meyerbroeken.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.392 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2019
meyerbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Mijn vrouw koopt al meer dan 20 jaar Meyer broeken maat 45 voor mij, omdat ik rolstoel gebonden ben en niet zelfstandig kan staan. Maar de broeken zitten altijd perfect. Voor mij mag het lipje van de treksluiting wel wat langer zijn. Mijn ervaringen met UPS zijn slecht, ze komen bij mij altijd1of 2 dagen later dan eerst aangeven.

2 jun 2023
Een aantal jaren geleden kocht ik een goed zittende meyer broek. Nu bestelde ik zo'n zelfde model en maat (zelfs het zelfde artikelnr.), en nu bleek dat deze maat kleiner geworden was zodat de broek nu niet paste, en ik een maat groter moet bestellen. Volgens de maattabel zijn de broeken inderdaad kleiner geworden. Jammer van de verzendkosten.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

Prima broek, matige omstandigheden

Prima broek, jammer van de kostbare verpakking. En het verbaast me ook dat de broek on-line bij de leverancier dezelfde prijs heeft als in de winkel, terwijl de winkel een veel lager marge heeft op het product.
2 jun 2023

Broek te klein......

MD
Miriam D.
Moordrecht
22 okt 2023

Niet geheel tevreden.

We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
Antwoord van meyerbroeken.nl
Goededag, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw interesse in MEYER. Je hebt 2 broeken in Duitse maat 31 (taillebreedte 125 cm) besteld. Jeansmaten worden aangegeven in inches en moeten worden omgerekend. Je hebt de jeans besteld in inchmaat 31/32 (taillebreedte 85 cm). In dit geval is het getal 31 hetzelfde, maar qua grootte ver uiteen. Deze fout komt vaak voor. De jeans zou geschikt zijn in maat 48/32. Helaas bieden wij dit model niet in deze maat aan. We hebben u de e-mail met de DHL-trackingcode op 15 oktober 2023 om 10:01 uur gestuurd. Controleer ook uw spammap. Wij sturen deze e-mail nogmaals naar u door als bewijs. De te kleine spijkerbroek kun je kosteloos naar ons terugsturen met behulp van het bijgevoegde label. We sturen je per e-mail een link naar onze maatadviseur, evenals een selectie jeans in maat 48/32. Met vriendelijke groeten
25 jun 2023
Ik vind maart 56 ( recentelijk terug gestuurd) veel te wijd over de benen Het is dan een te slobberige broek Noem het voor gemak Voledammer model
27 jun 2023
Goede dag, bedankt voor je bericht en je commentaar. We hebben gezien dat je een broek hebt besteld in Regular Fit en Perfect Fit. Als deze voor jou te wijd zijn in de pijpen, raden we je aan om een van onze slim fit broeken te proberen: https://www.meyerbroeken.nl/en_nl/trousers-and-belts?fit%5B0%5D=Slim%20Fit We geven je graag vooraf telefonisch advies over onze pasvormen. Visueel kunnen onze broeken er op de modellen vaak anders uitzien dan in werkelijkheid, omdat ieder mens andere sterke benen heeft. Als je vragen hebt, horen we graag van je. Freundliche Grüße / Best regards MEYER-HOSEN AG Service Team Hauptstraße 30 51580 Reichshof-Denklingen Phone: +49 2296 9812-390 Fax: +49 2296 9812-65 E-Mail: Service@meyer-hosen.com Internet: www.meyer-hosen.com
23 mei 2023

Perfecte broek.

Op de broek is niets op aan te merken, alleen de prijs koste in 2021 nog 89,95 en nu en 2023 129.99 euro de zelfde broek.
6 jul 2023
Maten van broeken niet eenduidig. Daardoor 2 van 3 broeken retour moeten zenden. W38 L34 is niet overal hetzelfde.
Correcte levering van besteld product! Geen idee voor verbetering van bestelling en verzending!
9 jul 2023
Duidelijker aangeven welke stof cq broek geschikt is voor zomer temperatuur
Antwoord van meyerbroeken.nl
Goede dag, Bedankt voor uw opmerking. Ga als volgt te werk in onze online shop: Klik op de drie horizontale lijnen linksboven om het menu te openen. Selecteer alle broeken en riemen Vervolgens kunt u aan de linkerkant het seizoen filteren. Selecteer zomer Nu worden alle pure zomerkwaliteiten getoond. We adviseren u ook graag telefonisch op: +49 2296 9812 390 Freundliche Grüße / Best regards MEYER-HOSEN AG Service Team Hauptstraße 30 51580 Reichshof-Denklingen Phone: +49 2296 9812-390 Fax: +49 2296 9812-65 E-Mail: Service@meyer-hosen.com Internet: www.meyer-hosen.com
26 jul 2023
Best snel geleverd. Stof viel tegen voor zo’n dure broek.