bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.538 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

20 jan 2024
Veel keus en snelle service.
Zeer goede kwaliteit.

3 feb 2024
27 jan 2024
21 jan 2024
MV
Het bestelde was er achteraf niet ik moest iets anders daarvoor inplaats nemen, dat wilde ik niet, niets meer gehoord maar ik heb wel betaald!!
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Wat vervelend dat er iets fout is gegaan, kunt u ons een mail sturen met de gegevens? Dan kunnen we een geschikte oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team Bunzlau Castle
Het juiste artikel sturen
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Beste Hetty, Vervelend dat je blijkbaar niet het juiste artikel hebt ontvangen. Ik zie dat onze klantenservice inmiddels ook contact met je heeft gehad en het juiste artikel heeft gestuurd. Vriendelijke groet, Team Bunzlau Castle
23 dec 2023
mijn ervaring was niet leuk 2 verkeerde mokken ik heb ze gehouden maar had van de boeren mokken al zes met zelfde print .ik heb ze gehouden wilde iets anders ik niet goed gegaan
24 dec 2023

Mooie designs

Snelle levering, goede kwaliteit, mooie designs. Wel wat aan de dure kant, Maar het is goed om Europese producten te kopen.
CL
Caroline L.
Schiedam
13 jan 2024
De verpakking was zeer goed i.v.m. breekbaarheid. Ik vond de website niet duidelijk voor bestek, zoals de theelepeltjes.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Bedankt voor je reactie. We gaan kijken wat we duidelijker kunnen maken aan de shop!