bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.499 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

Goede en snelle afhandeling v d bestelling. Met zorg ingepakt.

Kwaliteit voor een pannenonderzetter te dun

De pannenonderzetters zijn nog dunner dan gemiddelde pannenlap. Hier durf ik geen pan mee op tafel te zetten.
Nog niets ontvangen
10 mei 2023
De website was niet geüpdatet waardoor er nog een kortingsactie erop stond wat al verlopen was. Een heel gedoe via de mail alsnog kortingscode ontvangen wat ook niet werkte. Uiteindelijk geen korting en koste veel tijd. Ik had een cadeaukaart welke je alleen online kan besteden en niet in winkels die Bunzlau verkopen ook niet handig. Niet voor herhaling vatbaar met cadeaukaart.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
11 mei 2023
We hopen dat de bestelling naar wens was, jammer dat het bestellen niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Ondanks dat de kortingsactie was afgelopen hebben we je een kortingscode aangeboden. Jammer dat het niet gelukt is om deze te gebruiken. We wensen je verder veel plezier met je bestelling!
28 apr 2023

Die stickertjes!!😒

Die stickertjes!!! Een gruwel. 3 per gebaksbordje van 12 cm doorsnee. En ook niet er in zijn geheel af te trekken. Echt! Is dat nodig? En kunnen ze niet met een anders soort lijm (behangerslijm!) vastgezet worden?
7 nov 2023
Na bestelling bleek artikel toch niet leverbaar. Ook was een ander artikel elders goedkoper èn nog wel twee stuks op voorraad Balen dus. En wel voor €70 besteld
9 mei 2023
Ik heb geen idee, ik heb nog niets ontvangen
21 nov 2023
Ik vind de prijzen erg hoog!
10 mei 2023
Bezorgd later dan ze zeggen
Antwoord van bunzlaucastle.nl
11 mei 2023
We vinden het vervelend dat je bestelling later is afgeleverd dan verwacht. We doen er alles aan om de bestellingen op tijd te bezorgen, helaas kan het ook voorkomen dat de vervoerder vertraging heeft. Onze excuses hiervoor!