Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

JV
jannie v.
ZEVENAAR
18 okt 2023
bij de bestelling zeggen binnen 3 dagen leverbaar en dan ruim 2 weken moeten wachten dat klopt niet.
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
AA
A.M. a.
Haarlem
24 apr 2023
eigenlijk niet zoveel, de kwaliteit van 1 v/d bestelde artikelen e3n de pasvorm waren niet oké.
25 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Als een artikel niet naar uw zin in mag u het binnen twee weken retourneren of omruilen. Met vriendelijke groet, Het Meyermode team
11 jun 2023
Ikk bestelde 2 broeken, kleur marine, 1 broek was de goede kleur, 1 broek was in helblauw !
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u niet de juiste kleur heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses. Uiteraard mag u het kosteloos retourneren via DHL. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
1 mei 2023
Leuke dingen, maar meeste kledingstukken zijn echt wel overpriced ivm Prijs-Kwaliteit.
2 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
16 nov 2023
vandaag catalogus in de bus...........en vandaag uitverkocht........!?
17 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas kan het soms voorkomen dat een artikel al blijkt te zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. De boekjes worden van tevoren gemaakt. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
NB
N B.
Hoorn
17 aug 2023
De kledingstoffen zijn oudbollig, shirts plussize zijn te kort
17 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
NH
Netty H.
Handel
1 nov 2023
Modernere kleding voor ouderen. Tevreden over ondergoed
2 nov 2023
TP
Trudid P.
Castricum
7 nov 2023
Inderdaad redelijk voor de prijzen die ze berekenen.
8 nov 2023
AW
Ann W.
Den Haag
2 mei 2023

Jas

Niet zo goede kwaliteit te doorzichtig
3 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de kwaliteit van de jas. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
8 sep 2023
Wachttijd duurt langer dan anders
11 sep 2023
30 jun 2023