tophuid.nlReviews

Details over tophuid.nl

tophuid.nl - Beschrijving

Wij verzenden tot 23:30 uur van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag verzenden wij tot 16:30 uur.
Dermaskin
Julianastraat 1C
6644BN Ewijk
Kamer van Koophandel 16086487
Marian Janssen

Beoordelingen voor tophuid.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor tophuid.nl

Top service. 👌 De beste producten aan de laagste prijzen met zeer snelle verzendservice incl. tracking. Adviesvragen worden ook heel snel beantwoord, wat uiteraard ook een dik pluspunt is.
Snelle service en altijd op tijd!
Prima product
snel en goed ( zoals altijd )
het is altijd netjes en snel binnen deze keer was 1 artikel niet in huis, kreeg persoonlijk mailtje met vraag of ze alternatief mochten sturen. Dat vond ik prima, toen het arriveerde zat er een flesje showergel bij, ik denk als extraatje, dat vond ik erg aardig en attent
Antwoord van tophuid.nl
Dank je wel Anita voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen zodat je voor 100 euro lekker kunt shoppen. Veel shopplezier namens team Dermaskin.
van L W.
Ik gebruik IMAGE al jaren en ben er nog steeds over te spreken. Nu heb ik wel voor het eerst de dermaroller gebruikt en mijn huid ziet er mooi en glanzend uit. Elke week een mini gezichtbehandeling thuis. Top dus! Snelle verzending & netjes ingepakt...blij blij blij
Bedankt voor de snelle levering! En de monsters die je erbij krijgt. Top service, ik ga vaker bij jullie bestellen voor mijn huidverzorgingsproducten. En het ook aan anderen aanraden.
Altijd tevreden! Deze keer zowel het telefonisch contact en de wederom weer de verzendtijd. In de avond besteld, volgende middag in huis.
Antwoord van tophuid.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Topservice! Levering is te volgen met een track en trace code en is erg snel. Het product was super en de service ook.
van Fay C.
Snelle verzending en bezorging Alles op voorraad. hele vriendelijke klanten service als je belt voor product advies.
Antwoord van tophuid.nl
altijd snel binnen, ziet er prima uit ook blij dat aan wordt gegeven wanneer het ongeveer arriveert
Antwoord van tophuid.nl
Beste Anita, Proficiat je hebt een Hydrafacial behandeling gewonnen. Je mag contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak met je ordernummer. Geniet er van! Team Dermaskin
Heerlijke service en snelle levering. Daarnaast ook heel snel met reageren op de mail
Snelle levering en producten die mijn huid zeker verbeteren!
Antwoord van tophuid.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen voor je gratis HydraFacial behandeling bij Dermaskin. Geniet er van! Groetjes team Dermaskin
van Sn F.
Snelle bezorging en een leuke cadeautje erbij gekregen:)
Antwoord van tophuid.nl
Beste Sanaz, Proficiat, je hebt een voucher van 100 euro gewonnen die je mag besteden in onze Skinclinic of webshop. Neem even contact met ons op met je ordernummer. Veel plezier ermee namens team Dermaskin
Snelle levering, super product én klein cadeautje! Top!
Duidelijke site Mooie producten Snel geleverd
Op tijd geleverd en een fijn product
Correct en snel verzorgd en bezorgd