twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.329 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Weer een bestelling niet compleet ,omdat het product uit verkocht is . Dit komt wel erg vaak voor . Dat ze dan even contact op nemen al vorens de bestelling te verzenden maar nee ,het word gewoon opgestuurd jammer,anders kun je iets anders kiezen . Niet de eerste keer dat dit gebeurd . Verder wel erg fijne broeken ♡
10 mrt 2024
In vergelijking met andere winkels, was de New York trui een stuk duurder. Ik heb de trui bij twinkels gekocht, omdat de kleur bij die anderen was uitverkocht. Verder is alles prima gegaan. Vlotte levering, trui helemaal geweldig en het achteraf betalen met Klarna, ervaar ik ook als zeer positief.

Verzending niet mooi ingepakt

De doos was helemaal nat er verkreukeld toen het bij mij aankwam. De broek die ik heb besteld zat niet in een zak, waardoor deze ook nat was. Verder is het een mooie broek en zit hij goed.
17 mrt 2024
Bezorging klopt niet. Zeggen op werkdagen voor 17.00 besteld dag erna in huis.
FV
De blouse werd snel geleverd! Vond de kwaliteit blouse tegenvallen.
3 mrt 2024
Er staat op de website voor 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dit was niet het geval. Contact met klantenservice gezocht, hier wordt tot 2x toe niet op gereageerd.
3 feb 2024
Duurt best lang voordat de spullen worden opgestuurd en heb n artikel besteld en dat zat niet bij de bestelling??
2 keer een bestelling gedaan en beide keren klopten deze niet. Ik ga hierdoor niet meer bestellen.

Mooi maar....

Het label etiket had zoo geperst gezeten tussen de kleding dat het een permanente afdruk heeft gelaten in de stof. Ook waren er naden los... Ik heb in het verleden al eens gekocht hier en toen waren de kleren wel mooi van qwaleiteit maar zag je vuile vingers erop... gelukkig na 1maal wassen weg. Ik heb dus het gevoel dat de problemen liggen aan een overvol magazijn. Verder wel heel goede service !
11 sep 2023
Ik had drie broeken besteld, en drie betaald, maar heb er helaas maar twee gekregen, heb naar de service gemaild maar geen reactie gekregen, dat vindt ik wel heel erg, ben ook benieuwd of ze er nog een na sturen of één terug betalen, maar hoop nog op reactie
EB
E B.
Papendrecht
23 sep 2023
Bestelde artikel was online beschikbaar wat niet zo bleek te zijn…… zou binnen 3 werkdagen geld teruggestort krijgen.4 e dag doorgegeven geen geld had gehad, was fout gegaan en kreeg dit uiteindelijk toen pas.
12 sep 2023
Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze de volgende dag zouden bezorgen echter kreeg ik het pakketje pas eind van de week binnen... jammer
JB
Jolie B.
Naaldwijk
Helaas moet ik de bestelling retour zenden Schrok van de koste hiervoor Je betaald dus dubbel de verzendkosten
10 nov 2023
Ik heb 2x een half uur in de wacht gestaan aan de telefoon. Toen ik een bericht stuurde aan jullie met het verzoek om de broek in maat L te ruilen voor maat XL, was deze er nog! Nu kreeg ik anderhalve dag later het bericht dat de maar XL uitverkocht was. Een teleurstelling! En ik ben mijn retourkosten kwijt zonder dat er iets teruggestuurd is.
5 okt 2023
Ik heb niet mijn complete bestelling ontvangen na een mail naar Twinkels bleek dat het artikel niet meer leverbaar was. Hierover geen mail ontvangen wat mijns inziens wel had gemoeten. Echter op de website is het artikel nog wel te bestellen. Ik heb wel mijn geld terug ontvangen.
30 aug 2023
Retour label via twinkels is duurder dan zelf een retour label aan maken bij dhl. Na aanmaken van het retour label geen terugkoppeling ontvangen dat de retour is aangemeld. Service kan dus duidelijker en goedkoper.
23 sep 2023
Nu al 2x gehad dat mijn bestelling meer dan een week bij jullie ligt voordat het verzonden word. Word dan ook niet compleet verzonden, word ook niet gecommuniceerd dat er iets niet meer op voorraad is. Jammer!!