sbsupply.nlBeoordelingen

Sander Berendsen

Beoordelingen voor sbsupply.nl

4.38/5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over sbsupply.nl

Product was niet op korte termijn leverbaar het geboden alternatief wel.
Mooi op tijd geleverd. De stoel is o.k.van kwaliteit en ziet er goed uit, maarrrrr.... Voor een 8 jarige van 140cm is de stoel al erg klein. Komt al met zijn hoofd boven de hoofdsteun uit. Bovendien is het kantelmechanisme in de lichtste stand nog veel te zwaar voor hem om achterover te zakken. Helaas doos weggegooid, anders was deze stoel teruggegaan.
Very quick service, Product just as described, ordered during the weekend and received early Monday!
Fast delivery
Super verrast over de snelle verzending. Zaterdag besteld en direct de maandag erop al in huis. Ook nog eens heel tevreden over de kwaliteit van de stoel, deze ziet er erg professioneel uit. Ik heb alleen de lendesteun niet nodig want dan is voor mij de zitting te kort. Stoel zit in eerste instantie heel goed en je voelt de support in je rug, zeer prettig. Aanrader!
Vlot en snel geleverd
Snelle levering, goede communicatie via mail over voortgang in het proces. whoosh is een fijn schoonmaakmiddel voor alle mobiele devices en grote schermen , zoals tv's en mijn iMac eb mij SBsupply de goedkoopste in Nederland
Bestelling ging makelijk en levering was op tijd. Product is van goede kwaliteit. Al met al een hoogst tevreden klant.
Top!
Super mooie stoel zit perfect en super snel geleverd . Vr gr Gert.
Heel snel geleverd keurig verpakt ben er heel blij mee was mijn eerste bestelling bij deze webshop en zeker niet de laatste heel tevreden.
Verpakking was al open geweest!
Binnen een dag een goed product geleverd. Top dus
Het enige wat tegenviel voor mijn zoon was dat de wielen van zijn stoel niet de rode rand hadden zoals op de foto getoond; hoe kan dit??
Supersnelle levering!
Goede product kennis, Zeer vriendelijk aan de telefoon, adequate service en snelle levering
Top, snelle levering
Duurde wat langer maar de rest was goed
Ik heb het product nog niet eens binnen en krijg nu al deze vraag?