horloge.beBeoordelingen

horloge.be - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

4.76/5.00

463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over horloge.be

Tiptop!
Perfecte service!
Vlot en correct
zeer mooi, zoals op de website beschreven
Super snelle levering!
Ik heb het horloge inderdaad dag na aankoop toegestuurd gekregen. Alles was in orde! Ik zou ze zeker aanraden
Snel verzonden en goeie prijs mooi horloge
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Website helpt je heel eenvoudig het juiste horlogebandje te vinden voor een wat ouder diesel horloge. De service in het ophaalpunt Bijorca in Antwerpen was uitmuntend. Behulpzaam (bandje geplaatst), zeer vriendelijk.
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
bij ontvangst vergetelheid vastgesteld en doorgemaild.Nog diezelfde dag antwoord en tevens oplossing gekregen.Top bedrijf. Mooie horloge voor een mooie prijs. Vlugge opvolging en levering en enorm bereikbaar en klantvriendelijk.Dit jaar volgt nog een horloge voor het vrouwtje. Zeker een betrouwbare aanrader het bedrijf.
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dit klinkt bekend, wat leuk om dit op zo'n manier terug te zien! Heel veel dank. We hopen oprecht dat u heel lang plezier heeft van uw horloge en neem vooral nog even contact op wanneer u uw vrouw gaat verrassen. Dan zorgen we dat het mooi is ingepakt en er een kaartje bij zit voor haar. Groet, Serviceteam Horloge.be
Snelle en correcte levering.
uitstekend op ALLE gebied
Alles was tik tok in orde! Ik kreeg meteen antwoorden op mijn vraag en werd snel verdergeholpen. De horloge kwam perfect aan en zelfs al op de juiste tijd en dag! Bedankt Horloge.be ! Jullie hebben er een blije klant bij!
 Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat alles zo soepel is verlopen. We doen hier hard ons best voor en zijn blij met zulke feedback. We hopen dat u even blij bent met uw horloge! En een hele fijne dag verder gewenst. Groet, HWG Service-Team
uitstekende prijs en supersnel geleverd, doet wat het beloofd!
 Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw positieve feedback. We hopen dat u heel lang plezier heeft van uw aankoop! Groet, HWG Service-Team
Zeer snelle en correcte levering. Er wordt altijd zeer snel gereageerd op email. Ook bij problemen bieden ze een passende oplossing waar iedereen zich mee kan verzoenen. We zijn super tevreden. Dankjewel.
 Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw vriendelijke review. Indien we u verder van dienst kunnen zijn staan we altijd voor u klaar. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop en een hele fijne dag verder! Groet, HWG Service-Team
Goede snelle service
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
Perfecte service
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Snel en correct!
 Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
Reeds 3 maal een horloge besteld. Telkens was de levering in orde en ik dik tevreden
Supergoed !!!
Vlot en snel en correct
 Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Kort maar krachtig, heel veel dank en geniet van uw aankoop! Groet, HWG Service-Team