sbsupply.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Uiterst behulpzame klantenservice. Ik had een product gekocht wat binnen 3 maanden na aankoopdatum defect was. Zonder gedoe kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd, incl een retourlabel voor de defecte. Perfecte service.

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

Slecht product geleverd (telefoon hoesje) snel beschadigd en dat zuiden vlg hen gebruikssporen zijn. Pas na aandringen kreeg ik een ander soort hoesje. Al met al niet tevreden.
27 jan 2024
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.
matig product
Oplader voor mijn Laptop retour gezonden, omdat deze helaas toch niet bleek te passen. Ik heb een bericht gehad dat de retourzending is ontvangen door jullie en dat ik binnen een termijn van 2 weken het bedrag teruggestort zou krijgen. Dit bericht is meer dan 2 weken geleden door jullie gestuurd en ik heb nog niets op mijn rekening gezien. Toch wel vervelend, vind ik. Beter geen termijn geven als jullie niet kunnen doen wat jullie beloven. Mgv Manou Dieudonné-Maarhuis
1 jan 2024
Er is nog steeds niets geleverd
Niet gevraagd om spam mail.
26 okt 2023

Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd NOT!

28 mei 2023
De stoel had ik voor 22:00 besteld om (20:00). Dan zou de stoel de volgende dag geleverd worden. Dit was niet het geval. Het was 2 dagen na de bestelling. Niet zo een groot probleem. Maar, de stoel is niet voorzichtig mee om gegaan (door wie weet ik niet: het bedrijf of dhl) maar er is dus iets stuk aan de stoel leuning. Uiteraard heb ik dit verstuurd in een bericht via hun chat maar het is weekend dus niemand is aanwezig. Hopelijk word dit vervangen. Ik wacht een reactie af. Mvg.
2 aug 2023

Ging net wat te veel mis voor 5 sterren

Ik kan er helaas niets anders van maken. De game stoel die wij besteld hebben kwam pas na 3 weken aan, en hebben wij zelf meerdere malen achteraan moeten bellen. SB is wel heel goed bereikbaar, en heel vriendelijke service. Maar ze hadden zelf beter kunnen monitoren wat er mis gegaan was met de eerste bestelling en ons op de hoogte kunnen houden. Uiteindelijk hebben ze een nieuwe bestelling geplaatst, en die was de volgende dag in huis!
25 okt 2023
2x MagSafe besteld, eerste keer een verzegelde werkende en een niet verzegelde niet-werkende, na mail gestuurd te hebben nieuwe opgestuurd. Bleek een leeg doosje te zijn?! Telefonisch contact gehad, het werd zonder twijfel aangenomen en een nieuwe gestuurd, nu eindelijk wel een verzegelde , werkende versie.

Reeds geopende/geretourneerde producten

Als er reeds geopende producten met beschadigde verpakking worden verkocht is dat wat mij betreft prima, maar geef dit wel aan in de omschrijving.
30 aug 2023
Levering niet volgens planning het was een kinderverjaardags cadeau . Vervolgens zou de levering de volgende dag plaats vinden ook die is niet nagekomen ondertussen heb ik van de koop afgezien en dit via mail aangegeven nu 2 dagen geleden maar nog steeds geen reactie
1 jun 2023

steeds vertraging

Mijn pakketje zou volgende dag bezorgd worden , elke keer krijg ik via DHL te zien dat deze bezorging 1a2 dagen vertraging heeft . Het is bijna 1 week later nog steeds vertraging en DHL zegt dat het nog niet is ontvangen en dat het wel aangemeld staat .
6 sep 2023

Eens maar nooit meer..

Bestelling 31-08 gemaakt. We dhl code maar pakket niet te vinden, na paar dagen gaan bellen. Ja, we bellen u terug, niet dus. Dag er na weer bellen, ja dhl.. tja,.. met aandringen opnieuw verzonden, dus na bijna week na bestellen eindelijk binnen.
29 apr 2023

Belofte nakomen.

Als er op de site word vermeld dat voor voor 17.00 besteld dit dan ook waar maken. Mijn bestelling ingegeven om ongeveer 14.00 en is pas twee dagen later geleverd.
Afgeleverd in papierbak Bestelling (electronica) werd in de papierbak afgeleverd. Begeleidend briefje van DHL had een getekende smiley. Stuitend!!
11 aug 2023
De pin van de stekker is al na drie dagen in het stopcontact blijven zitten. Ik dacht dat ik een officiële Apple had gekocht, maar dat is niet zo
9 mei 2023
Op de Pagina stond voor 5 uur besteld morgen in huis. Op vrijdag besteld om 16:00 uur pakket wordt pas geleverd op dinsdag rond 2 uur