Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

ondanks alle grotere maten vind ik de keuze wat beperkt worden voor mijzelf en nadat ik een bestelling plaats en na 3 weken vraag waar hij blijft krijg ik als antwoordt "oh!? hij is niet meer leverbaar " Erg slordig en op de site is er niets van vermeld Geen andere opties aangeboden geen excuus niets Het ging om 4 jassen erg jammer Doet me overwegen het toch vaker elders te zoeken

Fout correct hersteld. Goede kwailtiet

Artikel bezorgd dat ik niet besteld had en mijn bestelde artikel niet geleverd. Fout correct opgelost. Het ander geleverde artikel voldoet aan de eisen. Ik betreur het dat Meyermode stopt.
JV
J.J.G.M. v.
noord brabant
de eerste serie broeken die ik voor mezelf besteld had waren geweldig qua model. voor mijn man was het een beroerde pasvorm, helaas. vandaar alles terug, ook de kwaliteit viel tegen.
Verzending via DHL. Erg slecht Pakket bij de huisarts in het gebouw op de balie gesmeten Als de verzending via DHL blijft. Bestel ik niets meer bij ze
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verzending via DHL. Met vriendelijke groet, Team Meyermode

Mooie bh’s goede kwaliteit!

Mooie producten Alleen verpakking verbeteren! Die van mij was in plastic en was gescheurd! De post had hem met plakkers vast geplakt geen gezicht!!
LD

Laat…

het heeft lang geduurd voor de zending werd verzonden, beloofd binnen 4 dagen. Bovendien komen er 3 zendingen.
4 feb 2024

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Misschien niet altijd de snelste levering van een bestelling maar wel een goede prijs kwaliteitverhouding.
MP
Marianne P.
Terneuzen
Als ik iets bestel en het is allemaal op voorraad wil ik alles tergelijk ontvangen en niet alles apart
Goede kleding, redelijke prijzen, snelle service. Ontzetten jammer dat de website niet meer bestaat!!!
AV
Astrid V.
Den haag
Kwaliteit en maat Minder de lange levertijd ruim 2 weken terwijl er staat levertijd 3. Tot 5 dagen
KD
Karin D.
Doornspijk
4 feb 2024
Slecht: te laat geleverd. Artikelen niet te annuleren. Wacht nog op teruggave van mijn geld
CH

Top

Makkelijk bestellen, goede kwaliteit en ruime keuze. Ik ben altijd zeer tevreden
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AD
A. P D.
Uithuizen
3 feb 2024
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik zou niet weten wat u beter kunt doen.
HP
28 jan 2024
alles je kan goed winkelen en alles word netjes thuis bezorgd
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
11 feb 2024

Fijne webwinkel

Levering duurde wat lang maar retourneren was geen probleem
Vind het duur geworden en dan nog de bezorg kosten erbij.
NK
Netty K.
Sliedrecht
Informatief prettig gesprek met de telefoondame!
MB
mooie kwaliteit van het jasje en goede service
Snelle levering. Nette en stevige verpakking
CL
Cora L.
Zoetermeer
Goede maat, leuke dessins. Prima levering.