horloge.be

Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Beschrijving
Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TRRotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

4.77 / 5.00

432 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over horloge.be

alles zoals op de site aangegeven klopt en service dik ok en supersnel

Some months ago i bought a B5000. A pricy watch. After a month the battery was low and couldn’t recharge itself (solar watch) so the watch died. BIJORCA took it back for reparation. I wore the watch a week and what hapenned? Exactly the same problem all over again. Almost 3 months without watch. My watch isn't in Belgium for reparation because horloge.be buys watches in foreign countries. Dissapoi

Dik in orde snel en passend

Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mochten wij u nogmaals van dienst kunnen zijn, vernemen wij dit heel graag Een hele mooie dag gewenst. HWG Service-Team
Gebruiksaanwijzing niet in NL krijg datum niet geregeld

Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de review. Wat vervelend dat het niet lukt om de datum in te stellen Onze klantenservice neemt contact met u op, zodat we dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
Tevreden maar liever geen zendingen van deze waarde in brievenbus zonder verwittiging. Best afgeven aan deur vanwege waarde pakketje.

Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank uw feedback. U kunt bij de gewenste bezorgmethode het beste kiezen voor de levering waarbij een handtekening vereist is, voor in de toekomst. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Tot uw dienst Groet, Serviceteam Horloge.be
Alles naar wens.

Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
heel snel geleverd. TOP

1 week geleden
Beste heer/mevrouw, Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen We wensen u heel veel plezier met uw aankoop Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
1 week geleden
De levering had geen vertraging, 3 dagen na bestelling kwam de horloge thuis bezorgd. Enkel jammer dat om onbekende reden ik niet kon betalen met master card, pay pal lukte wel.

1 week geleden
Beste heer/mevrouw, wat fijn om te horen Veel dank voor uw review. Mochten we u verder van dienst kunnen zijn horen we dit graag. Veel plezier met uw aankoop en een goede dag gewenst, HWG Service-Team
1 week geleden
geen opmerkingen alles in orde

Prima en vriendelijke service

1 week geleden
Beste, Veel dank voor uw review. We doen altijd ons best om de hoogste kwaliteit producten en service te verlenen Een fijne dag gewenst en natuurlijk heel veel plezier met uw aankoop. HWG Service-Team
1 week geleden
Product stemt niet overeen met de beschrijving on line. Trage leveringstermijn

1 week geleden
Beste heer, mevrouw, wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze levering en het product. Onze klantenservice neemt contact met u op, om dit op correcte wijze voor u op te kunnen lossen. We gaan uit op een spoedige oplossing en wensen u een fijne dag. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
1 week geleden
Snelle levering, mooi horloge aan betaalbare prijs

1 week geleden
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Geweldige dienstverlening

Alles pico bello

1 week geleden
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Zeer tevreden.

1 week geleden
snelle levering, product bekend, daarom opnieuw aangeschaft

2 weken geleden
Beste heer, mevrouw, Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Als u toch nog vragen heeft, dan horen wij die natuurlijk graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
3 weken geleden
Alles dik in orde Was ook mooi verpakt.

3 weken geleden
Snelle levering, zoals beloofd, zelfs tijdens de feestdagen

3 weken geleden
De levering was op tijd, zoals weergegeven op track&trace. De horloge is precies zoals op de site. De mails met informatie rond verzekering, terugsturen e.d. waren duidelijk en goed begrijpbaar.

Super vriendelijke mensen