horloge.be- Logo - Beoordelingen

horloge.beReviews

horloge.be- Logo - Beoordelingen

Details over horloge.be

horloge.be - Beschrijving

Horloge.be is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.be heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.be

337 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ontzettend snelle levering. Ik was echt verbaasd. Goede koerier ook, met correcte en duidelijke tracking. Aangekocht product beantwoordt volledig aan de beschrijving van de verkoper. Tevreden van mijn smartwatch. Goede prijs-kwaliteitverhouding. En goed stevig verpakt zonder overdreven veel plastic. Zelfs als de koerier met het pakje gegooid zou hebben, zou de verpakking het nog overleefd hebben en de horloge onbeschadigd zijn aangekomen. Ze was zelfs zo stevig dat ik de doos met moeite maar open kreeg.

Niet bereikbaar, gans de dag zelfde bandje waarna ze de verbinding verbreken. Nummer van winkel gebeld , zij zijn niet verantwoordelijk voor online verkoop zegt verkoper,,,bel hem terug op waarna hij me afwimpeld met de belofte van terug te bellen=niemand meer gehoord....

Beoordelingen voor horloge.be

Het horloge werd prima op tijd geleverd in de winkel in Antwerpen . Ben het daar gaan ophalen . Ik werd geholpen door een super vriendelijke dame , die er een mooi cadeautje voor mijn kleindochter van gemaakt heeft . Super service , heel tevreden ! Echte aanrader !
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.be
Jullie doen het uitstekend ! Alles verloopt zoals afgesproken en het traject kan van aankoop tot levering verloopt zeer correct .
Antwoord van horloge.be
Goedemorgen, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Horloge.be
zeer snelle behandeling van de bestelling en levering van picobello
Goede planning en correcte tracering. Heel professioneel.
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw ,Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
De webshop, ruime keuze en gebruiksvriendelijk!
Het pakket is netjes volgens afspraak geleverd.
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw , Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Horloge.be
Snel besteld was snel geleverd. Heel fijn.
Vlugge en correcte bediening
Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.be
Bedankt voor uw review! Groet, Team Horloge.be
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Fijn om te lezen! Geniet ervan en graag tot ziens :) Groetjes, Team horloge.nl
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
Bedankt voor uw review :) Vriendelijke groet, Team Horloge.be
Bedankt voor uw review :) Vriendelijke groet, Team Horloge.be
Slechte kwaliteit
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag dank voor uw review. Wat jammer dat de kwaliteit van uw bestelling tegenvalt! We nemen direct contact met u op om hopelijk tot een oplossing te komen. Groetjes, Team horloge.be
Op de homepage van horloge.be staat letterlijk "Bestelt u een horlogeband online? Dan krijgt u van ons een gratis bandwissel gereedschapje. Zo kunt u weer vooruit met het horloge waar u aan gehecht bent." Dit is letterlijk niet waar. Zo'n tooltje moet voor €1,95 mee besteld worden. Dit is dus gewoon valse info en zeer vervelend.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als u foutieve informatie te zien krijgt. We zullen contact met u opnemen om te kijken wat we hier aan kunnen doen. Groet, Team Horloge.be
Ik had een horlogebandje gekocht maar met het plaatsen is de horloge stuk gegaan waardoor ik het bandje niet meer kon gebruiken. Ik mag het zonder probleem terugzenden en daarom wil ik ook een nieuwe horloge kopen bij jullie. Een van de dagen zal ik een order plaatsen. Bedankt
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij het graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
De levering was stipt zoals beloofd. Het product voldoet aan mijn wensen. Verzendingskosten zijn niet goedkoop.
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. We zijn heel blij te horen dat het product, de levering en de service in de smaak zijn gevallen. De verzendkosten nemen we voor onze rekening bij verzendingen van horloges boven de 50 en banden boven de 75 euro. Helaas is voor goedkopere producten de marge te klein om de kosten op ons te nemen. We hopen dat u desalniettemin tevreden bent! Groet, HWG Service team.