Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl
Beoordelingen:

419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.364 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

Meest relevante negatieve beoordeling

8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben 2 bestellingen gedaan met 2 klantnummer. 1 op 21 januari ideal betaald en 1 op 31 januari op rekening. De bestelling van 31 januari is afgeleverd en die van 21 januari staat op de site dat deze word samengesteld. Meyer houd vol dat deze bestelling is afgeleverd maar dat is die van 31 januari. Al menig maal gebeld en krijgen telkens een ander antwoord. Wij hebben voorgesteld dat ze de bestelling van 21 januari maar moeten annuleren en verrekenen met die van 31 januari. Nog geen antwoord.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestaat toch niet meer???
Beoordeling melden
AT
Alma T.
Enschede
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte Administratie

Je administratie beter op orde hebben. Me niet spammen over reeds betaalde rekeningen!
Beoordeling melden
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
29 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Met de kleding van Meyer-mode slaag ik altijd. Aangezien ik een grote maat heb, passen broeken, blouses enz. altijd wat de omvang betreft. Het enige wat ik soms moet doen is het korter maken van de polo's, blouses enz. De broeken passen omdat ik precies de maat weet. (Dit is gekomen door jarenlange ervaring) Wat beter zal kunnen? ik zou het niet weten, iedereen is anders wat figuur betreft, iets korter maken is voor de één een goed idee en voor de ander juist niet. Ik denk uitproberen wat maten betreft.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
14 dec 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AV
A. v.
Noordwijk
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg het bezorgd aan mijn huisadres in een appartementengebouw. Maar het wordt op de brievenbus in de hal gelegd, en ik zie de bezorger weggaan. Ik moet dus direct naar beneden om geen commentaar van de medebewoners te krijgen. Dit vind ik dus vervelend. Andere bezorgers leggen het in de lift, dat is prettiger.
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ondanks alle grotere maten vind ik de keuze wat beperkt worden voor mijzelf en nadat ik een bestelling plaats en na 3 weken vraag waar hij blijft krijg ik als antwoordt "oh!? hij is niet meer leverbaar " Erg slordig en op de site is er niets van vermeld Geen andere opties aangeboden geen excuus niets Het ging om 4 jassen erg jammer Doet me overwegen het toch vaker elders te zoeken
Beoordeling melden
JC
Jenny C.
Sliedrecht
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
jullie doen het prima, maar DHL is waardeloos, zoals ik al eerder vermeld heb, ze zeggen dat ze aan de deur geweest zijn, maar dat is helemaal niet zo, want wij waren thuis, ook heeft 1 keer een bezorger alle pakjes in de hal gesmeten zodat iedereen, ook mensen van buiten de flat erbij kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
8 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange afhandeling retourzending

De bestelde artikelen had ik erg snel binnen. Helaas was de pasvorm niet goed en moest ik ze retourneren. Het duurde ruim twee weken eer ik een mailtje kreeg dat de geroutineerde artikelen waren ontvangen en daarna nog een paar dagen voordat ik mijn geld terug had. Dat vind ik wel erg lang.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goed en snel contact indien nodig

Snelle bezorging en zit redelijk ,want coupe is matig,maar heel goede kwaliteit stof en ,indien nodig, tel bereikbaar want dat is het grote nadeel van o a p Hahn…..tel na 50 min wachten nog niks en verder kun je niks maar Meyer mode is heel goed benaderbaar voor info Aan te bevelen
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
21 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat ik besteld had is keurig op tijd geleverd. Het prettige is dat je op rekening kan kopen. Zodra het binnen is kan ik eerst passen en wat niet goed is direct terugsturen. Wat terug gaat trek ik van de rekening af en maak dan meteen het verschuldigde bedrag over. Geen probleem.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
9 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
LV
Lia v.
Ridderkerk
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling en aflevering ging vlotjes. Wat ik wel raar vind is dat ze geen nieuwsbrief meer naar mijn mailadres kunnen sturen...die is vermoedelijk in het verleden afgemeld, omdat ik toen de nieuwbrief niet had geopend....nu weer aanzetten kan volgens de klantenservice niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
30 okt 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Helaas is het activeren van de nieuwsbrief inderdaad niet meer mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwalitatief perfect. Voor ieder wat wils.

Ik heb 17 januari vrij veel kleding en producten besteld. Meer dan de helft (2/3) van de bestelde artikelen moet nog komen. Ik heb er geen haast mee, maar mocht je bijvoorbeeld kleding willen bestellen omdat je die op korte termijn aan wilt, dan zeg ik:"niet doen"!!!
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
jullie kunnen beter doen om antwoord op een mail bericht te geven ik heb een strandjurk besteld en dat is de 15 september en hij is er nog niet en ook niet waarom dat dat zo is ik hoop dat ik nou wel bericht krijg andes moet ik de anndere keer minder sterren geven.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
9 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat uw bestelling is vertraagd. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan bericht. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie over afwijkende levertijd laat veel te wensen over. Wachttijden klantenservice extreem lang. Website vermeld klantenservice open Zaterdag/ Zondag, echter Zondag niemand aanwezig. Wacht al sinds 12 November op bestelde en betaalde jas.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
5 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Door de feestdagen hebben wij helaas te maken met een vertraging. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben tevreden, maar ik heb een jurk besteld en die komt maar niet ze hebben wel bericht gedaan dat hij er was maar hij is nog steeds niet hier en daar ben ik niet tevreden over ik hoop dat dat nog goed komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is de jurk niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
KV
Karina v.
Capelle aan den IJssel
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was goed, maar het zou beter zijn als er minder deel leveringen zouden zijn. Sommige delen laten lang op zich wachten en dan zijn ze bovendien, blijkt later, niet meer leverbaar. Dat is vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
28 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
HS
Hela S.
Enschede
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De klantenservice is goed. Alleen als je juwelen terug stuurt krijg je geen bewijs van het sturen. Als de zending verloren gaat of wordt ontvreemdt hoe kan ik dan nog bewijzen dat ik het terug gestuurd heb?
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Dat is vreemd dat u geen retourbewijs ontvangt van DHL. Neemt u volgende keer contact met ons op, dan weten we dat het artikel retour komt. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
HW
H W.
Emmen
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het leveren van artikelen en en retour artikelen dit wordt goed afgewerkt. Als geretourneerde artikelen terug zijn op het depot dan krijg je een mail. Ook als producten niet geleverd kunnen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
15 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fout correct hersteld. Goede kwailtiet

Artikel bezorgd dat ik niet besteld had en mijn bestelde artikel niet geleverd. Fout correct opgelost. Het ander geleverde artikel voldoet aan de eisen. Ik betreur het dat Meyermode stopt.
Beoordeling melden
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles op zicht. Zonder problemen terug. Afspraken worden nagekomen. Bij niet meer leverbaar wordt je keurig geïnformeerd. Wat beter kan. Meer A lijn. Shirt graag iets langer. Ik ben 1,68.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
27 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode