horloge.be- Logo - Beoordelingen

horloge.beReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
horloge.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor horloge.be

290 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 dec. 2021
Ontzettend snelle levering. Ik was echt verbaasd. Goede koerier ook, met correcte en duidelijke tracking. Aangekocht product beantwoordt volledig aan de beschrijving van de verkoper. Tevreden van mijn smartwatch. Goede prijs-kwaliteitverhouding. En goed stevig verpakt zonder overdreven veel plastic. Zelfs als de koerier met het pakje gegooid zou hebben, zou de verpakking het nog overleefd hebben en de horloge onbeschadigd zijn aangekomen. Ze was zelfs zo stevig dat ik de doos met moeite maar open kreeg.

19 jul. 2022
Eerst gebeld of bestelling de volgende dag tussen 17 en 22 uur aan kon komen dit was geen probleem. Volgende dag g een levering en dat terwijl ik hiervoor betaald had. Ik weer gebeld en men ging kijken wat er aan de hand was koerier was niet bereikbaar en ik kreeg mijn bestelling niet meer. Bestelling zou pas na het weekend geleverd worden als wij al in verlof waren hierdoor kan ik dus mijn horloge niet gebruiken. Direct de verzendkosten terug gevorderd. Mijn advies is hier niets te bestellen men belooft veel doet niks schuift de vertraging van levering in de schoenen van de koerier terwijl deze mij bevestigd heeft dat hij de zending pas na het weekend in ontvangst heeft genomen. En telefonisch en per mail komt er geen oplossing en bevredigend antwoord en is men niet hulp bereid. Na aandringen retourneert men de verzendkosten maar dit is niet de oplossing of wel soms. Blijf weg bij deze oplichters is mijn advies.

Beoordelingen voor horloge.be

3 jan. 2022
Op de foto op de website heeft de horloge een harde witte kleur, in werkelijkheid is de wijzerplaat sterk gebroken wit en heeft een heel andere uitstraling dan verwacht.
8 jan. 2022
Goedenavond, Het spijt ons te lezen dat de tint wit anders over is gekomen op de foto dan het in werkelijkheid bleek te zijn. We nemen contact op om u te vragen een foto te sturen van hetgeen u heeft ontvangen. Mocht dit inderdaad afwijken, zullen we op basis van uw feedback de foto aanpassen. Zo sluiten we meteen uit dat u het verkeerde product heeft gekregen! Graag tot snel, Team horloge.be
10 dec. 2021
Graag de handleiding van het horloge bij bestelling. Geen recente Nederlandstalig begeleiding.
13 dec. 2021
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. We zullen u contacteren om te zorgen dat de gebruiks instructies voor u beschikbaar zijn. Groet, Team horloge.be
9 jun. 2022
15 jun. 2022
Goedemiddag Wat jammer om te lezen dat u toch niet helemaal tevreden bent. Mochten we iets voor u kunnen betekenen, onze klantenservice staat voor u klaar. We zullen u een mailtje sturen om de opvolging te vergemakkelijken. Groeten, Serviceteam horloge.be
3 jan. 2022
11 jan. 2022
Goedemiddag We vinden begrijpen dat u toch niet helemaal tevreden bent, en dat vinden we erg jammer. We gaan u een berichtje sturen om te kijken wat er precies mist, en hoe we dit eventueel voor u op kunnen lossen. Groetejs, Team horloge.be