Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

WV
willempje v.
Den Dungen
16 jun 2023

het is alle maal goet en netjes

ik ben al tijt blij als ik mijn pak je binen komt alleen het worst erg duur tegen wordig dus dan is het wat minder bestellen groetjes van w v d heerik
16 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
17 jun 2023
Ik ben heel tevreden over Meyer-mode. De maten zijn voor mij uitsekend. Alleen zijn ze vaal te lang. Inmiddeles heb ik 9 artikelen korter laten maken.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback over de lengtematen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
1 apr 2023
Goede hulp bij bestellingen aan de telefoon,advies,zoeken naar alternatieven Altijd vriendelijk Telefoontjes met kortingsaanbiedingen echt top
3 apr 2023
5 nov 2023
Mooie kleding en ook in grote maten ben zeer tevreden Beveel het ook aan andere mensen die een maatje meer hebben zeer de moeite waard
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
21 jun 2023
Keuze volop maar lingerie vooral voor oudere dames zoals beha mocht wel eens meer keuze zijn vooral longline behas maat 125 en 130
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over het assortiment bh's gaan wij doorgeven aan onze afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
21 mei 2023

Gemiddeld tevreden

Maten wijken erg af van normale confectiematen. Stof kreukt enorm en dat is voor een jas niet fijn. Verzending duurde nig al even.
22 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
ML
Marijke L.
WATERINGEN
26 jun 2023
jammer dat miamode minder is geworden de lengte is belangrijk 80cm weinig van tezien maar hoop op de winter ik hou de moet erin
28 jun 2023
23 jul 2023
We zijn al heel lang bij u en het is de mooiste kleding voor grote maten met zijn 3 en zijn we bij jullie en heel blij mee hr
24 jul 2023
CR
C.A. R.
Baexem
16 sep 2023

Meyermode vind ik Top!!

Heeft fijne website en is makkelijk in het gebruik, goede service en geven regelmatige leuke kortingsbonnen. Super tevreden!
Top beoordeling. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Meyermode
RZ
1 mei 2023
Goede kwaliteit kleding, snelle levering,en als er iets niet past makkelijk retour. Envlot geld terug.ben een tevreden klant
2 mei 2023
NB
Nel B.
Voorhout
8 okt 2023
De levertijd !!!!! Het duurt soms weken voordat je de bestelling krijgt terwijl het bij andere webshops 1 of 2 dagen is.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Vlotte levering. Helaas moest ik een shirt retourneren, wegens de vele glitters op de shirt. Dit was niet vermeld.
25 okt 2023
1 mei 2023
Heb alle keren problemen met de levering. Is nu al de tweede keer dat het niet afgeleverd wordt en teruggezonden.
2 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordelingen uw feedback. Onze excuses voor de bezorging. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
3 apr 2023
Ik vind de kleding met name dames dat is na een paar keer wassen lelijk, Terwijl ik speciale wasmiddel gebruikt
4 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw feedback. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
AV
Bijna prima, alleen krijg ik geen bericht meer als pakje verstuurd wordt...bezuiniging?verder tevreden klant
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
5 sep 2023
alles goed anders had ik wel een klacht ingediend willien jullie ophouden met deze enquettes erg vervelend
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij waarderen het dat u de moeite neemt om ons te beoordelen. Indien u dit niet meer wilt, kunt u de e-mails negeren. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
HS
31 mei 2023
De grote maten en de prijs en kwaliteit en bestel ook via miamoda A lijn en lengte vind ik zeer belangrijk
1 jun 2023
MH
martina h.
amsterdan
28 okt 2023
Koop vaak bij meyer, goede kleding tegen een redelijke prijs en leuke mode voor dames met een maatje meer!
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Meyermode
7 sep 2023
Correcte levering en terugsturen geen probleem. Alleen als je belt, vind ik dat het wat vriendelijker mag
11 sep 2023
22 jun 2023
Uitstekende service. Vlotte afhandeling van de retour gezonden schoenen toen deze niet bleken te passen.
22 jun 2023
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Meyermode