horloge.be- Logo - Beoordelingen

horloge.beReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
horloge.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor horloge.be

290 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 dec. 2021
Ontzettend snelle levering. Ik was echt verbaasd. Goede koerier ook, met correcte en duidelijke tracking. Aangekocht product beantwoordt volledig aan de beschrijving van de verkoper. Tevreden van mijn smartwatch. Goede prijs-kwaliteitverhouding. En goed stevig verpakt zonder overdreven veel plastic. Zelfs als de koerier met het pakje gegooid zou hebben, zou de verpakking het nog overleefd hebben en de horloge onbeschadigd zijn aangekomen. Ze was zelfs zo stevig dat ik de doos met moeite maar open kreeg.

19 jul. 2022
Eerst gebeld of bestelling de volgende dag tussen 17 en 22 uur aan kon komen dit was geen probleem. Volgende dag g een levering en dat terwijl ik hiervoor betaald had. Ik weer gebeld en men ging kijken wat er aan de hand was koerier was niet bereikbaar en ik kreeg mijn bestelling niet meer. Bestelling zou pas na het weekend geleverd worden als wij al in verlof waren hierdoor kan ik dus mijn horloge niet gebruiken. Direct de verzendkosten terug gevorderd. Mijn advies is hier niets te bestellen men belooft veel doet niks schuift de vertraging van levering in de schoenen van de koerier terwijl deze mij bevestigd heeft dat hij de zending pas na het weekend in ontvangst heeft genomen. En telefonisch en per mail komt er geen oplossing en bevredigend antwoord en is men niet hulp bereid. Na aandringen retourneert men de verzendkosten maar dit is niet de oplossing of wel soms. Blijf weg bij deze oplichters is mijn advies.

Beoordelingen voor horloge.be

Snelheid van leveren.
Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw prettige review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groetjes, Team horloge.be
Correcte en vlotte afhandeling, goede communicatie.
Antwoord van horloge.be
Beste heer, mevrouw, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.be
 Wordt beoordeeld
Levering prima, geen enkele uitleg bij gebruik smartwatch, ook geen reactie gekregen op mijn mail naar dienst na verkoop!! Spijtig, was nochtans geen goedkope aankoop, moeten nu zelf op zoek naar antwoorden!! Niet leuk!!
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor review! Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit op te lossen. Groet, Team Horloge.be
Alles goed
Antwoord van horloge.be
Bedankt voor uw review! Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.be
Heel goede service! Perfecte producten snel geleverd!
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Dank u voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen en dat u positieve ervaring heeft met onze service. Groet, Serviceteam Horloge.be
kwaliteit van de horlogebandjes kwam precies overeen met wat beloofd werd. stipte levering. geen extra kosten voor levering in België
Antwoord van horloge.be
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback. We leveren graag kwalitatieve producten voor een scherpe prijs. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet HWG Serviceteam.
Snelle en correcte levering
Antwoord van horloge.be
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.be
6 okt. 2022
22 okt. 2022
Heel snelle levering..
Vlotte service
12 sep. 2022
Très difficile d'obtenir mieux. Le colis est arrivé en parfait état et le jour désiré. Il ne faut pas espérer des prix fracassants. Mais celui recommandé par l'importateur. Je n'ai jamais eu le moindre ennui avec SEIKO. Mais vous n'avez pas la prétention d'acquérir une montre suisse. Un signe d'équilibre en fait! Rien ne vous empêche d'acheter une SEIKO Astron. Le haut de gamme.
Merci pour votre avis! Cordialement, L'équipe Horloge.be
11 sep. 2022
Fijne service, zeer behulpzaam Voldoende uitleg Zeer goede kennis van Garmin modellen
13 sep. 2022
Goedemorgen, Dank u voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen en dat u positieve ervaring heeft met onze service. Groet, Serviceteam Horloge.nl
6 sep. 2022
3 horloges besteld om kunnen uitkiezen in de winkel in Antwerpen. Zeer vriendelijke dame die ondanks technische problemen met elektronisch betalen kalm en hulpvaardig bleef. Uiteindelijk mijn keuze bepaald en metalen band werd perfect ter plaatse aangepast.
2 sep. 2022
31 aug. 2022
Flexibiliteit en een brede keuze
1 sep. 2022
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw prettige review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Horloge.be
31 aug. 2022