Protislank.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2022
Protislank.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
De producten bevallen me uitstekend. Ze zijn heerlijk. Wel ben ik heel blij met de aanbiedingen, omdat Koolhydraatarme producten over het algemeen een stuk duurder zijn dan producten die je in de winkel koopt en ik niet zo’n groot budget heb. Het zou leuk zijn, als er af en toe een actie zou zijn dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en het mij financieel niet altijd uitkomt om voor €40 te bestellen. Soms heb ik net een bestelling gedaan en dan komt er weer een leuke aanbieding voorbij die ik eigenlijk graag zou willen hebben. Een spaarprogramma zou ook leuk zijn zodat je bij iedere bestelling die je doet tegoed opbouwt die je dan als korting kunt gebruiken bij de volgende bestelling.
MV

Wat een slechte webshop. Maandag besteld nog niks ontvangen. Gisteren contact gehad zou vandaag worden geleverd nog steeds niks ontvangen. Vandaag weer contact gehad om mijn bestelling te annuleren. Dit zou worden gedaan met een bevestiging per mail. Weer niks ontvagen. Communicatie gaat erg slecht. Oplichtingapraktijken. Gelukkig ben ik verzekerd. Niet bestellen hier!!!

Beoordelingen voor Protislank.nl

Als je al even bezig ben met protislank. Heb ik het over fase 1 zou het wel fijn zijn om meer variatie te hebben met de producten. Ik ben nu al 34 dagen bezig. En al 3 boxen besteld . box van 10 dagen en box van 14 dagen en box van 28 dagen. En elke box is bijna het zelfde. Komt mij een beetje de strot uit zeg maar. Haha .

De bestelling verliep vlot ,maar dan....

De bestelling verliep vlot, echter dpd verzend geen e mails dus het is gokken wanneer je bestelling arriveert. Er zal vandaag een bestelling moeten komen in de mail staat wordt later vandaag bezorgd,maar op de track en trace veranderd niets, straks maar op de gok naar het afhaalpunt, daarom 4 sterren ipv 5

Goed te doen.

Het is goed te doen. Weinig tot geen honger. Combineren met groenten in fase 1 is ook al wel lekker.
Goede producten, snelle levering,
JD
Jimmy D.
Kortrijk
Alles perfect 👍👍
Jammer dat ik verplicht ben nog een bestelling te doen vanwege het deels niet op voorraad hebben van mijn vorige bestelling. Naleveren wordt niet gedaan...jammer.

Pannekoeken

De smaak is zoals beschreven
RH
r h.
kermt
MV
Mirjam v.
Enschede

top bedrijf

het is altijd netjes verplakt, snel geleverd en de produkten zijn zoals het vermeld staat. Als er dan iets verkeerd gaat, ze reageren super snel en wordt meteen aangepast.
Artikelen voldoen goed, maar voor 22.00 besteld, de volgende dag geleverd, gaat niet op.
snelle levering / goede producten /goed resultaat
Goed gesorteerd snel bezorgd na bestelling

De repen zijn goed ik schrok alleen van koolhydraat waarde op het bijgeleverde lijstje die zijn hoger als op de site, hoe ka dat?

De repen zijn goed ik schrok alleen man de