twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

632 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.345 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Er staat op de website voor 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dit was niet het geval. Contact met klantenservice gezocht, hier wordt tot 2x toe niet op gereageerd.
2 keer een bestelling gedaan en beide keren klopten deze niet. Ik ga hierdoor niet meer bestellen.
11 sep 2023
Ik had drie broeken besteld, en drie betaald, maar heb er helaas maar twee gekregen, heb naar de service gemaild maar geen reactie gekregen, dat vindt ik wel heel erg, ben ook benieuwd of ze er nog een na sturen of één terug betalen, maar hoop nog op reactie
EB
E B.
Papendrecht
23 sep 2023
Bestelde artikel was online beschikbaar wat niet zo bleek te zijn…… zou binnen 3 werkdagen geld teruggestort krijgen.4 e dag doorgegeven geen geld had gehad, was fout gegaan en kreeg dit uiteindelijk toen pas.
12 sep 2023
Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze de volgende dag zouden bezorgen echter kreeg ik het pakketje pas eind van de week binnen... jammer
10 nov 2023
Ik heb 2x een half uur in de wacht gestaan aan de telefoon. Toen ik een bericht stuurde aan jullie met het verzoek om de broek in maat L te ruilen voor maat XL, was deze er nog! Nu kreeg ik anderhalve dag later het bericht dat de maar XL uitverkocht was. Een teleurstelling! En ik ben mijn retourkosten kwijt zonder dat er iets teruggestuurd is.
18 nov 2023
Site geeft aan dat als je voor 17:00 op werkdag besteld, je de bestelling op de volgende werkdag ontvangt dit is nu 2 dagen later binnengekomen. Mvg
Ik wacht nu al een week op mijn bestelling. Volgens de website is het besteld voor 17u de volgende werkdag in huis.
2 sep 2023
Niks ontvangen. Geen reactie op mijn mail. In winkel geweest zou terug worden gebeld is niet gedaan
27 aug 2023

Niet de dag erop in huis

Jammer dat het niet de dag erop in huis is . Wordt de dag erop pas aangeboden bij Dhl .
23 sep 2023

Voorraadbeheer

Artikelen die niet meer op voorraad zijn van de site afhalen.
26 okt 2023
Hele slechte kwaliteit!! Betaal liever wat meer dan!