sbsupply.nlBeoordelingen

Sander Berendsen

Beoordelingen voor sbsupply.nl

4.38/5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over sbsupply.nl

Mooi op tijd geleverd. De stoel is o.k.van kwaliteit en ziet er goed uit, maarrrrr.... Voor een 8 jarige van 140cm is de stoel al erg klein. Komt al met zijn hoofd boven de hoofdsteun uit. Bovendien is het kantelmechanisme in de lichtste stand nog veel te zwaar voor hem om achterover te zakken. Helaas doos weggegooid, anders was deze stoel teruggegaan.
Verpakking was al open geweest!
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Het terugsturen moet anders
Koptelefoon werkt niet goed draadloos
De tracker werkte helaas niet en heb het product teruggestuurd, gevraagd om een andere te sturen, in afwachting daarvan hoop ik dat die wel gaat werken. Wel goed geholpen door Milan
Had in een envelop gekund!!! Zonde en niet duurzaam.
De bestelling was in goede orde verstuurd maar ik vond de hoes niet compleet genoeg had gehoopt dat de iPad 12,9 pro vast kon zetten in de hoes met toetsenbord. Helaas was dat niet zo.
Een onderdeel van het produkt werkte niet. Dat heb ik gemeld, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
De levering werd tot 3x toe uitgesteld, waardoor wij voor niets zaten te wachten.
Slechte informatie op de website, als ik had geweten dat wij de snoertjes van dit apparaat er nog los bij moesten aanschaffen had ik dit nooit besteld. Nu dus dure retourkosten moeten betalen.
Ole