sbsupply.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
sbsupply.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sbsupply.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor sbsupply.nl

368 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2022
Supersnelle verzending. Door de drukte vermoedelijk helaas verkeerde product gekregen wat fantastisch snel werd opgelost na een telefoontje. Nog voordat we het verkeerde product retour hadden gestuurd, stuurden ze ons de volgende dag al het juiste product.

28 mei 2022
k bestel een product. Vervolgens geen orderbevestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, toen werd mij verteld dat mijn creditcard niet geldig was en dat ze dachten dat ik fraude pleegde met een Amerikaanse creditcard. Toen ik zei dat dit niet het geval was was het ook ineens opgelost. Mail ontvangen en 2 dagen later nog geen verzend bevestiging ontvangen. Weer gebeld en blijkt het product niet meer op voorraad. Geld wel van creditcard afgegaan, maar geen product! Bagger service en ook geen passende oplossing! Advies; liever ergens anders halen, die je wel met respect behandelen en waar ze wel weten hoe ze met mensen om moeten gaan en de voorraad goed bijhouden!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

24 jan. 2023
21 jan. 2023
16 dec. 2022
Afspraak nagekomen en op tijd geleverd
7 jan. 2023
30 dec. 2022
27 dec. 2022
23 dec. 2022
12 dec. 2022
4 dec. 2022
22 nov. 2022
Verkeerde artikel geleverd, maar daarna via coulance regeling naar tevredenheid opgelost.
24 nov. 2022
niets speciaals aan te vullen ze deden wat ze beloofden
25 okt. 2022
Een horlogebandje wordt in een gigantische doos geleverd
2 nov. 2022
Correct en snel geleverd wat gevraagd werd
16 okt. 2022
Nette levering. Goed contact.
11 okt. 2022
Zeer correct
13 okt. 2022
10 jun. 2022
De gear4u junior bureaustoel besteld. Deze had een fabricagefout waardoor de rugleuning scheef stond op de stoel. De stoel is gratis vervangen, echter heeft de nieuwe stoel hetzelfde mankement maar een derde omruiling zie ik niet zitten. Service was prima, kwaliteit van het product niet goed.
30 sep. 2022
Goede kwaliteit spullen voor een juiste prijs. Jammer dat het pakket beschadigd was en niet geheel correct. Kan uiteraard ook door de bezorgdienst komen, valt echter niet meer achter te komen.
23 sep. 2022
Hele snelle levering, zelfs verzending op zondag. En alles prima verpakt.