sbsupply.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2018
sbsupply.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Uiterst behulpzame klantenservice. Ik had een product gekocht wat binnen 3 maanden na aankoopdatum defect was. Zonder gedoe kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd, incl een retourlabel voor de defecte. Perfecte service.

26 okt 2023
Voor 22 uur besteld de volgende dag bezorgd. NIET DUS! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Problemen met DHL zegt het bedrijf, maar dat is niet mijn probleem. Nu moet ik wachten tot DHL iets van zich laat horen?? Dan maar geld terug vragen, kan ook niet. Eerst wachten op DHL.. Dus geen bestelling binnen en geld ook niet. In mijn ogen klinkt dit als oplichting!

Beoordelingen voor sbsupply.nl

Mooie Apple Watch bandjes en een uitstekende service, en een super snelle verzending. En niet te vergeten een leuke prijs! Ik ben een tevreden klant.
Klantenservice en de service die je krijgt is top! Terugbetaling gaat ook soepel . Ze doen wat ze beloven . Producten zijn ook goed en origineel!
6 jun 2023
Hele goede service en zeer snelle levering en hele mooie producten. Goed op de hoogte van de levering. Echte aanrader en zeer betrouwbaar!
WK
Wanda K.
Den Haag
12 mei 2023

Snel

Wat ik elders niet vond , vind ik hier wel: een oud model (maar nog steeds mooi) Apple-watch bandje. Blij mee. Ook snelle levering.
24 okt 2023
Bijzonder klantvriendelijk, denken met je mee. Doen veel voor de mensen zonder enige discussie. Zie je niet veel meer tegenwoordig.
Hele prettige service! Telefonisch goed bereikbaar en als zich een probleem voordoet lossen ze het op of komen ze je tegemoet!
26 okt 2023
Prima ondersteuning en advies gehad via chat. Er werd alle moeite gedaan om tot een goede keuze te komen. Super blij mee.
On time delivery, easy to order. Though it was my first order through SB I was pleasantly surprised by the quality
11 mei 2023
Super goede producten voor een uitstekende prijs ! En zeer snelle en betrouwbare levering . Alles super verlopen.
23 apr 2023
Adequaat antwoord op mijn vragen, snelle levering, degelijke verpakking. Helemaal top. Ik zie geen verbeterpunten
Snelle levering en product zoals verwacht. De doos was wel wat overdreven groot waarin het kleine pakketje kwam.
10 sep 2023

Eerste bestelling.

Nog nooit wat besteld bij SBsuply dus was even een gok maar alles was prima in orde. Voor herhaling vatbaar.
Product voldoet helemaal aan mijn wensen en levering was netjes en op afgesproken tijd. Precies wat je wilt.
27 jul 2023
Twee Apple Sport Bandjes besteld. Weer een super snelle verzending. Tegen een scherpe prijs. Helemaal top!
27 jun 2023

Excellent service!

Product werkte niet goed en is met goede service binnen 48 uur vervangen. Vriendelijk en snel. Fijne club.
14 mei 2023
Top klantenservice contact gehad en annuleren van order was vlot en succesvol. Binnen 1 dag geld retour
WH
29 mei 2023
Eindelijk mijn Apple Nike Watch bandje pride nergens meer te koop en jullie hebben hem gewoon te koop
16 aug 2023

Prima levering

Prima levertijd, prima product. Geen problemen gehad dus kan niets zinnigs zeggen over de aftersales
FK
Frieda K.
Epe , Holland
25 mei 2023
Super snelle levering en erg tevreden over het product. Maakt super goed schoon beter dan verwacht.
9 mei 2023

Snel besteld en de volgende dag geleverd

Snel besteld en de volgende dag keurig verpakt geleverd en voor een uiterst schappelijke prijs. Top.