bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.499 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters