twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

2 nov. 2022
Super
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren Viviane, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Hi Marieke, super bedankt voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
16 okt. 2022
Ik had gebeld over cowboylaarzen, deze waren opt moment niet leverbaar, ben netjes te woord gestaan door medewerkerster, en t geld was ook al netjes weer terug gestort!! Top🤙 Ik hoop dat de cowboylaarzen gauw nog eens weer binnenkomen🤩
26 okt. 2022
Hi Bolder, bedankt voor deze mooie woorden! De Cowboy laarzen zijn inderdaad super gaaf! Wist je dat je je mailadres kunt achterlaten bij de laarzen die jij wilt? Dan sturen wij je een mailtje als het item weer op voorraad komt! Wij hopen je gauw weer bij ons te zien! Liefs Candice
27 sep. 2022
Helaas niet de juiste maat voor mij op voorraad. Maar verder wordt alles van begin tot eind goed geregeld
26 okt. 2022
Hi Rebecca, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! We hopen je snel weer bij ons te zien. :) Liefs Candice
12 okt. 2022
Snelle levering , kwaliteit goed. Jammer van de retour kosten. Dit weerhoudt mij om weer te bestellen.
26 okt. 2022
Hi Melanie, Bedankt voor de mooie complimenten! Over de retour kosten, we hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 4-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
3 okt. 2022
Een retour etiket toevoegen deze zat niet bij mijn bestelling jammer
26 okt. 2022
Hi Maria, We hopen in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je 4-sterren review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
16 okt. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs, Candice
7 okt. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren Elvia, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
30 aug. 2022
snelle levering
26 okt. 2022
Beste Petra, bedankt voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Groetjes, Candice
30 aug. 2022
26 okt. 2022
Hi Maryam, Dankjewel voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
13 sep. 2022
Nvt
Dankjewel Mels voor de 4 sterren review! Liefs Candice
26 sep. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel Esmee voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs, Candice
23 sep. 2022
26 okt. 2022
Hi Erica, Dankjewel voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
16 sep. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren Laura, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Groetjes Candice
24 aug. 2022
Goede website en snelle levering
26 okt. 2022
Hi Irma, Super leuk om te horen dat je tevreden bent met onze website en levering. Hopelijk tot snel! X Candice
28 jul. 2022
Verzendkosten en ook nog retourkosten Wordt in een doos geleverd waardoor het een duur grapje wordt
11 feb. 2022
Snelle levering en een mooie product
16 feb. 2022
Hi Dewi, Ik wil je graag bedanken voor het achterlaten van deze review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Hopelijk tot de volgende keer! Liefs Daniek
23 jul. 2022
26 okt. 2022
Hi Bianca, dankjewel voor de 4 sterren, wij zijn nieuwsgierig hoe we de volgende keer voor 5 sterren kunnen zorgen! Groetjes, Candice
14 jul. 2022
14 jul. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Groetjes, Marlijn
12 jul. 2022