Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Meyer-mode.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Meyer-mode.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

1.486 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 sep. 2022
Deze keer niet de maximale score. Het vest wat ik besteld had, was veel te groot, maar het was een crime om het terug te kunnen sturen, er zat nl geen retour label bij. Het werd niet geaccepteerd bij de DHL shop. Gebeld, na 3 kwartier in de wacht vond ik het wel genoeg. Toen een mailtje gestuurd, van de Klantenservice kreeg ik het bericht terug, dat ik contact op moest nemen met...... de klantenservice met een klein k.

2 nov. 2022
Waardeloos bedrijf. 12 oktober bestelling gedaan. Staat op verzonden maar nu 1 november nog steeds niets ontvangen. Inmiddels 3x gebeld, aangegeven dat ze alles mogen annuleren, maar dat kunnen ze niet omdat het al gefactureerd is. Een dag na mijn 2e telefoontje krijg ik opeens een mail dat ze de bestelling opnieuw hebben gedaan. Ze snappen niet waarom eerdere bestelling niet verzonden is, maar om verdere vertraging te voorkomen hebben ze de bestelling maar nogmaals doorgegeven. Nu weer ongeveer een week later nog steeds niets ontvangen maar wel een openstaande rekening in mijn account van de DUBBELE bestelling dus!! Wéér gebeld en wéér krijg ik het antwoord dat ze niets kunnen annuleren.... ik wens mijn hele account op te heffen maar ook dat gaat niet! Ze kunnen me niet eens verder helpen!! Meyer mode, klingel, happy size.... allemaal hetzelfde.... wat een zooi!! Ga dit overal vermelden totdat ze met een oplossing komen!! Ik wens geheel uit het bestand verwijderd te worden plus een bevestiging dat ik géén openstaande facturen heb!! Zal hier ook never nooit meer bestellen!! Ze kunnen je wel dagelijks spammen met kortingsmails maar service leveren ho maar!!

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

31 dec. 2022
Goed materiaal en niet onverwacht getailleerd maar recht model is recht model Ik koop altijd alles bij Meyer mode want ben invalide en maar klopt ook prima Uitverkoop maten kloppen niet altijd,te groot of juist niet
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
8 jan. 2023
mijn bestelling werd meteen verwerkt en ik werd steeds op de hoogte gebracht waar mijn bestelling was. Het pakje werd op tijd afgeleverd.
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
6 jan. 2023
Dit is het enige bedrijf waar ik voor een mevr. Maat 66 kleding en ondergoed kan kopen. En alleen is nu de levertijd vaak heel lang.
4 jan. 2023
Ik koop al een lange tijd bij Meyermode ,en bevalt heel goed! En ik vind het fijn dat ik in drie termijnen kan betalen!
5 jan. 2023
Correcte levering, wel de Porto prijzig, nadeel de grote maten kleding worden getoond door slanke dames en heren.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
10 jan. 2023
van Jc A.
Leuke kortingsacties , goed telefonisch bereikbaar. De verzendkosten afschaffen.hikken toch veel mensen tegen aan.
12 jan. 2023
31 dec. 2022
Was een mooi shirt alleen viel ie te klein uit ik heb maatje 50 maar leek wel 46 veel te strak jammer
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat het shirt niet goed past, u mag deze eventueel omruilen? Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
3 jan. 2023
Alle kleding is van goede kwaliteit maar 2 nadeel je krijgt geen Apple als je wat terug stuurt
4 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en score. Hoe bedoeld u precies over een Apple? Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
Goede snelle communicatie over niet meer te leveren producten. Verzending wat aan lange kant.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw score en uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
3 jan. 2023
Meyer mode heb ik niets op aan te merken : word keurig en vriendelijk te woord gestaan dank u.
9 jan. 2023
Dr bestelling bij Meijermode gaat altijd goed. Voor mij hoeft er niets veranderd te worden.
10 jan. 2023
1 jan. 2023
Snelle levering. Beetje erg grote verpakking voor 2 truien en een klein doosje...
van J. v.
Meyermode is gewoon goed. Al mijn kleding koop ik er. Ik ben zeer tevreden.
3 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
1 jan. 2023
Mijn blouse is na amper 10 uur in de zijnaad uitgescheurd….. zo hammer!
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Hoe is dit gebeurt? U mag de blouse terugsturen ter kwaliteitscontrole. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
5 jan. 2023
verzending, retourneren en terugbetalen. dit alles verloopt perfect
6 jan. 2023
Perfecte beoordeling dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
31 dec. 2022
Beetje vreemd model, maar als ik die vermaak, zal het wel staan.
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
Maat prima altijd. .hoef bijna nooit iets terug te sturen
31 dec. 2022
Snel mijn kerst inkopen binnen gekregen mijn dank ervoor
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
4 jan. 2023
Pasvorm, niet te lange bezorgtijden en betaalbaar.
5 jan. 2023
Correct te woord gestaan bij omruiling.