mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

11 nov 2023
Heb 7 en 17 aug een bestelling geplaats, en nog steeds niet geleverd, heb het geannuleerd, ben nu op zoek naar andere winkels, helaas.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
MM
mia m.
Helmond
9 sep 2023
IKWIL ZOALS IK ALTIJD GEHAD HEB FACTUUR BIJ MIJN BESTELLING EN DAN BETALEN DEV LAATSTE TIJD MOET IK VOORAF BETALEN DOE IK NIET
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
15 nov 2023
Duidelijke informatie en kleding van goede kwaliteit. Nadeel: vaak lange wachttijden (ca. 5 dagen of meer).
16 nov 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
17 aug 2023
Bij retour zenden via DHL geen afgifte bewijs. Tevens geen email dat pakket af gegeven is bij inleverpunt.
18 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer u uw pakket terugstuurt via een DHL parcelshop dan klopt het dat u geen fysieke afleverbewijs meer ontvangt. Echter worden er wel e-mails verzonden. U ontvangt binnenkort een e-mail van ons, als wij uw retourzending hebben verwerkt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
HV
Henny v.
Almelo
10 nov 2023
Goede kleding, prijs kwaliteit verhouding goed, soms kloppen de maten niet vandaar mijn drie sterren.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
14 jul 2023
moda mode vind ik aardig goed ,maar jullie hebben te weinig voor de oudere garde in jurken en rokken.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
16 nov 2023
Gaat vooral om geld terug storten indien kleding niet meer leverbaar is. Dat duurt veel te lang.
17 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
19 nov 2023
Mijn bestelling duurt echt lang terwijl er word gemeld dat het artikel weer op voorraad is.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Mona
23 jun 2023
De bestelling verliep traag. Heb er vrij lang op moeten wachten! Artikel zelf prima.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd. Fijn dat het artikel naar wens is. Wij wensen u veel plezier met het shirt. Met vriendelijke groet, Team Mona
TS
Thea S.
Haarlem
6 okt 2023
spijker jasje was erg stug ... terug gestuurd zat niet lekker de mode is prima !!!
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona

2 keer bruine laarzen besteld

2 k44r bruine laarzen besteld , bij de keren zwart ontvangen . teleur stellend.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde kleur heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Mona
7 okt 2023
Sommige kleren stuur ik terug omdat ze tegenvallen of niet passen.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
24 mei 2023
Lastig met retour grote pakketten waar geen DHL post dicht bij zijn
25 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
8 nov 2023
De administratieve werkwijzen is nog niet afgestemd op deelarbeid.
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
de service is uitstekend maar ik mis nog wat meer korte maten
8 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en zeker uw feedback over de korte maten. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
18 mei 2023
Het duurde erg lang voordat sommige dingen werden geleverd
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
JP
J P.
Groningen
19 apr 2023
Op de side vermelden wanneer en of een factuur betaald is.
20 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Zodra wij een betaling hebben ontvangen, wordt er een betaalbevestiging per mail verzonden. Dit kan in de ongewenste inbox/spam terecht komen. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 okt 2023
Bestelling is vertraagd. Daarover heb ik bericht gehad.
12 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Mona
13 okt 2023
De verpakking was slecht. Kapotte doos. Deze was
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat de verpakking kapot bij u is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Mona
22 aug 2023
Soms duurt het lang voor het bestelde arriveerd.
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona