mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

TA
Tilly A.
Oosterhout
3 dec 2023

Zo blij kan ik zijn.

Ik ben altijd blij als de bestelling binnenkomt omdat de kwaliteit van de producten kloppen met de afgebeelde foto’s alleen de bezorging zou beter kunnen.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de bezorging. Met vriendelijke groet, Team Mona
20 jul 2023
Het vest is mooi en staat goed, het was alleen een beetje prijzig voor iemand die wegens arbeidsongeschiktheid van een WIA uitkering moet rondkomen.
21 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
28 mei 2023
Alles ging goed en op tijd, zoals ik verwachtte, het enige dat ik miste was de melding dat mijn pakket werd verzonden op het moment dat dat gebeurde.
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Mona
Mona levert goede kwaliteit kleding. Correspondentie tijdens bestelling, levering en betaling is duidelijk en prettig. Ben tevreden hoe het nu gaat.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
8 jun 2023
Ik had laast een broeken t passend vestje schortje en ketting en dat t shirt is geen kwaliteit na een keer dragen zat het onder de pluizer n.
9 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
8 okt 2023

Mona: betrouwbare winkel, bovengemiddelde qualiteit.

Goede, duidelijke communicatie naar de klant toe. Hinderlijk voor mij: de bestelde producten worden verspreid over meerdere dagen gestuurd.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u geen deelleveringen wenst te ontvangen, dan kunt u dit aangeven bij uw bestelling.Dit kan zowel online als telefonisch. Met vriendelijke groet, Team Mona
14 aug 2023
Snelle levering. Maat van artikel controleren. Ander artikel geleverd dan besteld. Formulier bijvoegen met de vraag wat de retourreden is.
14 aug 2023
FV
F.H. V.
Kortenhoef
16 jul 2023
Mode is iets vlotter geworden. Hoewel dat natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak is. En ik heb de indruk dat de maten beter kloppen.
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Mona
Goed kwaliteit. Alleen webshop mag nog verbeterd worden. Ik kon niet betalen omdat ik geen rekening kon inzien. Hebben ze netjes opgelost
2 jul 2023
Fijne web winkel, alleen zou mooi zijn als je bij bestelling meld dat je langer moet wachten, ,omdat de kleding niet op voorraad zijn.
13 jun 2023
Artikel zien er tenminste net zo uit als op de foto’s, kwaliteit goed zelden dat t tegenvalt , dan is meestal de maat verkeerd,
14 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Mona
11 mei 2023
Heb niets te klagen of verbeteren. Ik kreeg een prachtig pakket. Het lederen jasje was verzorgd verpakt. En ik ben er blij mee.
11 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Mona
MV
15 aug 2023
Bestelling netjes afgehandeld, maar de idealbetaling lukte helaas niet. Tweemaal geprobeerd, daarna maar gewoon overgemaakt.
16 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u volgende keer weer problemen hebben met de iDealbetaling, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Mona
6 okt 2023

Heel netjes

Het jasje kwam overeen met de afbeelding. Het werd bezorgd in een grote katonnen platte doos met een goede hanger erbij.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
LS
Leonie S.
Den Haag
29 jul 2023
De kleding is goed van maat en mooi materiaal. De kleding wordt snel bezorgd. De verzendkosten vind ik wel een minpuntje.
2 aug 2023

Mooie kwaliteit.

Goed en snelle bezorging 🚚 Geen problemen met terug sturen . Heb moeite om de goede maat te ontvangen en te kiezen .
3 aug 2023
16 aug 2023
De bestelling wordt altijd op tijd geleverd en anders krijg ik een mailtje om te verklaren waarom er een vertraging is!
17 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
DV
Dini v.
Zoeterwoude
10 jun 2023
Telefonisch bestelde artikelen lijken alleen maar via een Duitse bank te kunnen worden betaald. Dat is nogal lastig.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Het betreft inderdaad de Duitse Commerzbank. Via de website kunt u via de link" direct betalen" de betaling voldoen. Met vriendelijke groet, Team Mona
20 apr 2023
Artikel is conform beschrijving, ziet er goed uit, mooie kwaliteit. Terugstorten van retourartikelen duurt te lang!
21 apr 2023
Dank u wel voor uw review! Met vriendelijke groet, team Mona Mode
MB
MGJ B.
Hilversum
13 sep 2023
Uiteindelijk blijken de bestellingen toch iets anders te zijn als op het plaatje. En veel kunststof artikelen.
14 sep 2023