LaVendi Skincare- Logo - Beoordelingen

LaVendi Skincare

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden267 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 feb 2021
LaVendi Skincare voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LaVendi Skincare

9 sep 2023
De producten zijn geweldig. De levering heel snel Ik ben zeer tevreden over de producten en levering 👍
Antwoord van LaVendi Skincare
17 okt 2023
Dankjewel Miranda! Fijn om te horen!
5 sep 2023
Contact prima.
3 sep 2023

Zeer tevreden

Altijd super snel geleverd en leuke samples en altijd een aardige groet.
31 aug 2023
Snelle levering met een lieve groet op het kaartj👌
26 aug 2023
26 aug 2023
25 aug 2023
Het brengt heerlijk op ! Geeft ook nog iets een tintje👌🏻 De verpakking en persoonlijke benadering is echt goed!
18 aug 2023
Product binnen 1 werkdag binnen, Super service en dan ook nog diverse samples, heel erg blij mee.
18 aug 2023
14 aug 2023

De kracht van de dienstverlening van Lavendi

De kracht van de dienstverlening van LaVendi zoals ik die al jaren ervaar: persoonlijk contact, zeer deskundig en grote betrokkenheid
2 aug 2023
Snelle levering en altijd leuke samples bij iedere bestelling!
28 jul 2023
Zeer professioneel advies en goede service
26 jul 2023
Goede service en snelle levering
24 jul 2023

reactie snelle De

reactie snelle De
23 jul 2023
ik doe de beoordeling nav voorgaande bestelling. De bestelling van vorige week heb ik namelijk nog niet ontvangen. Alwel zijn er meldingen verschenen dat de bezorger onderweg is maar niet wanneer en hij is nog niet geweest vandaar..
20 jul 2023

Fijne en snelle levering!

Snelle levering, handgeschreven briefje erbij wat de levering toch wat persoonlijker maakt en heel fijn wat monsters van het merk wat ik gekocht had. Superfijn voor de vakantie.
9 jul 2023
my favorite skincare brand in the world. I see results on my skin. nice scent and nice packaging. Thanks for the fast delivery, I will order more.
8 jul 2023
De bestelling komt keurig verpakt met een te lief briefje .. zo fijn
4 jul 2023
Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Met daarbij een lief kaartje met een goede tip en war samples om het uit te proberen! Ik ben er helemaal blij mee! ❤️
1 jul 2023
De bestelling snel ontvangen met een heel lief (handgeschreven!) kaartje erbij. Wordt erg gewaardeerd!