sbsupply.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
sbsupply.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sbsupply.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor sbsupply.nl

362 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2022
Supersnelle verzending. Door de drukte vermoedelijk helaas verkeerde product gekregen wat fantastisch snel werd opgelost na een telefoontje. Nog voordat we het verkeerde product retour hadden gestuurd, stuurden ze ons de volgende dag al het juiste product.

28 mei 2022
k bestel een product. Vervolgens geen orderbevestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, toen werd mij verteld dat mijn creditcard niet geldig was en dat ze dachten dat ik fraude pleegde met een Amerikaanse creditcard. Toen ik zei dat dit niet het geval was was het ook ineens opgelost. Mail ontvangen en 2 dagen later nog geen verzend bevestiging ontvangen. Weer gebeld en blijkt het product niet meer op voorraad. Geld wel van creditcard afgegaan, maar geen product! Bagger service en ook geen passende oplossing! Advies; liever ergens anders halen, die je wel met respect behandelen en waar ze wel weten hoe ze met mensen om moeten gaan en de voorraad goed bijhouden!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

8 jan. 2023
7 jan. 2023
6 jan. 2023
Blij met hoe snel ik het product heb mogen ontvangen, alle Watch bandje is top! Wat ik niet goed vond was de protect glass van de Apple Watch, instructies zijn nauwkeurig opgevolgd toch zitten er bubbels onder en vocht. Helaas heb ik deze eraf moeten halen. €10-, is helaas verspild, dus die zou ik niet aanraden.
8 dec. 2022
Mooie duidelijke professionele en vertrouwde website. Maar ook de beloftes (snelle bezorging, vragen kunnen stellen, telefonisch bereikbaar) komen betrouwbaar over. Prijzen concurrerend, producten op voorraad. En in Groenlo, buren van Nedap? waar ik zaken mee doe ;) hartelijke groet
23 dec. 2022
Product besteld wat niet op voorraad bleek te zijn. Kosteloos een vervangend product ontvangen! Erg blij mee! Zal hier zeker vaker bestellen.
21 dec. 2022
Verzending was snel, product is netjes ingepakt geleverd en een heldere communicatie over de status van de bestelling
11 dec. 2022
Keurig op tijd verzonden ondanks de drukte, prachtig produkt gloednieuw voor tweedehands prijsje
19 dec. 2022
Gewoon goed. Alles makkelijk bestellen met een snelle en goede afhandeling
29 dec. 2022
Snelle levering ondanks de kerstdagen. Mooi en een erge goede prijs!
8 dec. 2022
Snelle service. Blij met mijn originele Apple strap.
11 dec. 2022
Inderdaad volgende dag in huis en om 21:30 besteld!
27 dec. 2022
Snelle levering en vriendelijke klantenservice
17 dec. 2022
Zoals beschreven , snelle levering . Top !
16 dec. 2022
Snelle verzending, product zoals verwacht
21 dec. 2022
Een horlogeband besteld. Goede kwaliteit
24 dec. 2022
Snelle levering goed product aanrader
16 dec. 2022
Afspraak nagekomen en op tijd geleverd
12 dec. 2022
Snelle levering, mooie stevige stoel