sbsupply.nl

339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Uiterst behulpzame klantenservice. Ik had een product gekocht wat binnen 3 maanden na aankoopdatum defect was. Zonder gedoe kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd, incl een retourlabel voor de defecte. Perfecte service.

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

MP
Mirjam P.
Volendam
Ontvangen wat besteld was en in goede orde.
was er snel en netjes afgeleverd
Prima
Product netjes afgeleverd, maar de service voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd werd echter niet nagekomen.
Vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de levering is correct en prima gegaan. Top! Ik ben tevreden...
28 jan 2024
Ok
18 jan 2024
27 jan 2024
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.
matig product
1 jan 2024
Er is nog steeds niets geleverd
Niet gevraagd om spam mail.
SA
S A.
Haarlem
Was 3 x duurder en duurde 3 x langer en was 30 x verder weg.
9 sep 2023

Snelle service!

De snelle service was top. Snel geleverd. Het retourneren is wat ouderwets. Dat zou vernieuwd kunnen worden. Klantenservice heeft mij er wel goed bij geholpen.
Snel en correct geleverd. Taal op verpakking is Portugees en moiet dmv translate vertaald worden. Engels of Nederlandse verpakking is makkelijker.
13 sep 2023
Een mooi product om je rug of andere lichaamsdelen te masseren. Jammer dat het zakje te klein is om alles er in te stoppen.
Een artikel wat landelijk slecht leverbaar was toch kunnen bestellen. Levering binnen redelijke termijn.