sbsupply.nlBeoordelingen

Sander Berendsen

Beoordelingen voor sbsupply.nl

4.38/5.00

401 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over sbsupply.nl

Nog niks ontvangen
Late
Ik heb nog niets ontvangen
Voor 10 uur besteld volgende dag ontvangen staat op de website, maar in de praktijk gebeurt dat niet. Ik heb mijn bestellen nog steeds niet.
Zou 3 dagen duren voor het product geleverd word, meerdere malen contact gehad word zaterdag echt bezorgt, uiteraard niets bezorgd en onbereikbaar. Nooit meer dat ik hiee iets bestel
Ik heb het product nog steeds niet binnen , zou dan nog niet om een beoordeling vragen
Nog steeds niets ontvangen. Zou dinsdag binnen zijn. Voor 22u besteld? Volgende dag in huis.’
zit nog steeds op de bestelling te wachten R.M.Jacobs
op website stond voor 22.00uur besteld, morgen leveren. Ik heb product al aantal dagen geleden besteld, maar nog steeds niet ontvangen. Wel krijg ik al een enquete. Beetje vreemd.
Ik heb het product nog niet eens binnen en krijg nu al deze vraag?
Ik heb mog niks ontvangen ?!
Bestelling gedaan op 20/06/2020. Op 01/07/2020 nog niets ontvangen, geen info, geen communicatie. Wanneer krijg ik mijn bestelling toegestuurd?
Staat op de site voor 10 uur besteld volgende dag geleverd. Op woensdag na 10.00 uur besteld Dus je verwacht vrijdag geleverd. Ik heb nog niets eens bevestiging dat het verzonden is. 5 dagen verder. Product kan ik dus niet beoordelen
Word gezegd voor 22.00 uur besteld andere dag in huis nu niets gehoord na zelf na vragen blijkt pas over tweeën halve week op zijn vroegst te kunnen leveren was leuk geweest als dat bij de koop al gemeld werd Dus verder kan ik nog niet oordelen Zo jamer
Nog niet ontvangen
Ik krijg de Invoxia niet aan de gang en ook de app op de smartphone krijg ik niet aan de gang.
Ik vind het jammer dat er word aangegeven: voor 22:00 uur bestellen volgende dag in huis. Ik heb een bestelling gedaan 6-6 voor 22:00 uur, ik wacht nog steeds op mijn bestelling. 4 dagen later. Ook mis ik een track en tracé optie. Ik hoop dat u er iets mee kan. Groet Rick
Nog steeds m'n bestelling niet ontvangen!!!!
1) It says on their website "order before 22:00 delivered tomorrow". My order was delivered on the 3nd day, not on the 2nd as promised. So lies 2) 2nd day I wrote to Support, they said was delayed. Without explanation or sorry. Horrible service 3) The main disappointment! The chair I ordered looks sloppy, looks like it was made in a garage! And the chair stinks so makes impossible to sit on!
Krijg eerst de melding om sbsupply te beoordelen. Dag later melding dat mijn product helemaal niet leverbaar is