LaVendi Skincare- Logo - Beoordelingen

LaVendi Skincare

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden265 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 feb 2021
LaVendi Skincare voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LaVendi Skincare

26 nov 2023

Heel fijn

Veel producten. Fijne lay-out van website, duidelijk. Mogelijkheid tot vragen stellen voor persoonlijk advies.
Antwoord van LaVendi Skincare
Goed om te horen, dankjewel!!
25 aug 2023
Het brengt heerlijk op ! Geeft ook nog iets een tintje👌🏻 De verpakking en persoonlijke benadering is echt goed!
3 jun 2023

Top en snelle verzending

Super snel een bestelling gedaan. Gemaild en de volgende dag in huis. Top service. Volgende x bestel ik weer!!
15 jun 2023
We proberen altijd te zorgen dat er voldoende voorraad is zodat bestellingen dezelfde dag de deur uit gaan, als de post mee zit heb je je pakket inderdaad de volgende dag al in huis. Fijn!!
28 jun 2023

Net een cadeautje!

Snelle bezorging. Netjes ingepakt met wat samples en een persoonlijk briefje. Net een cadeautje! Erg leuk!

Erg tevreden!

Ik ben blij met het gekregen advies vanuit LaVendi en de producten passen bij mijn huid. Snelle service!
9 sep 2023
De producten zijn geweldig. De levering heel snel Ik ben zeer tevreden over de producten en levering 👍
17 okt 2023
Dankjewel Miranda! Fijn om te horen!
1 jul 2023
De bestelling snel ontvangen met een heel lief (handgeschreven!) kaartje erbij. Wordt erg gewaardeerd!
18 aug 2023
Product binnen 1 werkdag binnen, Super service en dan ook nog diverse samples, heel erg blij mee.
22 sep 2023
Snelle levering, leuk persoonlijk kaartje, fijn dat je samples erbij krijgt voor eens te testen.
17 okt 2023
Leuk om te lezen, dankjewel!
4 nov 2023
Na het bestellen van mijn producten staan ze meteen klaar en wordt er altijd super behandeld!!
29 okt 2023
Snelle verzending en er zaten verschillende samples bij mijn bestelling. Kan ik erg waarderen!
Antwoord van LaVendi Skincare
Bedankt voor je reactie Irene! Dat kunnen wij waarderen!
11 okt 2023
Goed advies.en altijd een leuk kaartje erbij Snelle levering Goed mailcontact Goed verpakt
Heel erg bedankt Carla!
18 mei 2023
Superfijne producten, heel klantvriendelijk en altijd een fijn extraatje bij de bestelling.
Antwoord van LaVendi Skincare
Leuk om te horen! Bedankt voor je mooie review!
28 mei 2023

Super!

Snelle levering met een persoonlijk kaartje, leuk dat er zoveel aandacht aan wordt besteed.
2 jun 2023
Bedankt voor je bestelling en de mooie beoordeling! Voor ons leuk om terug te lezen!
26 mei 2023

Fijn shoppen

Fijne website, snelle levering en mooi en persoonlijk ingepakt. Erg blij met de producten.
15 jun 2023
We doen ons best om leuke kaartjes te schrijven en altijd samples op maat. Geniet van de mooie producten.
4 mei 2023
Perfecte en snelle afhandeling van de bestelling. Goede communicatie. Degelijke prijs.
Antwoord van LaVendi Skincare
Fijn dat je tevreden bent over onze service, dankjewel!
4 jun 2023
De bestelling wordt in een paar dagen keurig bezorgd met een lief briefje..heel attent
15 jun 2023
Dankjewel voor je beoordeling!!
MW
Mathilde W.
Valkenswaard
10 nov 2023
Zeer snel bezorgd, met fijne proefmonsters, en mooi verpakt. Ga zeker meer bestellen!
Antwoord van LaVendi Skincare
Leuk om te horen, dankjewel!
6 jun 2023
Fijn en gemakkelijk contact via een appje, bestelling bijzonder snel binnen 😀
15 jun 2023
We doen ons best om een zo goed mogelijk advies te geven én super snel te leveren. Leuk om te horen!
2 jun 2023
Zeer snelle levering! Persoonlijk kaartje en staaltje bij je bestelling ☺️
2 jun 2023
Fijn om te horen, we doen ons best zo snel mogelijk te leveren. Bedankt voor je reactie!