horloge.beBeoordelingen

horloge.be - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

4.76/5.00

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over horloge.be

De eerste mail was wel onduidelijk, het leek alsof het horloge er binnen de 24 uur / 1 dag zou zijn, waardoor ik de eerste keer in de winkel stond voor niks. Later teruggekomen en dan was hij er wel. Zeer tevreden van de 2 verkopers de beide keren dat ik de winkel bezocht, en ook zeer tevreden met mijn aankoop. Ik vind het een heel goed concept, online en met een fysieke winkel.
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Heel veel dank voor de feedback, hier gaan we mee aan de slag. Fijn dat onze collega's u vriendelijk te woord hebben gestaan, ook dit complimentje zal ik zeker even doorspelen! Geniet van uw aankoop en graag tot ziens, HWG Service-Team
zeer correct op alle vlakken
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Dat horen we graag, veel dank voor de positieve feedback. Geniet van uw aankoop en een fijne dag gewenst. Groet, HWG Service-Team
bij de levering was men superhaastig
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Dat is niet de bedoeling, we gaan deze feedback doorgeven aan de koeriersdienst. We hopen dat alles verder wel naar wens is. U kunt ons altijd bereiken mocht er iets aan de hand zijn! Groet, HWG Service-Team
gewoon goed
Goedemiddag, Dat is goed genoeg, geniet van uw aankoop. Groet, HWG Service-Team
Ik heb hem nog niet aangekregen ma zal wel een vet smartwatch zijn
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Dat hopen we wel, en anders kunt u het altijd terugsturen en ruilen voor een andere vette smartwatch! Groet, HWG Service-Team
Echt NIETS op aan te merken; goed produkt en super snel geleverd (avond (laat) voordien besteld en de volgende dag al geleverd!)
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Levering komt niet overeen met de foto op de site
 Antwoord van horloge.be
Beste, Wij hebben hier geen communicatie over gekregen. U kunt hier contact over opnemen met onze CS afdeling en wij gaan het dan voor u oplossen natuurlijk. Groet, Serviceteam Horloge.be
Dit was de wens van mijn echtgenote
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
Goede service en alles dik in orde voor mij een 10 waard
 Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Wat een ontzettend fijne review, heel veel dank. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen staan we altijd voor u klaar! Groet, HWG Service-Team
Correcte en snelle levering. Uitstekende service!
 Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Dank voor de positieve review, we hopen dat u er heel lang plezier van mag beleven! Groet, HWG Service-Team
beste,het uurwerk dat we bestelden was mooi maar het gaf op geen enkel moment de juiste tijd,dus WAARDELOOS. mvg van Alaert Eddy
 Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat dit is voorgevallen, dit is zeker niet de bedoeling. Dit moet helaas door de kwaliteitscontrole zijn geslipt. Ik zie dat u reeds de volledige vergoeding heeft ontvangen. Mochten we u verder kunnen helpen verneem ik het graag. Groet, HWG Service-Team
Service is slecht. Beloven een kortingte geven, maar doen het niet
 Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Zoals afgesproken is de 5 euro korting na verzending in mindering gebracht op de factuur. De creditering is op 11 september aangemaakt. Vanaf dit moment duurt het 1-3 werkdagen voor u het ontvangt. Het zou uiterlijk morgen bij u op de rekening moeten staan. Groet, HWG Service-Team
Heel snelle en correcte levering
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Veel dank voor uw vriendelijke terugkoppeling. Geniet ervan! Groet HWG Service-Team
Er is enkel een probleem met de armband. die staat nu op zijn maximum. er is maar een kleine speling tussen de band en haar pols. Haar polsomtrek is 17,5 cm de band is 18 cm. is daar iets aan te doen? Zij is overigens heel tevreden met deze horloge. laat maar weten. groetjes Vercauteren Ludo
 Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Het moet zeker niet te strak zitten nee, dat is niet de bedoeling! We kunnen altijd regelen dat er een extra schakeltje in wordt gezet zodat het horloge nét wat prettiger draagt. We nemen contact met u op om dit te verzorgen. Groet HWG Service-Team
super
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Alles goed!
Perfect !
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Prima service, alles volgens afspraak verlopen
 Antwoord van horloge.be
Zeer goede en efficiënte dienstverlening. Calypso os mijn favoriete horlogemerk ik zal het aan mijn kennissen aanraden.
Alles correct verlopen
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Groet, Serviceteam Horloge.be