bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.538 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

MV
Het bestelde was er achteraf niet ik moest iets anders daarvoor inplaats nemen, dat wilde ik niet, niets meer gehoord maar ik heb wel betaald!!
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Wat vervelend dat er iets fout is gegaan, kunt u ons een mail sturen met de gegevens? Dan kunnen we een geschikte oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team Bunzlau Castle
Het juiste artikel sturen
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Beste Hetty, Vervelend dat je blijkbaar niet het juiste artikel hebt ontvangen. Ik zie dat onze klantenservice inmiddels ook contact met je heeft gehad en het juiste artikel heeft gestuurd. Vriendelijke groet, Team Bunzlau Castle
23 dec 2023
Op de levering kon ik kiezen wanneer het aan kwam. Het was woensdag besteld en wou het vrijdag laten leveren. Nu komt het dinsdag (na kerst) pas aan.... te laat dus.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Vervelend om te horen dat uw levering te laat wordt bezorgd. Ondanks de enorme drukte, geven wij onze zendingen diezelfde dag nog mee aan de transporteur. En word deze normaliter de volgende dag bij u bezorgd. Echter door de enorme drukte rondom de feestdagen zijn er vertragingen ontstaan bij de vervoerders. Namens het team: onze excuses voor het ongemak, en wensen wij u prettige feestdagen toe.
26 dec 2023
Ik heb kerst kaarshouder besteld via uw site. Na bestelling en betaling kwam het bericht dat deze niet op voorraad was, terwijl website dat wel aangeeft. Vervangende versie beviel niet bij ontvanger en retour sturen kost nog extra geld ook.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Vervelend om te horen dat de gewenste kaarshouder niet meer op voorraad was. Hoewel wij altijd ons uiterste best doen om alle zendingen foutloos te versturen, is een foutje in de voorraad niet uit te sluiten tijdens deze drukke periode. We hebben dan ook direct contact met u gezocht, en samen gekeken naar een passend alternatief. Deze is vervolgens zo snel mogelijk verzonden zodat uw zending nog voor de kerstdagen bij u bezorgd zou worden. U kunt uw producten altijd retourneren bij Bunzlau Castle. Daarom zijn wij transparant in ons retourproces, en de geringe kosten die daaraan verbonden zijn.
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Wij verzenden onze cadeau kaarten in enveloppen, om zo min mogelijk 'lucht' te versturen en zo onze impact op het milieu te verlagen. Wij kunnen envelop-post niet traceren aangezien deze geen 'Track&Trace' kunnen hebben. Echter lijkt het erop dat er iets fout is gegaan bij de transporteur waardoor uw zending vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Ik heb een cadeaubon van 50 euro besteld en na vijf dagen heb ik deze nog niet in huis. Op de website staat dat voor drie uur besteld en dan heeft u het bestelde de volgende in huis. Ook de e-mail klopte niet. Daarin stond dat het bestelde via DHL verstuurd is en dat ik het bestelde kan volgen. Niets daarvan. Het is via de post verstuurd en dus kan ik het niet volgen. Heel teleurstellend. Ik heb de cadeaubon tijdig voor mijn jarige collega besteld en nu is het de vraag of het op tijd aankomt. Ik heb er nu al twee keer over gebeld. Echt teleurstellend.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Ik had een deksel voor onze theepot ( dragonfly, rond, 1,2 liter) besteld omdat de huidige gesneuveld is. Kreeg hem keurig in een dag aangeleverd en nu blijkt hij niet te passen. Dus blijkbaar zijn er verschillende dragonfly theepotten vaan 1,2 liter. In ieder geval was ik ervan overtuigd dat ik de juiste deksel toegestuurd gekregen had en heb het plakkertje ervan verwijderd, waarna ik er pas achter kwam dat hij niet paste. Nu blijk ik hem niet meer te kunnen ruilen. Uiterst kinderachtig en klantonvriendelijk. Dit wilde ik graag even kwijt.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Vervelend om te horen dat de door u bestelde deksel niet past op uw theepot. U kunt uw producten altijd retourneren bij Bunzlau Castle als ze aan de voorwaarden voldoen. Daarom zijn wij transparant in ons retourproces, en de geringe kosten die daaraan verbonden zijn. Ik zie dat u een deksel heeft besteld voor de 900ml variant van de DragonFly, echter vermoed ik dat u een grotere deksel nodig heeft voor uw theepot. Als u contact opneemt met ons dan helpen we u alsnog graag met het vinden van het juiste deksel voor uw theepot waar mogelijk, mocht u ons een eventueel een foto kunnen sturen van het kapotte dekseltje als u die nog heeft, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn.
Pakket is 3 dagen te laat en verder niet ingelicht door bezorgservice ik had al een tijd en datum gekregen maar geen update
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Vervelend om te horen dat uw levering te laat is bezorgd. Ondanks de enorme drukte, geven wij onze zendingen diezelfde dag nog mee aan de transporteur. En word deze normaliter de volgende dag bij u bezorgd. Echter door de enorme drukte rondom de feestdagen zijn er vertragingen ontstaan bij de vervoerders. Namens het team: onze excuses voor het ongemak, en wensen wij u prettige feestdagen toe.
28 jun 2023
Het is nog steeds niet verzonden en heb nog niets ontvangen dus terwijl het de andere dag in huis zou zijn
4 jul 2023
We vinden het erg vervelend dat je hebt moeten wachten op je pakket. Helaas is het op dit moment bij sommige pakketdiensten erg druk, daar hebben wij geen invloed op.
5 aug 2023
Niet binnen gekregen en had de bekers nodig voor mijn vakantie
15 okt 2023
Helaas twee van de drie producten gebroken.
17 okt 2023
Wat vervelend dat er artikelen gebroken waren. Heb je het ook bij onze klantenservice gemeld, want dat lossen we altijd op! Hiervoor hebben wij onze breukvrij garantie: Schade door transport word altijd opgelost.