horloge.be- Logo - Beoordelingen

horloge.beReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
horloge.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor horloge.be

295 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 dec. 2021
Ontzettend snelle levering. Ik was echt verbaasd. Goede koerier ook, met correcte en duidelijke tracking. Aangekocht product beantwoordt volledig aan de beschrijving van de verkoper. Tevreden van mijn smartwatch. Goede prijs-kwaliteitverhouding. En goed stevig verpakt zonder overdreven veel plastic. Zelfs als de koerier met het pakje gegooid zou hebben, zou de verpakking het nog overleefd hebben en de horloge onbeschadigd zijn aangekomen. Ze was zelfs zo stevig dat ik de doos met moeite maar open kreeg.

19 jul. 2022
Eerst gebeld of bestelling de volgende dag tussen 17 en 22 uur aan kon komen dit was geen probleem. Volgende dag g een levering en dat terwijl ik hiervoor betaald had. Ik weer gebeld en men ging kijken wat er aan de hand was koerier was niet bereikbaar en ik kreeg mijn bestelling niet meer. Bestelling zou pas na het weekend geleverd worden als wij al in verlof waren hierdoor kan ik dus mijn horloge niet gebruiken. Direct de verzendkosten terug gevorderd. Mijn advies is hier niets te bestellen men belooft veel doet niks schuift de vertraging van levering in de schoenen van de koerier terwijl deze mij bevestigd heeft dat hij de zending pas na het weekend in ontvangst heeft genomen. En telefonisch en per mail komt er geen oplossing en bevredigend antwoord en is men niet hulp bereid. Na aandringen retourneert men de verzendkosten maar dit is niet de oplossing of wel soms. Blijf weg bij deze oplichters is mijn advies.

