horloge.be- Logo - Beoordelingen

horloge.be

353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.242 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2018
horloge.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling verliep vlot, maar de levering was nogal een avontuur: avondlevering tussen 17 en 22 uur. Wachten tot 22:30 uur en nog steeds niet geleverd. Krijg je een bericht dat de levering niet is gelukt en dat ze de volgende werkdag komen. Je gaat na een lange werkweek gaan slapen en als je in aan het dommelen bent, wordt er om 22:45 bij je aangebeld zodat je je een bult schrikt en uit je bed moet springen om je pakje te ontvangen. Was niet zo blij op dat moment!
RC

5 jun 2023
Horloge stond aangegeven in een andere kleur waarbij de seconden duidelijk leesbaar waren op foto. Horloge werd echter geleverd in gele kleur waarbij de seconden in het wit helemaal niet zichtbaar waren . De foto klopt dus niet met hetgeen werd geleverd. De horoge heb ik dus teruggestuurd. Momenteel wacht ik op de terugbetaling, wat waarschijnlijk deze week zal gebeuren.
AP

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Groetjes, Team horloge.be
11 okt 2023
Well done! Thanks!
11 okt 2023
Thank you for your positive review! We hope you will enjoy your order Kind Regards, Team Horloge.be
AD
Anita D.
Sint-Katherina-Lombeek
30 aug 2023
Prachtig uurwerk !
31 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat het horloge goed in de smaak valt. Veel plezier ervan Groet, Team Horloge.nl
4 jul 2023
Juist wat ik zocht
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.be
2 nov 2023
Montre terrible👌🏼
2 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groet, Team Horloge.be
4 nov 2023
Super. Levering
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is Groet, Team Horloge.be
7 sep 2023
Geen commentaar
7 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen. Veel plezier van uw bestelling Groet, Team Horloge.be
9 aug 2023
Perfecte service
10 aug 2023
Bedankt voor uw prettige review! Veel plezier van uw aankoop, en tot de volgende keer. Groet, Horloge.be
2 jul 2023
perfecte service
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij het graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
13 jun 2023
Snelle levering.
14 jun 2023
26 nov 2023
snelle levering
Dank voor uw positieve beoordeling! Groet, Team Horloge.be
12 nov 2023
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering. Groet, Team Horloge.be
19 aug 2023
Vriendelijkheid
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen, veel plezier van uw bestelling. Groet, Team Horloge.be
4 nov 2023
Snelle service
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.be
18 mei 2023
duffel
21 jul 2023
Alles in orde
21 jul 2023
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
12 mei 2023
Snel geleverd
12 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Veel plezier van uw aankoop, en we hopen u snel weer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.be
HS
Henk S.
Roosendaal
6 aug 2023
Snel en goed
17 nov 2023
De service
17 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.be
Alles oké
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Groet, Team Horloge.be