LaVendi Skincare- Logo - Beoordelingen

LaVendi Skincare

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden265 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 feb 2021
LaVendi Skincare voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LaVendi Skincare

Bij levering van een verkeerd product: excuus aangeboden en het bestelde product opgestuurd.

Top shopervaring!

Duidelijke en volledige uitleg op de webshop. Producten goed ontvangen!
23 dec 2023
Hele fijne salon, online snelle levering, en altijd een extraatje erbij
Persoonlijke aandacht en deskundig advies uitstekende behandelingen
AV
A. v.
Rotterdam

Prima service

De bestelde producten worden altijd prima verwerkt en verzonden
Tot nu toe correct afgehandeld.
Goede service. Thanx
30 dec 2023
MD
Marian D.
Beuningen
5 jun 2023
Goede service, snelle levering en bij vragen kun je ze appen. Bij mij werkte een pompje niet van de oog Cream en een dag later lag er een nieuwe in de brievenbus en altijd een handgeschreven kaartje erbij. Ik bestel hier veel en ben zeer tevreden 👌
15 jun 2023
Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Leuk te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van de producten!
23 jul 2023
ik doe de beoordeling nav voorgaande bestelling. De bestelling van vorige week heb ik namelijk nog niet ontvangen. Alwel zijn er meldingen verschenen dat de bezorger onderweg is maar niet wanneer en hij is nog niet geweest vandaar..
CT
8 nov 2023

Top

Ik ben tevreden over de vlotte bestelling, snelle levering. Ik woon in België en had de volgende dag al mijn producten. Wat ook leuk is dat er staaltjes bij zaten. Top ik ben een tevreden klant
Lief, dankjewel!
20 jul 2023

Fijne en snelle levering!

Snelle levering, handgeschreven briefje erbij wat de levering toch wat persoonlijker maakt en heel fijn wat monsters van het merk wat ik gekocht had. Superfijn voor de vakantie.
31 okt 2023

Ik bestel met veel plezier mijn skincare bij lavendi🫶🏼

Ik bestel altijd met veel plezier mijn pca skin care producten bij Lavendi skincare⭐️ het wordt altijd super netjes ingepakt met leuke mini’s als extra’tje! super tevreden.
3 mei 2023
Hele prettige salon. Prettige omgang, betrokken, laagdrempelig te benaderen, denken mee. Duidelijke verbetering van mijn huid. Ik kom hier al wat jaren als tevreden klant.
Antwoord van LaVendi Skincare
Dankjewel voor je lieve woorden! Wij vinden het altijd super gezellig met je.
4 jul 2023
Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Met daarbij een lief kaartje met een goede tip en war samples om het uit te proberen! Ik ben er helemaal blij mee! ❤️
9 jul 2023
my favorite skincare brand in the world. I see results on my skin. nice scent and nice packaging. Thanks for the fast delivery, I will order more.
14 aug 2023

De kracht van de dienstverlening van Lavendi

De kracht van de dienstverlening van LaVendi zoals ik die al jaren ervaar: persoonlijk contact, zeer deskundig en grote betrokkenheid
14 sep 2023
Snelle verzending en leuke monstertjes bij de bestelling zodat je andere producten op je gemak kan uitproberen. Aanrader😀
17 okt 2023
Bedankt voor je review, voor hulp of advies ben je altijd welkom!
Zeer snelle verwerking en levering van mijn herhaal bestelling. En fijn zo'n persoonlijke touch met een kaartje.
14 okt 2023

Perfect, zoals het hoort te zijn!

Correcte en snelle levering. Afgeleverd met een persoonlijk bedankingskaartje en staaltjes. Zoiets doet plezier!
17 okt 2023
Leuk om te horen, we doen ons best!