sbsupply.nlBeoordelingen

Sander Berendsen

Beoordelingen voor sbsupply.nl

4.35/5.00

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over sbsupply.nl

Goed product, snelle en goede levering!
Prima levering
Moest zelf met het defecte item de leverancier contacteren om het af te handelen.
De levering duurde wat lang. Maar door drukte bij postnl kan sbsupply daar weinig aan doen. Product komt overeen met beschrijving. Prima.
Alles op tijd geleverd
Goede ervaring met SB Supply. Ik heb de bestelde producten binnen de zichttermijn weliswaar geretourneerd maar dit is probleemloos afgehandeld. Op vragen per mail wordt snel gereageerd. Volgende keer zou ik weer bij deze winkel bestellen.
Ik heb gevraagd of iets geschikt was voor mijn laptop hier werd ja opgeantwoord en dit bleek niet zo te zijn. 0681777658
altijd ruimte voor verbetering
Product stond onterecht op voorraad. Kan gebeuren. Contact met de klantenservice gehad. Supervriendelijk geholpen. Annulering geen probleem en reeds betaalde geld was erg snel teruggestort
Geen bijzonderen - netjes verpakt en goede communicatie. Door weekend na nieuwjaarsdag pas na weekend bezorgd maar geen probleem.
De handleiding om de stoel in elkaar te zetten, is wat onduidelijk, Het sleuteltje was erbij zit voor de schroeven paste niet goed op de schroeven waardoor ze heel snel kapot draaiden. Gelukkig kon ik ze er nog uit halen en betere kwaliteit schroeven gebruikt, Graag betere kwaliteit schroeven erbij leveren. en 1 gat waarmee de zetel op het onderstel geschroefd wordt, zat geen schroefdraad in.
Geen toelichting
erg snel geleverd en volgens de beschrijving
Was heel goed t zou eigenlijk pas 1 dag later komen maar t was dr al
Op de site wordt iets anders gecreeerd dan het in werkelijkheid is
niet goede verflaag gemeld. Meteen werd er gereageerd en vervangende onderdelen toegestuurd! Dat is service op niveau!
...okok
Goed bereikbaar , snelle hulp