Beoordelingen voor horloge.be

6 sep. 2022
7 sep. 2022
6 sep. 2022
7 sep. 2022
24 aug. 2022
Beter doen, niets, was zeer goed! Behulpzaamheid en vriendelijkheid in de winkel in Antwerpen was top! Doe zo verder.
29 aug. 2022
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.be
11 aug. 2022
het is een mooi horloge (hadden het alleen ietsjes groter verwacht) en snelle levering...
15 aug. 2022
Goedemiddag, Heel fijn om te lezen :) Mocht u toch een maatje groter willen kunt u altijd kiezen voor een omruiling. Ons team zit klaar om u hierbij te ondersteunen indien nodig of gewenst. Dank voor de positieve beoordeling en graag tot ziens! Groetjes, Team horloge.be
17 aug. 2022
Duidelijke communicatie, snelle en kwalitatieve verzending!
23 aug. 2022
Goedemorgen, Dank voor uw fijne beoordeling. Graag tot ziens! Team horloge.be
31 aug. 2022
Flexibiliteit en een brede keuze
1 sep. 2022
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw prettige review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Horloge.be
16 aug. 2022
26 aug. 2022
29 aug. 2022
7 dec. 2021
13 dec. 2021
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling. Klanttevredenheid heeft bij ons prioriteit dus het is prettig om te horen dat alles goed is verlopen. Graag tot een volgende keer. Groet, HWG serviceteam.
11 mrt. 2022
Ik heb de horloges eerst naar de winkel in Antwerpen laten komen zodat we uit enkele exemplaren konden kiezen. De 2e dag na bestelling kreeg ik reeds de mededeling dat ze in de winkel waren aangekomen. Daar werden wij heel hartelijk ontvangen en de dame hielp ons te kiezen door gerichte vragen te stellen vermits het hier ging om een kinderhorloge als communiecadeautje. Zijn dus uiterst tevreden, nu nog afwachten wat de kleinzoon ervan gaat vinden.
12 mrt. 2022
Goedemiddag, bedankt voor uw vriendelijke review! Het doet ons goed om te weten dat u zo goed bent geholpen. Veel plezier met het geven van dit mooie cadeau :) Groet, HWG serviceteam
14 apr. 2022
Op de homepage van horloge.be staat letterlijk "Bestelt u een horlogeband online? Dan krijgt u van ons een gratis bandwissel gereedschapje. Zo kunt u weer vooruit met het horloge waar u aan gehecht bent." Dit is letterlijk niet waar. Zo'n tooltje moet voor €1,95 mee besteld worden. Dit is dus gewoon valse info en zeer vervelend.
16 apr. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als u foutieve informatie te zien krijgt. We zullen contact met u opnemen om te kijken wat we hier aan kunnen doen. Groet, Team Horloge.be
28 dec. 2021
Prachtige horloge! En zo mooi verpakt. In het echt helemaal zoals voorgesteld op de site. Ik pakte ze uit en ze stond al op het juiste uur . Dat vond ik heel fijn . Mijn moeder zag ze en wou ook direct een . Dus heb ik nog eens dezelfde besteld voor haar . Zalig om ze aan te hebben. Bedankt alvast voor de goede service
31 dec. 2021
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review met ook de mooie foto. Wij leveren graag goede kwaliteit die met zorg verpakt is. Daarom controleren wij de producten die wij van de leveranciers ontvangen en stellen wij de horloges in zodat ze direct gebruiksklaar zijn voor de klant. Echt heel leuk dat uw moeder gelijk ook een bestelling heeft gedaan. We wensen u beiden veel plezier met de aankoop en blijven beschikbaar voor eventuele verdere vragen of service.. Groet, Serviceteam Horloge.be
27 jul. 2022
Je kan op de website een datum kiezen om te leveren. Als je morgen aanklikt is dit niet altijd morgen, ik heb donderdag besteld om vrijdag te leveren en het werd de maandag daarop geleverd. Misschien een puntje om te herzien. Voorts perfecte verloop van de bestelling. Mvg Weyden Jasmin
27 jul. 2022
Goedemiddag, Heel hartelijk dank voor deze fijne review. We gaan deze feedback zeker doorzetten naar de bezorgpartner, daar leren zij ook weer van. Dank voor het delen. Indien we nog iets kunnen betekenen vernemen we het altijd heel graag. Vriendelijke groetjes en graag tot ziens! Team horloge.be
12 jun. 2022
Uitstekend. Horloge is de dag na het plaatsen van mijn bestelling binnen het geschatte tijdsraam geleverd. Website liet me toe om deze op maat te bestellen met de resterende schakels bij in de doos. Het uur was al correct gezet op het horloge en moest niet meer gedaan worden door mij.
15 jun. 2022
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.be
26 jul. 2022
De horloge werd 2xdagen na bestelling correct geleverd. Het volgen via track en trace kon beter. Status bleef op gesorteerd staan tot levering. De stappen "onderweg" en "we zijn er bijna" werden nooit actief. Het betreft hier dan wel het track en trace systeem van de pakjesbezorger.
23 mrt. 2022
Ik had een horlogebandje gekocht maar met het plaatsen is de horloge stuk gegaan waardoor ik het bandje niet meer kon gebruiken. Ik mag het zonder probleem terugzenden en daarom wil ik ook een nieuwe horloge kopen bij jullie. Een van de dagen zal ik een order plaatsen. Bedankt
25 mrt. 2022
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij het graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
16 dec. 2021
Ervaring shop 5/5 Webshop 3/5 Vandaar 4/5 algemeen Reden 3/5; 4 horloges gereserveerd, mail ontvangen dat ze aangekomen waren, uiteindelijk 3/4 in de shop! Keuze uit de 3 gemaakt en Nu aan het twijfelen of ik toch de 4de gereserveerde horloges zou gekocht moeten hebben 😩
23 dec. 2021
Goedemiddag Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met de webshop gematigd was. We zullen contact met u opnemen om uit te zoeken hoe we dat volgens u kunnen verbeteren, en u uiteraard ondersteunen mocht u alsnóg voor de 4e willen gaan! Groet, HWG Serviceteam