twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

632 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.345 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Een artikel niet geleverd gekregen zonder bericht

Een artikel niet geleverd gekregen, zonder bericht hierover. En een alarmlabel nog aan een kledingstuk. Achteraf bleek de top niet meer leverbaar te zijn en wegens de drukte hadden ze blijkbaar geen tijd om hun klanten te informeren. Jammer. Mail terug als antwoord was erg summier. Ik stuur alles terug, voor mij geen Twinkels meer
Weer een bestelling niet compleet ,omdat het product uit verkocht is . Dit komt wel erg vaak voor . Dat ze dan even contact op nemen al vorens de bestelling te verzenden maar nee ,het word gewoon opgestuurd jammer,anders kun je iets anders kiezen . Niet de eerste keer dat dit gebeurd . Verder wel erg fijne broeken ♡

leren baggy broek met zij zakken

hele fijne stof van de broek die ik besteld heb, zit super lekker, snelle levering alleen jammer dat en een klein gaatje al in zat toen ik hem open maakte
1 dag geleden
We willen je bedanken voor deze review! Wat vervelend om te lezen dat het item een gaatje heeft. Je kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice via E-mail, WhatsApp of socials (Instagram en Facebook).
Norfy broek gekocht maar helaas een verkeerde broek geleverd en ze zitten niet meer zo lekker als vroeger.
Melding geven als bestelling niet geleverd kan worden
Nog niet ontvangen, woensdagmiddag besteld.
Antwoord van twinkels.nl
Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. We hebben je voorzien van een e-mail zodat we dit kunnen oplossen!
30 mrt 2024
Pakketje duurt erg lang, is nu te laat
Antwoord van twinkels.nl
Bedankt voor je review! Helaas zijn het in dit geval maar 3-sterren.. We horen graag van je hoe we een volgende keer 5-sterren kunnen verdienen!
16 mrt 2024
Snelle levering. En buitengewoon snelle retourverwerking. De broek was een maatje te groot dus ik wilde deze een maatje kleiner. Donderdag retour gestuurd voor omruiling en zaterdag had ik al de nieuwe (juiste maat) binnen. Zeer tevreden. Bedankt. Mag ook weleens vermeld worden.
Product van goede kwaliteit. Alleen minpuntje voor bezorging met DHL. Pakket was afgeleverd op ander adres terwijl ik thuis was en er stond niet duidelijk vermeld waar. Paar dagen moeten zoeken naar het pakket.
Bestelde broeken zijn super. Levering ging redelijk vlot. Alleen even onduidelijk wanneer geleverd zou worden door gebrek aan communicatie. Maar dat kan als er een zondag tussen zit.
IC
Irma C.
Zoetermeer
23 mrt 2024
Doordat ik twijfelde welke maat jeans ik moest bestellen heb ik een email gestuurd. Twinkels heeft volop de moeite gedaan om mij aan de juiste maat jeans te helpen.
CV
Chantal V.
St jansteen
23 mrt 2024
alarm zat er nog op. nu moet ik een winkel vinden die het er af gaat halen voor mij. voelt net alsof het gestolen is. wel super leuke kleding daar.
JV
Josja v.
Klein Zundert
Zeer goede kleding en super mooi en ook betaalbare mode. Super blij dat ik deze webshop heb gevonden! Zeer snelle en nette verzending.
16 mrt 2024
Snelle reactie op mail. Heel fijn. Met de Samsung galaxy vond ik het soms even puzzelen, en versprong het beeldscherm soms.

Leuk tasje

Ik heb een heel leuk product aangeschaft, zelfs leuker als op de site. Tevens zeer snel en netjes verzonden, dus tevreden!
24 feb 2024

Top!

Er was een probleem met de bezorging (niet hun fout) en daar werd onmiddellijk op geanticipeerd. Dus perfecte service!
Bestellen, leveren in de winkel en ophalen allemaal keurig netjes. Personeel altijd heel vriendelijk.
JP
Joyce P.
Leiden
Mooie prijs super snelle verzending! En product is perfect goeie foto’s en kwaliteit voor dat geld