

mona-mode.nl - Damesmode van MONA: tijdloos, stijlvol, exclusief

Modebewuste vrouwen kunnen in de online shop van MONA Mode hun hart ophalen. Dankzij het ruime aanbod exclusieve dameskleding kan voor elke individuele smaak en gelegenheid de perfecte outfit samengesteld worden. Of u nu een nette gelegenheid op de planning heeft staan, even een dagje ertussenuit gaat. Laat u verrassen door de uitgebreide en gevarieerde collectie van MONA. Van chique blouses en blazers tot de mooiste jurken, gebreide truien en vesten en comfortabele shirts. Wat u ook zoekt, bij MONA slaagt u altijd. Maak uw look ten slotte compleet met bijpassende schoenen en accessoires.
Mail Order Finance GmbH
Fascinatio Boulevard 248
3065 WB Rotterdam
A.J. Janse

Beoordelingen voor mona-mode.nl

4.36/5.00

1.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mona-mode.nl

als ik de uitleg REDELIJK hierbij zie mag het voor mij 4 sterren worden
De levering via DHL waardeloos, heel onvriendelijke bezorger, niet op aangeven tijd, Producten goed
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat de bezorging van uw pakket niet als prettig wordt ervaren. Wij geven dit door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
Schoenen met wijdte maat H besteld voor mijn moeder. Deze waren echter zo smal dat ik er met mijn zeer dunne voeten amper inkwam.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat de wijdte van de schoenen niet naar wens is. Wij hopen u een volgende keer alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Mona
Kwaliteit niet wat ik verwachtte
Antwoord van mona-mode.nl
Spijtig om te vernemen. U mag het artikel na ontvangst binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Helaas was het geleverde product niet geheel naar mijn zin. Dus retour gestuurd. Dus lastig om dan beoordeling te geven
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Mona.
Het duurt veel te lang. Materiaal is prachtig, maar model is niets voor mij helaas.
Antwoord van mona-mode.nl
Spijtig om te vernemen dat het niets voor u is. U mag het artikel na ontvangst binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Afwikkeling van retourzending is zeer teleurstellend en duurt bijvoorbeeld vezels te lang. En dan heb ik nog niet eens over het terugstorten van de betaling, die naar inmiddels meer dan twee weken, nog moet plaatsvinden.
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@mona-mode.nl, de chat op onze website of u kunt bellen naar 010 - 447 98 97. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Duur vest veel te kort ,op de foto mooier en langer!
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling en feedback. U mag het artikel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren. Met vriendelijke groet, team Mona.
Duurt veel gelang voor je het artikel krijgt
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona
Ik heb het product retour gezonden maar nu na 3 weken nog geen terugbetaling ontvangen
Antwoord van mona-mode.nl
We kunnen zien dat de terugbetaling al in gang is gezet vorige week. U heeft dit bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Mona
Veel te grote doos Moeite met terug zenden als 1 artikeleruit hebt gehaald
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Mona
Weinig in grote maten
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Mona
Lang moeten wachten op hetkledingstuk. Werd gesteld dat de jas gevoerd was . Maar alleen de mouwen waren gevoerd .op emails werd laat gereageerd . Hoewel ik de jas gelijk bij bestelling had betaald zat er toch een rekening bij in . Niet verwacht van dit bedrijf . Jammer ..
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
Kleuren vallen mij soms tegen
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Late levering, product voldeed niet aan de verwachtingen en terugbetaling laat op zich wachten
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
Oke
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Mona
Snel .betaalbaar makkelijke termijnen .
Antwoord van mona-mode.nl
Super bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona.
Nette blouse, maar gedateerd! Tevens zijn de knoopsgaten allemaal te klein t.o.v. dr knoop! Niet netjes! Ook niet zo tevreden! M.vr.gr. Trudy
Antwoord van mona-mode.nl
Hier kunt u het beste contact voor opnemen met onze klantenservice. Ze kijken graag na wat ze voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, team Mona
Levering in tweeën ander artikel gekregen dan besteld(wel gehouden) maar toch
Antwoord van mona-mode.nl
U kunt hier het beste contact voor opnemen met onze klantenservice, onze medewerksters kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Mona
Kwalitatief goed, valt wel wat groot
Antwoord van mona-mode.nl
Indien de maat niet goed is bieden we de mogelijkheid om kosteloos qua maat te ruilen. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Mona