horloge.beBeoordelingen

horloge.be - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

4.76/5.00

510 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over horloge.be

snel,snel,snel
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, In ieder geval is zoveel duidelijk als dat u het pakket snel heeft ontvangen :) We open dat u er ook lang plezier van heeft! Groet, HWG Service-Team
Goede verpakking ,snelle levering ,correcte communicatie.Prima kwaliteit. Topfirma,ik prijs jullie zeker aan bij vrienden.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Heel veel dank voor uw positieve beoordeling en uw vertrouwen. Uiteraard zullen we altijd voor u en uw vrienden klaarstaan, bij horloge.be doen we altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn! Groet, HWG Service-Team
Perfect
Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, Dank voor de perfecte score. We doen er hard ons best voor en de beloning is dit op deze manier teruggekoppeld te krijgen. Geniet van uw aankoop en een hele mooie dag verder gewenst, HWG Service-Team
Heel goeie service maandag besteld dinsdag gebeld ivm fout adress en vandaag al ik huis
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Goed dat u zo snel belde zodat we meteen actie konden ondernemen. Heel veel plezier ermee gewenst en we hopen u nog eens terug te zien bij horloge.be! Groet, HWG Service-Team
Alles vlot verlopen van bestelling tot levering
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Dat is de bedoeling, top om te lezen dat het is geslaagd. Heel graag tot een volgende keer. Groet HWG Service-Team
Goede service! Snelle levering en heel goed verpakt. Ben heel tevreden met mijn nieuwe aankoop.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Heel fijn, dank voor uw vriendelijke feedback. We hopen dat u heel lang plezier heeft van uw aankoop. Groet, HWG Service-Team
Dank u voor de snelle verzorgde bestelling
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Heel veel dank voor uw positieve beoordeling. Geniet ervan en graag tot de volgende bestelling. Groet, HWG Service-Team
Het overige kunnen we niet beoordelen omdat het geschenk pas wordt gegeven bij kerstmis.....
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Wat leuk dat wij uw kerstcadeautje mochten verzorgen. Mocht het niet helemaal naar wens zijn kunt u altijd contact opnemen zodat we wat anders leuks kunnen verzorgen. Alvast veel geefplezier en mooie kerstdagen gewenst! Groet, HWG Service-Team
Vlug geleverd in ieder geval
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat de levering naar wens was. We hopen hetzelfde geldt voor uw aankoop. Mochten er vragen bestaan, we staan u altijd graag te woord. Geniet ervan en graag tot de volgende keer! Groet, HWG Service-Team
vlug geleverd en heel goed verpakt,kan niet beter
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en graag tot een volgende keer. Groet, HWG Service-Team
super! Op maat gemaakt en volgende dag al thuis aangekregen. mvg jordy
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Wat fijn dat alles zo goed is bevallen. Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dit altijd graag. Groet, HWG Service-Team
alles volgens de verkregen info ivm levering,tracking perfect,mooi horloge
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Geniet ervan en graag tot de volgende keer! Groet, HWG Service-Team
Keuze in overvloed. Snelle, gratis en gewaarborgde levering. Aankoop gedaan na BF korting anders was de prijs hetzelfde als bij een concurrent of in een fysieke winkel- enig minpunt voor een webshop.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben zoals u hopelijk ook bekend zelf ook fysieke winkels waar u ten alle tijden terecht kunt! Fijn dat u het voor een mooie prijsafspraak heeft kunnen kopen. Heel veel plezier ermee gewenst. Groet, HWG Service-Team
Snelle levering, een verzorgde verpakking, het product voldoet volledig, zoals het werd voorgesteld.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Veel dank voor de fijne beoordeling. We doen ons best om het zo goed mogelijk te verzorgen en zijn altijd blij om te lezen dat dit lukt. Heel veel plezier met uw aankoop gewenst. Groet, HWG Service-Team
Uitstekende service en bedankt voor het extra jaar garantie.
Goedemiddag, Graag gedaan, u bent van harte welkom! Groet, HWG Service-Team
Een prachtige horloge festina limited edition Zeer snelle levering en dat met corona tijd op 10 op 10 Een aanrader
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Heel veel dank voor deze persoonlijke beoordeling. We doen heel hard ons best om ondanks de omstandigheden u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heel fijn om te lezen dat het is gelukt. Geniet ervan en graag tot een volgende keer, HWG Service-Team
Alles zoals beloofd!
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, We doen altijd ons uiterste best onze beloftes waar te maken. We hopen dat u er heel lang plezier van heeft en mochten we nog iets kunnen betekenen dan staan we altijd voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Prima service!
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Leuk om te lezen, graag tot de volgende keer! Groet, HWG Service-Team
Top!
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Als u dat vindt, dan vinden wij dat ook :) Bedankt! Groet, HWG Service-Team
Alles is perfect verlopen.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, We doen altijd hard ons best en dit is voor ons de beloning, heel veel dank voor de positieve beoordeling. Geniet ervan en heel graag tot de volgende keer. Groet, HWG Service-Team