twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

19 okt. 2022
Toen mijn artikel toch niet meer beschikbaar was kreeg ik meteen een appje. Dat vind ik jee fijn. Ik had meteen weer wat anders besteld en na een paar dagen al ontvangen
26 okt. 2022
Hi, Wat een super mooie review, dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer. X van Candice
27 sep. 2022
Helaas niet de juiste maat voor mij op voorraad. Maar verder wordt alles van begin tot eind goed geregeld
26 okt. 2022
Hi Rebecca, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! We hopen je snel weer bij ons te zien. :) Liefs Candice
12 okt. 2022
Snelle levering , kwaliteit goed. Jammer van de retour kosten. Dit weerhoudt mij om weer te bestellen.
26 okt. 2022
Hi Melanie, Bedankt voor de mooie complimenten! Over de retour kosten, we hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 4-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
29 sep. 2022
Bestelling kwam netjes binnen, mooi op de ijs geleverd, product zoals verwacht. Ben er heel blij mee!
26 okt. 2022
Hi Angelique, Wauw, wat een mooie review, hier worden wij heel blij van! Super om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes Candice
1 okt. 2022
Fijn en gezellig personeel, je wordt super goed geholpen. Mooie en betaalbare kleding en schoenen
26 okt. 2022
Hi Carin, Wauw, wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X Candice
2 okt. 2022
Duidelijke site, bestelling was in orde, snelle bezorging en kwaliteit schoenen boven verwachting
26 okt. 2022
Hi Erica, Wauw, wat een mooie review heb je voor ons achter gelaten, hier worden wij heel blij van! We hopen je gauw weer terug te zien:) Liefs Candice
1 okt. 2022
Gelijk contact over alsnog een missing van te kunnen leveren , dus prima geregeld .
26 okt. 2022
Beste Joyce, Super bedankt voor het achterlaten van deze mooie 5-sterren review! Hopelijk zien we je snel weer. Liefs Candice
5 okt. 2022
Snelle levering! Laarzen zitten perfect! En ze lopen heel fijn! Complimenten!
26 okt. 2022
Hi Astrid, Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over ons, dat doet ons goed. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe laarzen! Dankjewel voor deze review en hopelijk tot snel! Liefs Candice
2 okt. 2022
Jammer dat de verkeerde kleur in de doos zat maar de services is verder top!@
26 okt. 2022
Hi Sandra, Super bedankt voor deze review. Hopelijk tot de volgende keer. Liefs Candice
3 okt. 2022
Een retour etiket toevoegen deze zat niet bij mijn bestelling jammer
26 okt. 2022
Hi Maria, We hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 4-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
21 okt. 2022
Mooie laars en zit erg lekker. Goeie hak, niet te hoog. Erg stoer
26 okt. 2022
Hi Natasha, Bedankt voor deze 5-sterren review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de laars, wij wensen jou heel veel draag plezier en hopen je snel weer bij ons terug te zien! Liefs Candice
21 okt. 2022
Keurig netjes een email gekregen 👍🏻Wanneer ze bezorgd werden 😃
26 okt. 2022
Hi K, Wat een mooie review heb je voor ons achtergelaten, daar worden wij blij van! We hopen je snel weer bij ons te zien. Liefs Candice
3 okt. 2022
De bestelde producten zijn op tijd geleverd ben zeer tevreden!
26 okt. 2022
Beste Maureen, Super om te horen dat je tevreden bent over ons. Bedankt voor de mooie review! Groetjes Candice
19 okt. 2022
Je krijgt als klant alle aandacht En je wordt fijn geholpen
26 okt. 2022
Hi, Wauw wat een mooie review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, dat doet ons goed! Hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes Candice
19 okt. 2022
Kwaliteit prijs verhouding is super, ook de snelle service!
26 okt. 2022
Hi Isel, Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over ons, dat doet ons goed. Dankjewel voor deze review en hopelijk tot snel! Liefs Candice
29 sep. 2022
De kwaliteit was perfect en het was binnen een dag binnen.
26 okt. 2022
Hi Harm, Wauw, wat een mooie review, hier worden wij heel blij van! Super om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes Candice
1 okt. 2022
Snelle verzending en ben zeer tevreden van mijn aankoop
26 okt. 2022
Hi Bieke, Wauw, wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X Candice
27 sep. 2022
Snelle levering , Prima prijs voor leuke laarzen
26 okt. 2022
Beste, Ik wil je bedanken voor deze mooie review. Hopelijk zien we je snel weer! X Candice
14 okt. 2022
Snelle levering en duidelijke om te traceren !
26 okt. 2022
Hi Willeke, Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering, daar worden wij heel blij van! Dankjewel voor deze review en hopelijk tot snel! Liefs Candice
24 okt. 2022
Mooie spullen en snelle verzending.
26 okt. 2022
Hi Melvine, Super om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment, daar worden wij blij van! We hopen je snel weer bij ons te zien:) Liefs Candice