Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters