sbsupply.nl

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Zij waren als een van de weinige die zo’n kabel in het assortiment hebben. De originele Samsung kabel geeft helaas snel een “disconnect” melding. Deze niet ..zit stevig in de USB-C poort van mn MacBook Pro en SSD T7. Snelle levering!

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

Slecht product geleverd (telefoon hoesje) snel beschadigd en dat zuiden vlg hen gebruikssporen zijn. Pas na aandringen kreeg ik een ander soort hoesje. Al met al niet tevreden.
Oplader voor mijn Laptop retour gezonden, omdat deze helaas toch niet bleek te passen. Ik heb een bericht gehad dat de retourzending is ontvangen door jullie en dat ik binnen een termijn van 2 weken het bedrag teruggestort zou krijgen. Dit bericht is meer dan 2 weken geleden door jullie gestuurd en ik heb nog niets op mijn rekening gezien. Toch wel vervelend, vind ik. Beter geen termijn geven als jullie niet kunnen doen wat jullie beloven. Mgv Manou Dieudonné-Maarhuis
28 mrt 2023

Defect bij aankomst

Ik had een MacBook acculader besteld die defect aankwam. De plug was volledig afgebroken, dus het moet vast een harde smak gemaakt hebben. Het product zat goed verpakt, dus de kans is klein dat dit bij transport gebeurd is. Wel snel reactie en kosteloos mijn acculader retour kunnen sturen. Ik ben wel naar een andere winkel moeten rijden om alsnog een adapter te kopen omdat ik deze met spoed nodig had. Ik twijfelde een beetje of het een officiële apple oplader is, aangezien hij er anders uitzien dan de Mac adapters die ik ken.
28 mei 2023
De stoel had ik voor 22:00 besteld om (20:00). Dan zou de stoel de volgende dag geleverd worden. Dit was niet het geval. Het was 2 dagen na de bestelling. Niet zo een groot probleem. Maar, de stoel is niet voorzichtig mee om gegaan (door wie weet ik niet: het bedrijf of dhl) maar er is dus iets stuk aan de stoel leuning. Uiteraard heb ik dit verstuurd in een bericht via hun chat maar het is weekend dus niemand is aanwezig. Hopelijk word dit vervangen. Ik wacht een reactie af. Mvg.
2 aug 2023

Ging net wat te veel mis voor 5 sterren

Ik kan er helaas niets anders van maken. De game stoel die wij besteld hebben kwam pas na 3 weken aan, en hebben wij zelf meerdere malen achteraan moeten bellen. SB is wel heel goed bereikbaar, en heel vriendelijke service. Maar ze hadden zelf beter kunnen monitoren wat er mis gegaan was met de eerste bestelling en ons op de hoogte kunnen houden. Uiteindelijk hebben ze een nieuwe bestelling geplaatst, en die was de volgende dag in huis!

Reeds geopende/geretourneerde producten

Als er reeds geopende producten met beschadigde verpakking worden verkocht is dat wat mij betreft prima, maar geef dit wel aan in de omschrijving.
31 mrt 2023
kan er nog niets over zeggen want de levering moet via Spanje dan via groenlo naar mijn thuis zien te komen. 4 dagen geleden besteld en volgens de klantensevice komt het mogelijk volgende week binnen dat zou dan 9 dagen zijn ..afwachten maar.
29 apr 2023

Belofte nakomen.

Als er op de site word vermeld dat voor voor 17.00 besteld dit dan ook waar maken. Mijn bestelling ingegeven om ongeveer 14.00 en is pas twee dagen later geleverd.
20 sep 2023