twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

27 sep. 2022
Artikelen kunnen weer niet geleverd worden, dit is al de tweede x. Erg teleurgesteld. Webshop niet up to date! Voor 17 uur besteld vaak ook niet de volgende dag binnen.
31 aug. 2022
2 sep. 2022
Hi Dionne, Jammer genoeg niet zo’n mooie review. 'Gelukkig' voor ons, is deze wel een beetje onterecht. Helaas grepen we tijdens het verwerken van je bestelling mis op het bestelde artikel. We hebben dit echter meteen (op 25 augustus) naar je gecommuniceerd, met de vraag of je een ander artikel als alternatief zou willen ontvangen. In de middag van 26 augustus hebben we ervoor gekozen om de bestelling te annuleren en meteen ook te crediteren, omdat een reactie vanuit jou uitbleef. Hierop kwam gelukkig wél meteen reactie en gaf je aan dat ons besluit de juiste is geweest, en je inderdaad het geld gecrediteerd wilde zien. Dit was dus al gedaan :) Een terugbetaling vanuit een bedrijf kan wat langer duren (in dit geval 3 dagen ipv. 1 dag, waar ook nog eens een weekend tussen zat). In onze ogen hebben we deze situatie zo netjes mogelijk opgelost, en hopen dan ook dat je dit na nogmaals onze uitleg, beter begrijpt. Fijn weekend! Groetjes Daniek Twinkels.nl
11 sep. 2022
Geen blazers verkopen die slecht genaaid zijn. Misschien een controleuse aanstellen voordat de kleding de winkel ingaat?
26 okt. 2022
Hi, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt bij ons. Mocht er iets mis zijn met een artikel, neem dan gerust contact met ons op. We doen altijd ons uiterste best om het zo goed mogelijk op te lossen! :) Liefs van Candice
6 aug. 2022
Als je iets besteld, Dan is het er nog op de site en paar dagen later krijg je bericht sorry her is er niet,bestel je in de sale en het past niet mag je het niet omruilen voor een ander product dat is echt niet van deze tijd,voor een website
10 aug. 2022
Betalen om retour te zenden..klantenservice laten z3 je aan de lijn hangen terwijl ze pas om 9.30 bereikbaar zijn..echt belachelijk
26 okt. 2022
Hi Yvette, onze openingstijden staan vermeld op onze website. We doen elke dag onze uiterste best om onze klanten te helpen en te woord te staan. Daarnaast hopen we in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
2 aug. 2022
Ik bestelde een maat, stuurde het retour en krijg de zelfde maat weer
26 okt. 2022
Hi Fiona, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt bij ons. Mocht er iets mis zijn met een artikel, neem dan gerust contact met ons op. We doen altijd ons uiterste best om het zo goed mogelijk op te lossen! :) Liefs van Candice
13 jul. 2022
Bestelling niet compleet. Niet leverbaar. Terug zenden op eigen kosten.
14 jul. 2022
Hoi Femke, goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Helaas was er inderdaad 1 van de 5 door jou bestelde artikelen niet leverbaar. Dit door een door ons opgemerkt defect in de broek en helaas geen (extra) voorraad meer.. Gelukkig was dit bij de overige 4 artikelen niet het geval en heb je daar inmiddels al veel plezier van. De kosten van het retourneren zijn bij ons, zoals duidelijk aangegeven op de website, inderdaad voor eigen rekening. Wij zijn een "relatief" klein familiebedrijf dat iedere dag hard werkt om alle bestellingen en retouren zo snel en goed mogelijk te verwerken. Het gratis retourneren is iets wat wij helaas (nog) niet kunnen bieden aan de klanten. Wij hopen nog sneller te groeien en dit in de toekomst wel aan te kunnen bieden aan de klant. Jammer om te lezen dat deze ervaring slechts 1 ster oplevert, de overige 4 artikelen zij tenslotte netjes en snel bij je geleverd. Wij hopen je in de toekomst nog eens te zien en en dan gaan gewoon weer voor de 5 sterren :) Groetjes, Marlijn