twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

622 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.335 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Melding geven als bestelling niet geleverd kan worden
Norfy broek gekocht maar helaas een verkeerde broek geleverd en ze zitten niet meer zo lekker als vroeger.

Een artikel niet geleverd gekregen zonder bericht

Een artikel niet geleverd gekregen, zonder bericht hierover. En een alarmlabel nog aan een kledingstuk. Achteraf bleek de top niet meer leverbaar te zijn en wegens de drukte hadden ze blijkbaar geen tijd om hun klanten te informeren. Jammer. Mail terug als antwoord was erg summier. Ik stuur alles terug, voor mij geen Twinkels meer
30 mrt 2024
Pakketje duurt erg lang, is nu te laat
Vorige wk wat besteld,had voor 17u besteld en volgende dag zou het binnenkomen,en waar is de bestelling!
14 jan 2024
Kapotte jas opgestuurd. Helaas sturen jullie producten op die kapot zijn. Wacht nu af wanneer het geld en de verzendkosten terug worden betaald. Hopelijk word dit netjes afgewikkeld en kan ik de volgende keer wel een fijne ervaring hebben bij jullie winkel.
30 dec 2023
Verkeerde maat geleverd en retourneren kost geld! Niet onze fout dat verkeerde maat geleverd wordt.
Geen reactie op mail of terug betaling
Nog steeds mijn bestelling niet binnen na ongv week

Niet goed, geen geld terug.

Jammer dat er niet bij de aankoop wordt gezegd dat je geen geld terug krijgt bij retourneren.
14 nov 2023
Ik heb een mail gestuurd en 2x een bericht en krijg geen reactie.
10 nov 2023
Verzendkosten voor een bedrag van 39.95 begrijp ik maar als de broek niet past (maat 36 was voor mij 38)en die retourneert en dan weer 5 euro verzendkosten moet betalen 🥴ben je voor mij niet klantvriendelijk!!!!!!!!
5 nov 2023
Leveren wat op de site staat. En anders informeren als er iets niet is .
2 nov 2023

Retourbeleid is vreselijk

Had niet goed gelezen, dat retouren op eigen kosten is. En sale artikelen mag je niet retouren of ruilen dus gewoon pech
6 okt 2023
2 paar schoenen besteld, maar 1 gekregen. Niets gehoord vanuit deze winkel. Contact gezocht, nog steeds geen antwoord... Helaas geen goede reclame
5 okt 2023
Voor 17:00 naar huis, volgende dag in huis is niet gebeurt, wacht nog steeds op m’n bestelling.
15 sep 2023
alleen al aan verzendkosten 23.60 kwijt en geen laarzen