Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Wij hebben 2 bestellingen gedaan met 2 klantnummer. 1 op 21 januari ideal betaald en 1 op 31 januari op rekening. De bestelling van 31 januari is afgeleverd en die van 21 januari staat op de site dat deze word samengesteld. Meyer houd vol dat deze bestelling is afgeleverd maar dat is die van 31 januari. Al menig maal gebeld en krijgen telkens een ander antwoord. Wij hebben voorgesteld dat ze de bestelling van 21 januari maar moeten annuleren en verrekenen met die van 31 januari. Nog geen antwoord.

Slechte levering!

25 januari 2024 heb ik 6 artikelen besteld. Krijg vandaag 15 februari te horen dat er maar 2 artikelen verzonden zijn. Als ik dit eerder geweten had, had ik ergens anders deze artikelen kunnen bestellen.
FC
Fatma C.
Rotterdam
Laatst bestelling geplaatst. Twee volle weken gewacht.na drie keer bellen wordt er gezegd we zijn overgenomen. En je bestelling gaat niet door???
het duurde 4 weken voordat ik mijn bestelling kreeg. De klantenservice is wel snel met antwoord geven op email

Bestelling

Ik hoor niets meer over mijn bestelling Ik zou het prettig vinden als jullie mij even kunnen informeren
ES
elly S.
ouddorp

Jas ontvangen met scheur erin./en verkeerde levering.inplaats bodywarmer een step i

Jas ontvangen met scheur erin. En nog een verkeerde bestelling,in plaats van bodywarmer een step in
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de bestelling defect en foutief heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AK
Anna K.
Deventer
zou innen 2-4 dagen geleverd worden heeft 3 weken geduurt
Goedemiddag Keer na keer was het bestelde niet aanwezig. Dat werd niet aangegeven. Daarna werd meegedeeld dat ik nadat ik iets anders had besteld , niet meer voor de korting in aanmerking kwam. Bij aankomst van wat er over was van het bestelde, bleek dat de doos aan de bovenkant open was en gescheurd. Ook bestelde werd dagen te laat geleverd. Geen schoonheidsprijs volgens mij. W.
18 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de bestelling zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
7 jan 2024
Heb een vest besteld en een bericht dat jullie de bestelling ontvangen hebben. Levering binnen een aantal dagen werd er gezegd. nog steeds niets gehoord grrrr
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is het artikel niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
MV
Mia v.
Rosmalen
Vest besteld voor de feestdagen, levering een paar keer uitgesteld. Als ik geluk heb komt het 9 januari
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JP
J P.
garderen
Ik heb 12 dec iets retoer gedaan en het staat nog steeds op mijn rek
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw retourzending nog niet is verwerkt. U kunt uw volledige adresgegevens en retour bewijs mailen naar webcare@meyer-mode.nl. Wij zullen dan een onderzoek instellen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
niet weken wachten en dan zeggen dat het uitverkocht is
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat wij ons niet hebben kunnen houden aan de aangegeven levertijd en dat het artikel vervolgens uitverkocht is. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Het is niet de eerste keer dat iets wat als ‘op voorraad’ op de site staat, veel later of, zoals de laatste keer, helemaal niet wordt geleverd. We zijn er klaar mee en zullen niet meer bij dit bedrijf bestellen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat we niet hebben kunnen leveren volgens de aangegeven levertijden. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Het probleem zo vlug mogelijk oplossen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
23 dec 2023
De kleding pluis gauw
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JB
Joke B.
Den Haag
27 mei 2023
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Erg spijtig om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
15 nov 2023

Erg late bezorging

Mijn bestelling van 25 oktober zou in eerste instantie binnen 8-10 dagen geleverd worden, toen waarschijnlijk op 16 november en nu is de verwachte leverdatum 24 november! Bij dezelfde bestelling zit een trui waar al aangegeven stond dat de levertijd 4-5 weken zou zijn, ik hoop wel dat deze levertijd klopt en niet dat ik daar ook 4-5 weken langer op moet wachten!!
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
10 aug 2023

Levering matig

Wij hebben 4 shirtjes besteld. Na 1 week bericht dat 1 niet meer leverbaar was terwijl die wel op de site als voorradig stond. Eentje werd direct geleverd. De andere twee allebei met meer dan 1 week vertraging. Oftewel je kunt met betrekking tot voorraad en verwachte levering niet op de gegevens vertrouwen. Jammer maar waar.
11 aug 2023
Dank u wel voor uw review. Onze excuses dat een shirt helaas inmiddels was uitverkocht. Wij gaan uw terechte klacht doorgeven. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
16 okt 2023

Slechte en supertrage levering.

Op de website stond bij alle artikelen die ik bestelde 2-4 dagen levertijd. Uiteindelijk kwam 1 artikel na 14 dagen. Van 2 artikelen kreeg ik bericht na 3 weken dat het nog zeker 2 weken duurde. Deze maar geannuleerd. 1 artikel staat nog open geen idee wanneer deze komt. Eigenlijk is dit nog een te hoge score.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertragingen van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
8 nov 2023
Is geen bestaande firma,je kunt niks retourneren,en de kwaliteit is belabberd is gewoon een doorstuur adres vanuit China en betaal altijd via Klarna anders ben je de centjes kwijt
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling,al denken wij dat uw beoordeling niet voor ons bestemd is. Wij zijn een bestaande firma; zie www.meyer-mode.nl. Het retourneren is kosteloos via DHL. Ons magazijn is gevestigd in Duitsland, wij hebben niets te maken met China. Betalen via Klarna is bij ons ook niet mogelijk. Bij uw gegevens hebben wij ook geen openstaande bestelling of saldo staan. Met vriendelijke groet, Team Meyermode