twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.329 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Een artikel niet geleverd gekregen zonder bericht

Een artikel niet geleverd gekregen, zonder bericht hierover. En een alarmlabel nog aan een kledingstuk. Achteraf bleek de top niet meer leverbaar te zijn en wegens de drukte hadden ze blijkbaar geen tijd om hun klanten te informeren. Jammer. Mail terug als antwoord was erg summier. Ik stuur alles terug, voor mij geen Twinkels meer
Norfy broek gekocht maar helaas een verkeerde broek geleverd en ze zitten niet meer zo lekker als vroeger.
Melding geven als bestelling niet geleverd kan worden
30 mrt 2024
Pakketje duurt erg lang, is nu te laat
Er staat op de website voor 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dit was niet het geval. Contact met klantenservice gezocht, hier wordt tot 2x toe niet op gereageerd.
Vorige wk wat besteld,had voor 17u besteld en volgende dag zou het binnenkomen,en waar is de bestelling!
2 keer een bestelling gedaan en beide keren klopten deze niet. Ik ga hierdoor niet meer bestellen.
14 jan 2024
Kapotte jas opgestuurd. Helaas sturen jullie producten op die kapot zijn. Wacht nu af wanneer het geld en de verzendkosten terug worden betaald. Hopelijk word dit netjes afgewikkeld en kan ik de volgende keer wel een fijne ervaring hebben bij jullie winkel.
30 dec 2023
Verkeerde maat geleverd en retourneren kost geld! Niet onze fout dat verkeerde maat geleverd wordt.
Nog steeds mijn bestelling niet binnen na ongv week
Geen reactie op mail of terug betaling
1 sep 2023

Really bad customer service and attitude....

Ordered and received... could not do the zip up around my ankle, which has never ever been an issue for me (and I have a lot of boots). Contacted them to ask about returning and highlighted my problem with them. Took them 6 days to respond, which is not good customer service. Informed me that I could not return the item as they were reduced - also said they had never heard of my issue ever and offered no solution whatsoever. Far from impressed with this company and will never purchase from them again. Really bad customer service and overall bad experience and loss of money. Now have to find someone with really skinny ankles who may want a pair of boots!!!!
Antwoord van twinkels.nl
2 sep 2023
Beste Chris, We hebben contact gehad over onze Cowboy laarzen welke je in de SALE gekocht hebt, en achteraf voor jou te smal blijken. We geven heel duidelijk aan dat SALE-items met zo'n hoge afprijzing helaas niet retour kunnen.. Ook niet wanneer je aangeeft dat deze niet passen. Ik vind het nogal oneerlijk om onze klantenservice slecht te noemen. Ik snap dat je het je niet bevalt dat we geen uitzondering voor je willen maken, maar dit maakt onze service niet slecht. Het komt slecht uit voor jou.. dat was beter gezegd geweest. Voor wat betreft de uitzondering. Tja, wanneer stop je ergens? Al had ik deze best wel mogelijk willen maken als de laarzen niet goed passen, maar dat is niet het geval. Onze Cowboy boots zijn onze best- of bestsellers, zowel in de webshop als online en dat deze smal vallen heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord. Bedankt voor het lezen van mijn reply. Hopelijk doet dit je sterke mening iets bijstellen :)
11 sep 2023
Ik had drie broeken besteld, en drie betaald, maar heb er helaas maar twee gekregen, heb naar de service gemaild maar geen reactie gekregen, dat vindt ik wel heel erg, ben ook benieuwd of ze er nog een na sturen of één terug betalen, maar hoop nog op reactie
9 sep 2023

Tegenvaller

Na 4 dagen berichtje dat mijn artikel niet meer verkrijgbaar was, inmiddels rest artikelen opgestuurd… helaas waren deze afgestemd op het niet verkrijgbare artikel en kon ik het weer terug sturen. Dus winkel 👍🏻webshop 👎🏻
EB
E B.
Papendrecht
23 sep 2023
Bestelde artikel was online beschikbaar wat niet zo bleek te zijn…… zou binnen 3 werkdagen geld teruggestort krijgen.4 e dag doorgegeven geen geld had gehad, was fout gegaan en kreeg dit uiteindelijk toen pas.
6 okt 2023
2 paar schoenen besteld, maar 1 gekregen. Niets gehoord vanuit deze winkel. Contact gezocht, nog steeds geen antwoord... Helaas geen goede reclame
12 sep 2023
Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze de volgende dag zouden bezorgen echter kreeg ik het pakketje pas eind van de week binnen... jammer