bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.499 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

Het servies is prachtig maar schandalig dat je voor de bezorgkosten moet betalen het servies is al duur genoeg.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Goedemiddag, bedankt voor je complimenten over ons mooie servies. Begrijpelijk dat bezorgkosten vragen kunnen oproepen. Het is goed om te weten dat deze kosten niet alleen voor de bezorging zijn, maar ook voor zorgvuldige verpakking en verzekering, met als doel de kwaliteit te waarborgen. Wij nemen de bezorgkosten op eigen rekening bij besteding vanaf 65 euro. Met vriendelijke groet, Team Bunzlau Castle
De zorgvuldigheid waarmee de aangekochte producten beschermd waren tegen breukschade!
Diner borden zijn erg zwaar in vergelijking tot/ vergelijking met de ontbijtborden
Makkelijk te bestellen, veel keus
Alles prima in orde!
Prachtige producten , snelle levering, TOP!! Zorg voor andere stickers op de producten, deze zijn zeer slecht te verwijderen, ben er een half uur mee bezig geweest
CL
Caroline L.
Schiedam
13 jan 2024
De verpakking was zeer goed i.v.m. breekbaarheid. Ik vond de website niet duidelijk voor bestek, zoals de theelepeltjes.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Bedankt voor je reactie. We gaan kijken wat we duidelijker kunnen maken aan de shop!

Mooie kleur blauw

Mooien kleur blauw
LS
Lenja S.
Noordwijkerhout
25 dec 2023
Snelle bezorging! Goed ingepakt en geweldig mooi servies! Ben er erg blij mee!
Prachtig servies, goede service, de spullen zeer goed verpakt bij verzenden.
had eigenlijk wel een kerstdoosje verwacht voor de 2 mokken
Goede informatie omtrent levering en veilig verpakt.
24 dec 2023
Maten van bekers moeilijk te beoordelen op de site
de correcte aflevering door DHL