sbsupply.nl

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Zij waren als een van de weinige die zo’n kabel in het assortiment hebben. De originele Samsung kabel geeft helaas snel een “disconnect” melding. Deze niet ..zit stevig in de USB-C poort van mn MacBook Pro en SSD T7. Snelle levering!

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

16 aug 2023

Nieuwe gamestoel

Er was een onderdeeltje van de armleuning af gebroken waardoor door de leuning er bij hing. Email contact opgenomen, foto's gemaakt opgestuurd en een aantal dagen later stond de pakketdienst voor de deur met een nieuwe stoel. een woord: TOP
26 jul 2023

Original, high quality accessories at very attractive prices.

I am a regular customer of SB Supply B.V. for several years. They offer original and high quality computer and mobile accessories at very attractive prices. Delivery in NL takes 1 day via DHL. Strongly recommended seller.
31 mrt 2023
Snelle levering, alleen zat de verpakking vol met lijmresten van verwijderde stickers? En moet ik wel lachen dat er een kortingscode bij zat die nog maar geldig was tot 31 maart.
1 okt 2023
Super fijne producten en snel leverbaar uit Nederland. Erg goede product info over Litter Robot. Al mijn vragen konden worden beantwoord en wil nu niet meer zonder.
28 mei 2023

Bevindingen

Diverse producten te koop, overzichtelijke website, contactgegevens zijn makkelijk te vinden op de website en je kunt zien wanneer je je bestelling kunt verwachten.
30 mrt 2023

Voor herhaling vatbaar!

Mooi en stevig bureau. Vrij makkelijk in elkaar te zetten. Wel met z'n tweeën, want je hebt af en toe wel extra handen nodig. Verzending was supersnel en netjes.
9 sep 2023

Snelle service!

De snelle service was top. Snel geleverd. Het retourneren is wat ouderwets. Dat zou vernieuwd kunnen worden. Klantenservice heeft mij er wel goed bij geholpen.
6 jun 2023
Hele goede service en zeer snelle levering en hele mooie producten. Goed op de hoogte van de levering. Echte aanrader en zeer betrouwbaar!
WK
Wanda K.
Den Haag
12 mei 2023

Snel

Wat ik elders niet vond , vind ik hier wel: een oud model (maar nog steeds mooi) Apple-watch bandje. Blij mee. Ook snelle levering.
24 okt 2023
Bijzonder klantvriendelijk, denken met je mee. Doen veel voor de mensen zonder enige discussie. Zie je niet veel meer tegenwoordig.
13 sep 2023
Een mooi product om je rug of andere lichaamsdelen te masseren. Jammer dat het zakje te klein is om alles er in te stoppen.
26 okt 2023
Prima ondersteuning en advies gehad via chat. Er werd alle moeite gedaan om tot een goede keuze te komen. Super blij mee.
11 mei 2023
Super goede producten voor een uitstekende prijs ! En zeer snelle en betrouwbare levering . Alles super verlopen.
23 apr 2023
Adequaat antwoord op mijn vragen, snelle levering, degelijke verpakking. Helemaal top. Ik zie geen verbeterpunten
Snelle levering en product zoals verwacht. De doos was wel wat overdreven groot waarin het kleine pakketje kwam.
10 sep 2023

Eerste bestelling.

Nog nooit wat besteld bij SBsuply dus was even een gok maar alles was prima in orde. Voor herhaling vatbaar.
Product voldoet helemaal aan mijn wensen en levering was netjes en op afgesproken tijd. Precies wat je wilt.
27 jul 2023
Twee Apple Sport Bandjes besteld. Weer een super snelle verzending. Tegen een scherpe prijs. Helemaal top!
27 jun 2023

Excellent service!

Product werkte niet goed en is met goede service binnen 48 uur vervangen. Vriendelijk en snel. Fijne club.
14 mei 2023
Top klantenservice contact gehad en annuleren van order was vlot en succesvol. Binnen 1 dag geld retour