sbsupply.nl

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Zij waren als een van de weinige die zo’n kabel in het assortiment hebben. De originele Samsung kabel geeft helaas snel een “disconnect” melding. Deze niet ..zit stevig in de USB-C poort van mn MacBook Pro en SSD T7. Snelle levering!

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

17 feb 2024
10 feb 2024
Slecht product geleverd (telefoon hoesje) snel beschadigd en dat zuiden vlg hen gebruikssporen zijn. Pas na aandringen kreeg ik een ander soort hoesje. Al met al niet tevreden.
matig product
Levering eerste pakket bleek zonder inhoud. Gebeld en meteen werd er een nieuwe opgestuurd. Uiteraard werd er gevraagd een foto van de verpakking te sturen. Maar heel fijn om te merken dat er uit gegaan wordt van ‘eerlijkheid en vertrouwen ‘. De kosten ivm fraude, die er ook is, zal wel ergens in meegenomen worden, maar heel fijn dat wij ons als ‘slachtoffer’ van een situatie behandeld werden.
Product netjes afgeleverd, maar de service voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd werd echter niet nagekomen.
Vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de levering is correct en prima gegaan. Top! Ik ben tevreden...
1 jan 2024
Snelle en goede levering. Prima prijs-kwaliteit verhouding van het product
20 jan 2024
Niets alles is perfect de bezorging en de mooie spullen die er zijn.
Snel en als verwacht! Origineel apple bandje, voor een mooie prijs.
Snelle correcte levering! Prima kwaliteit product, blij mee!
Meedenken met een garantie geval van onze bureaustoel.
13 jan 2024
Goede aanbieding en zeer snel geleverd
Snelle levering. Goede communicatie.

Tevreden

Duidelijke website, snelle levering.
Snelle levering,goede kwaliteit
Geweldige service