twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.321 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Een artikel niet geleverd gekregen zonder bericht

Een artikel niet geleverd gekregen, zonder bericht hierover. En een alarmlabel nog aan een kledingstuk. Achteraf bleek de top niet meer leverbaar te zijn en wegens de drukte hadden ze blijkbaar geen tijd om hun klanten te informeren. Jammer. Mail terug als antwoord was erg summier. Ik stuur alles terug, voor mij geen Twinkels meer
Weer een bestelling niet compleet ,omdat het product uit verkocht is . Dit komt wel erg vaak voor . Dat ze dan even contact op nemen al vorens de bestelling te verzenden maar nee ,het word gewoon opgestuurd jammer,anders kun je iets anders kiezen . Niet de eerste keer dat dit gebeurd . Verder wel erg fijne broeken ♡
Norfy broek gekocht maar helaas een verkeerde broek geleverd en ze zitten niet meer zo lekker als vroeger.
Melding geven als bestelling niet geleverd kan worden
30 mrt 2024
Pakketje duurt erg lang, is nu te laat
10 mrt 2024
In vergelijking met andere winkels, was de New York trui een stuk duurder. Ik heb de trui bij twinkels gekocht, omdat de kleur bij die anderen was uitverkocht. Verder is alles prima gegaan. Vlotte levering, trui helemaal geweldig en het achteraf betalen met Klarna, ervaar ik ook als zeer positief.

Verzending niet mooi ingepakt

De doos was helemaal nat er verkreukeld toen het bij mij aankwam. De broek die ik heb besteld zat niet in een zak, waardoor deze ook nat was. Verder is het een mooie broek en zit hij goed.
17 mrt 2024
Bezorging klopt niet. Zeggen op werkdagen voor 17.00 besteld dag erna in huis.
FV
De blouse werd snel geleverd! Vond de kwaliteit blouse tegenvallen.
3 mrt 2024
Vorige wk wat besteld,had voor 17u besteld en volgende dag zou het binnenkomen,en waar is de bestelling!
3 feb 2024
Duurt best lang voordat de spullen worden opgestuurd en heb n artikel besteld en dat zat niet bij de bestelling??
14 jan 2024
Kapotte jas opgestuurd. Helaas sturen jullie producten op die kapot zijn. Wacht nu af wanneer het geld en de verzendkosten terug worden betaald. Hopelijk word dit netjes afgewikkeld en kan ik de volgende keer wel een fijne ervaring hebben bij jullie winkel.
30 dec 2023
Verkeerde maat geleverd en retourneren kost geld! Niet onze fout dat verkeerde maat geleverd wordt.
Nog steeds mijn bestelling niet binnen na ongv week
Geen reactie op mail of terug betaling