horloge.beBeoordelingen

horloge.be - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

4.75/5.00

417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over horloge.be

Perfecte afhandeling. Mijn favoriete winkel voor horloge benodigdheden

snelle levering en mooi product

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, We waarderen uw positieve feedback, we hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop! Groet, HWG Service-Team
gemakkelijk en snel

Beste heer/mevrouw, Kort en krachtig. Bedankt! Groeten, HWG Service-Team
Snelle service. Levering was gepland tussen 13u15 en 17u15 maar pas geleverd rond 18u. Niet erg want "bleef toch in mijn kot "

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve feedback. We doen ons best om de leveringen zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, ondanks de huidige omstandigheden. We hopen dat u er heel lang plezier van heeft! Groeten, HWG Service-Team
Perfect bestaat niet, dus zeer goed. Wens nog een horloge voor mijn zoon te bestellen, maar u heeft geen stock meer.

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Als perfect niet bestaat zijn we met zeer goed tevreden. Als u nog tips heeft voor hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren in de toekomst, vernemen wij die graag. Voor het product dat niet op voorraad is kunt u altijd gebruik maken van de wenslijst. Dan houden wij u op de hoogte! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Supersnel, mooi product. Top

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Super om te lezen dat u er zo blij mee bent, dan zijn wij dat ook! We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Zeer snelle en correcte levering . Horloge mooi verpakt op een originele manier .

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen, en we hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Ik ben superblij over het product!

Antwoord van horloge.be
Snelle levereing van ern mpoi product.

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is.We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Alles werd stipt op tijd gelevrd en voldoen totaal aan de verwachtingen

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Dat is precies de dienstverlening die we willen leveren. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Duidelijke en makkelijke site Snelle levering

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Alles was perfect zoals verwacht.

Antwoord van horloge.be
Spijtig dat er geen Nederlandstalige uitleg bij zit. Het is een complex uurwerk en het moeten lezen hoe het gebruiken in een vreemde taal zorgt ervoor dat je niet alle mogelijkheden kan benutten. Persoonlijk vind ik dit een afknapper voor de prijs die je betaalt.

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw feedback. Sommige leveranciers kiezen ervoor instructies enkel in het Engels te leveren. We begrijpen dat dit in sommige situaties best een beetje lastig kan zijn. Ons service-team neemt contact met u op om u erbij te ondersteunen! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Top!

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Geniet ervan! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Zeer vlot verloop vd bestelling

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Geniet van uw aankoop en natuurlijk een hele mooie dag gewenst, HWG Service-Team
Alles zeer snel en keurig geleverd

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles goed is bevallen. We hopen dat dit lang zo mag blijven. Een goede dag verder gewenst, HWG Service-Team
Alles ok

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Een goede dag verder gewenst, HWG Service-Team
Prima kwaliteit/prijs

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, We doen altijd ons best om een scherpe prijs/kwaliteit-verhouding te hanteren. Heel veel plezier gewenst met uw aankoop! En natuurlijk een goede dag verder gewenst, HWG Service-Team
alles waarheidsgetrouw en zeer snelle levering

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Super om te lezen dat we u naar tevredenheid konden helpen. Een goede dag verder gewenst, HWG Service-Team
levering was een beetje later dan gezegd

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Door de huidige omstandigheden heeft onze koeriersdienst helaas soms te maken met kleine vertragingen. We hopen dat verder alles naar wens is, en dat u lang plezier mag hebben van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team