Meyer-mode.nlBeoordelingen

Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl - Online damesmode voor vrouwen met een maatje meer.

Matenspecialist Meyer-mode.nl biedt de consument een omvangrijke collectie kleding die exclusief voor grote maten is ontworpen. Met een groot aanbod in verschillende maten (maat 44 t/m 66) heeft Meyer-mode.nl voor iedereen met een maatje meer de juiste kleding. Van blouses, t-shirts, jeans, jurken en lingerie tot schoenen en accessoires, Meyer-mode.nl heeft het allemaal. Naast het uitgebreide assortiment heeft Meyer-mode.nl ook een eigen merk ontwikkeld, Mia Moda, speciaal voor de jongere vrouw. Naast kleding in grote maten helpt Meyer-mode.nl klanten ook door het geven van het juiste kledingadvies. Met behulp van maattabellen, kledingadvies en figuuradvies helpt Meyer-mode.nl de klant zoveel mogelijk bij de samenstelling van hun garderobe. Kleding met kwaliteit Voor Meyer-mode.nl staat kwaliteit centraal. De kleding bij Meyer-mode.nl is altijd van hoge kwaliteit, comfortabel, heeft een goede pasvorm en een hoogwaardige afwerking. De snit wordt aangepast naarmate de maten groter worden, dus oncomfortabele mode is verleden tijd: de flatterende mode accentueert de sterke punten van de klant.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

4.35/5.00

1.718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Meyer-mode.nl

Heb 1 artikel terug gestuurd omdat het te klein was en dit 1 maat groter besteld, maar tot nu toe nog niets gehoord
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Zodra de bestelling wordt overgedragen én als er een bezorgdatum bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Ik vind de onderhand toch krullen. Verder zit het prima
Antwoord van Meyer-mode.nl
Als het artikel niet naar uw zin is, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerksters helpen u graag. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Werken met DHL is een grote MISSER!!! Onbetrouwbaar en zéér slecht!!!!
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw feedback! Wij geven dit door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Normaal draagt mijn moeder maat 44. Deze maten waren van jullie veel te groot.
Antwoord van Meyer-mode.nl
U mag het altijd binnen twee weken retourneren om eventueel de maat om te ruilen. Met vriendelijke groet, team Meyermode
De kleding die ik heb besteld, daarvan was niet alles op voorraad. Op een wit spijkerjasje moest ik 2 weken wachten en 7 weken wachten op zomerkleding die ik heb besteld. Over nu nog 5 weken is de zomer al voorbij en volgend jaar de kleding uit de mode. Toch beveel ik Meyermode aan want ze hebben leuke spullen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
We begrijpen dat u uw kleding al in huis gehad willen hebben. Het komt weleens voor dat het toch eerder wordt geleverd daar wordt u altijd per e-mail op de hoogte van gesteld. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Levering duurde even, dan een setje jurk, legging en toch blauw vest erbij omdat t de kleur is van t setje, wordt niet gebeld, blij dat eindelijk binnen is krijg ik alleen de legging en vest en de jurk niet leverbaar, dan had ik niets gehoeven, blauwe vesten had ik zelf nog wel. Maar kan dan wel de verzenkosten betalen, legging en vest niet eens naar gekeken, hele set of niks, bel dan ff.
Antwoord van Meyer-mode.nl
U wordt altijd op de hoogte gehouden als een artikel niet meer leverbaar is. Onze excuses dat u geen informatie over uw artikelen heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Het duurt het te lang voor het product geleverd Woord..
Antwoord van Meyer-mode.nl
We willen u bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw feedback aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, team Meyermode
omdat ik alles nog niet heb ontvangen en er bij staat dat het vervalt op een datum. en ik daar nooit geen bericht van heb gekregen /krijg. ik snap er helemaal niets meer van. komt het nu nog wel of niet. heb helft van de bestelling wel ontvangen. geef mij hierover a.u.b. een bericht over dan weet ik hoe het staat met de bestelling. met vriendelijke groet Henny de Booij
Antwoord van Meyer-mode.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat veel artikelen een langere levertijd hebben.Er komen nog artikelen aan. U wordt per levering op de hoogte gehouden over de bezorging per mail. Via Mijn Account is de levertijd ook te zien. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@meyer-mode.nl of 0104479890 over de levertijd. Met vriendelijke groet, team Meyermode
altijd veel later .dan verwacht. Je koopt iets in de opruiming komt het pas in september te gek voor woorden.
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Wacht al maande op een shirt op mijnvraaggeen antwoord
Antwoord van Meyer-mode.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het artikel vooruit te kunnen bestellen. De levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijfwerkdagen. Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder toe te lichten. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
service weet ik niet heb ik niet meegemaakt
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Nog steeds geen geld teruggestort op creditcard
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bij een creditcard wordt het bedrag eerst gereserveerd voordat het daadwerkelijk wordt afgeschreven. De reservering van de creditcards vervalt aan het eind van de maand, wanneer dit is, is afhankelijk van uw creditcardmaatschappij. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
site geeft aan dat Artikel leverbaar is maar bij einde van de bestelling een wachttijd van bijna 2 maanden
Antwoord van Meyer-mode.nl
Wij bieden onze welgemende excuses aan voor het ongemak, i.v.m. omstandigheden rondom de coronacrisis hebben artikelen die niet voorradig zijn een langere levertijd. Bedankt voor de feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
2 maanden levertijd dat zeg genoeg
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team meyermode
Nog steeds geen geld terug van geretourneerd product.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Ik raad u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Wacht al weken op mn bestelling. Heb gisteren einelijk een gedeelte ontvangen. Wat ik kreeg is goed, alleen nu de rest nog.......
Antwoord van Meyer-mode.nl
U wordt per mail op de hoogte gehouden zodra een deel van de bestelling ons magazijn verlaat. U ontvangt dan een Track & Trace code en een mail wanneer er een bezorgmoment bekend is, We wensen u alvast veel plezier met de gehele bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyermode
veel te lang op producten en maten kloppen vaak niet
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt voor uw feedback. Door de wereldwijde corona crisis kan het voorkomen dat u langer wacht op uw bestelling dan dat u van ons bent gewend. Hier bieden we onze excuses voor aan. Door verschillende materialen en merken kan het zijn dat de maten wat verschillen. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Hallo, Ik heb de bh s terug gestuurd, omdat ze te groot waren. Er netjes een nieuwe bestelling bijgedaan. Maar nog niets ontvangen, maar ook geen geld teruggekregen. Met vriendelijke groet, Tessa van Vugt
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Op dit moment hebben wij de bestelling nog niet retour ontvangen. Zodra dit is verwerkt, wordt de betaling automatisch teruggestort en de nieuwe bestelling voor u verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Het duurt zo lang voor het komt en als je iets vraagt duurt het ook lang, evenals zijn ze telefonisch slecht bereikbaar, eer de rekening aangepast word duurt ook weken, jammer hoor
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode
17 april een bestelling gedaan en nog niets ontvangen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Meyermode